Gwintowe zawieszenie Mondeo MK3

Cinkciarz, 31.08.2010, 14:56 « poprzedni - następny »

Cinkciarz

Witam czy ktoś zakładał gwintowe zawieszenie do mondeo? zalety wady? dostępność na rynku? cena ? gdzie najlepiej szukać ?
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

auchim

ja tylko jak na razie oblukałem na ebayu
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=mondeo+coilovers&_sacat=See-All-Categories

Tomasz w zasadzie wszystko Ci napisał w innym temacie o zawieszeniu

odemnie na plus to że można zglebić bardziej niż na eibachach  :D a na minus to samo w zasadzie  :evil: bo jak już bym wstawił to była by maxymalna gleba bo by kusiło  :P no ale zależy po jakich drogach się jeździ u mnie będzie gwint jak zanabędę drugą furę  :]

T

Z gwintów jest jeszcze AP, Weitec, KW o których wspomniałem. Ale one mają chyba tylko gwintowany przód, jeśli chodzi o Mondeo oczywiście.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

no to nie za fajnie bo ja myślałem o gwincie przód/tył
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

Gregor

Na niemieckim ebayu poszukaj, tam tego trochę jest. Ceny z tego co pamiętam zaczynają się już od 1600 + przesyłka. Do sedana i hatchbacka sa w pełni regulowane gwinty, a do kombi niestety tylko z przodu ze względu na konstrukcje zawieszenia  :/ a sam chciałem gwint.. Tylko szkoda mi było tyle kasy, żeby regulować tylko przód, bo 40mm z tyłu to mało.
2.0 TDCi EGR-Bypass Decat 18" -40mm. Co dalej, zobaczymy ;)

Cinkciarz

No zastanawialem sie nad gwintem ale Oktan mial racje jesteśmy w Polsce i tylko sprezyny obnizajace kupie bo amorki mam w dobrym stanie
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wilhelm

Cytat: Cinkciarz w 30.09.2010, 11:44
No zastanawialem sie nad gwintem ale Oktan mial racje jesteśmy w Polsce i tylko sprezyny obnizajace kupie bo amorki mam w dobrym stanie

i tak ci się amory szybko wysrają :)

Ry2y

Myślę że gwint to już za dużo. Jeśli chcesz się ścigać w KJS to spoko, tylko silnik nie ten, a na codzień będziesz przeklinał na czym świat stoi, że to ustrojstwo włożyłeś.

T

Cytat: Ry2y w 15.10.2010, 18:00
Myślę że gwint to już za dużo. Jeśli chcesz się ścigać w KJS to spoko, tylko silnik nie ten, a na codzień będziesz przeklinał na czym świat stoi, że to ustrojstwo włożyłeś.
Zgadzam się całkowicie. Do Mondeo są dwa rozwiązania które można uznać za sprawdzone i stosunkowo tanie. Tańsze KYB+eibach i droższe B6+eibach (ew. B8 w sedanie/liftbacku). Auto wygląda z takim zawieszeniem dobrze i dobrze się też prowadzi. Nie ma także problemów przy ew. uszkodzeniu któregoś z elementów, co może być bardzo nieprzyjemne w przypadku montażu jakiegoś egzotycznego, kompletnego zawieszenia. Moim zdaniem nie ma co kombinować. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club