Black eyes

T, 27.05.2010, 12:41 « poprzedni - następny »

GaBB

Zeby popękał trzebaby się bardzo postarac :D solidne tworzywo! prędzej się może stopic jak sie za dlugo w piekarniku potrzyma :D
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Klosz musi być mocny, w końcu powinien przez wiele lat wytrzymać uderzenia kamieni itp. Ja się natomiast obawiam czy lampa po powtórnym sklejeniu nie straci na szczelności i czy nie zacznie np. parować. Jak to jest u Was? Nie ma żadnych problemów tego typu?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

u mnie nie ma problemu parowania. A lampe kleilem na tym samym kleju co bym - po uprzednim rozgrzaniu. zeszło się ładnie i jest szczelnie :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

KLUSEK

U mnie tak samo, sklejone ponownie i jak fabryka :)

MAG

U mnie w jednej lampie pojawił sie przez kilka dni (w trakcie tych ulew) problem z parowaniem szyby, ale podejrzewam, ze powodem jest wyszczerbione mocowanie tego "dekielka" zakrywającego tył lampy ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

eng

Rozmawialiśmy o tym ostatnio GaBB i jeżeli na aucie jest pakiet chrom to Black Eyes niestety nie pasuje. To trochę postarza auto moim zdaniem.

hashenty

Ja używałem samej opalarki - żadnego piekarnika. BANALNA sprawa z rozklejaniem i sklejaniem tych lamp.
A bałem się jak cholera. Sztywny nożyk - podważasz ranty po uprzednim nagrzaniu opalarką i odchodzi jak ta lala.
Po wszystkim ogrzewasz opalarką klej na kloszu i na obudowie reflektora - składasz Z POWROTEM.
Klej wulkanizuje się ze sobą bajecznie, stygnie w oczach i reflektor gotowy. Nie ma prawa być nieszczelny, parować itd.
Można rozklejać i sklejać ile dusza zapragnie.

Ja odbłyśniki przejechałem papierem - nie za dokładnie przyznam.
Na to bezpośrednio mat, bez żadnego podkładu. Mat ma to do siebie, że można nim narobić zacieki,
dosłownie zalać przedmiot farbą, a wszystkie niedoskonałości (zacieki) po wyschnięciu znikają.
Z połyskiem to już się tak nie da. Dla tego tak lubię malować matem.
Prawie wszystko wybacza i efekt końcowy jest super.

Jeśli ktoś będzie chciał zrobić u siebie takie lampy, to również służę pomocą.

Teraz zastanawiam się, czy nie dorzucić sobie ringów...
Tutaj fotki jak to u mnie wyszło:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



auchim

co za żarówka siedzi?

hashenty

H1 - zwykłe "żółte"
H7 - HID 6000K (miało być 4300, przysłali mi takie i tak już zostało)
W5W - zmienione na 4xled

T

Wrzuć tam normalne soczewki, jechałem kilka razy przed Mondeo z czymś takim i szlag mnie trafiał mimo przyciemnianego lusterka. Wali po oczach jak szperacz na helikopterze.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

hashenty

Cytat: Tomasz w 31.10.2010, 22:52
Wrzuć tam normalne soczewki, jechałem kilka razy przed Mondeo z czymś takim i szlag mnie trafiał mimo przyciemnianego lusterka. Wali po oczach jak szperacz na helikopterze.
Przyznaję, że z początku mrygali mi w kółko po montażu.
Pojechałem na stację diagnostyczną, wyregulowałem światła i od tej pory nikt mi nie mryga, że go oślepiam.
A jeżdżę tak już 2 rok. Dla pewności i tak obniżam je jeszcze bardziej.
Tylko nocą na pustej trasie sobie podniosę czasem.

Po oczach to dopiero wali (jeśli jedzie za tobą) jak inteligient sobie założy HIDy do ... Landcruisera albo czego innego uterenowionego. Lampy są na wysokości oczu/lusterka wstecznego i dopiero po gałach dają. A na trasie to faktycznie masakra jak taki za tobą jedzie.  

T

Cytat: hashenty w 31.10.2010, 23:24
Przyznaję, że z początku mrygali mi w kółko po montażu.
Pojechałem na stację diagnostyczną, wyregulowałem światła i od tej pory nikt mi nie mryga, że go oślepiam.
To, że nikt nie miga, nie znaczy, że nie oślepiasz. Jeździłem pół roku ze źle ustawionymi fabrycznymi xenonami (pozdrowienia dla ASO, gdzie nawet świateł nie potrafią ustawić poprawnie) i nikt nie migał, a lewy walił zdecydowanie wyżej, niż powinien i na pewno oślepiał. Jeśli już migali to znaczyło, że oświetlałeś korony drzew. Nie ma możliwości poprawnego wyregulowania takich świateł! Reflektory odbłyśnikowe nie mają ostrej granicy światła i cienia, jeśli włożysz w nie 3x mocniejsze źródło światła to 3x więcej światła będzie rozpraszane gdziekolwiek. A w praktyce więcej bo taki reflektor jest bardzo wrażliwy na geometrię źródła światła, a palnik xenonowy to zupełnie co innego niż żarówka H7. Jedyna sensowna opcja konwersji do xenonów w przypadku mk3 (a także Focusa i innych aut z podobnymi reflektorami) to zainstalowanie odpowiednich soczewek.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club