Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Focus ST mk3 resonator

fajex, 05.08.2019, 10:31 « poprzedni - następny »

fajex

05.08.2019, 10:31 Ostatnia edycja: 05.08.2019, 10:35 by fajex
Witam czy ktoś z was zrobił taką modyfikację w focus st mk3?
(usunięcie środkowego tłumika)
Chodzi mi głownie jak jest w środku czy nie jest za głośno i czy nie ma metalicznego dźwięku?
https://www.youtube.com/watch?v=_ZPjUD-ZNSI

Pozdrawiam Tomasz:)

sibull

Ja mam własny projekt DP 2,75" bez kata, dalej 2,5" bez środkowego i na końcu przepustnica na przelot / seryjny tłumik. Działa zacnie. Po autostradzie jeżdżąc codziennie nie przeszkadza. Focus mk3 fl

fajex

Dzięki za odpowiedź:)
To bez środkowego będzie ok:) jak ty masz prawie cały układ zmieniony.

TalRash

Wywalałem resonator. Spoko możesz ciąć. Nie będzie głośno tylny jest mocno restrykcyjny. Są filmy na YT.

fajex

12.09.2019, 07:58 #4 Ostatnia edycja: 12.09.2019, 08:22 by fajex
Dzięki za info.
W sumie to chce go w ten weekend wywalić ale mam obawy że jakby coś się stało z silnikiem to gwarancji mi nie uznają (mam jeszcze rok gwarancji). Seryjny wydech brzmi jak odkurzacz a na YT jest wiele filmików jak po wycięciu rezonatora chodzi auto i jest dużo lepiej:)

sanczo

Witam

Ja bedę robił cały nowy wydech RSowski od MGmotorsport w Kingsofcie
zamówiłem wszystkie graty klapy,tłumniki,kat. itp. mają być na początku Lipca
i tak się zastanawiam czy montować środkowy tłumnik bo zamówiłem też
żeby nie było dużgo rezonansu w sumie mam teraz cały wydech COBB i on mam środkowy tłumnik ale buczy trochę

a cały układ wydechowy będę robił z wymienną częścią kata tak jak w lancer evo
będzie wstawka pod podłogą 46 cm wymienna raz kat raz przelot taki mam plan

tak to będzie wyglądać
kupiłem już część gratów w UK bo tu wszystko tanie

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




czysty przelot od turbiny de-cat tak zwany na stałe
i on się będzie łączył z wstawką 46cm z katem lub nie
wyciągnąc kata bedzie to trwało 2 min


w sumie oba de-caty kupiłem od ST i RS NA RAZIE da się od RS bo taka turbina
ale jest plan w Sierpniu nowa turbina i atak na 500+
wtedy będzie potrzebny de-kat od ST bo turbina ma wyjście V-band

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

rwby ruby wallpaper

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




zderzak RSowski już od dawna czeka na zmiane

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



fajex

17.06.2020, 16:24 #6 Ostatnia edycja: 18.06.2020, 19:59 by fajex
Witam montuj środkowy. Ja dziś też zamówiłem wydech do St bo po usunięciu środkowego dźwięk się poprawił ale jednak rezonuje w okolicach 3-3,5 tysiąca obrotów. Padło na Bull X od HG Motorsport ze względu że jest on zgodny z niemieckim tüv. Końcówkę kupiłem już wcześniej :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

upload jpg

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

tiny image url

MAG

Ja się cały czas zastanawiam co wy macie z tym wywalaniem katalizatora????

Sportowy kat 200cpsi z metalowym wkładem i nie ma żadnych problemów z pięknym dźwiękiem i strzałami z wydechu.
Przy okazji spaliny tak nie cuchną i nie trujecie innych.
Kwatery na lato w Gdańsku:
http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0