Jakie obniżające zawieszenie do Mondeo mk3?

Cinkciarz, 29.08.2010, 21:50 « poprzedni - następny »

Cinkciarz

29.08.2010, 21:50 Ostatnia edycja: 29.08.2010, 22:26 by badger
Tomasz Ty jestes w temacie powiedz co sadzisz o takim zawieszeniu :

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=TiCVyp9CBvo

jest dość nisko zawieszony praktycznie tak jak na tym zdjeciu które graficznie przerobiłem ale nawet spoko wygląda nie wiesz może jakie zawieszenie można zaadoptować do MK3 żeby własnie tak wyglądał jak na tym filmiku?

(dyskusja wydzielona z wątku o moim aucie -- Tomasz)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wojoo

cinkciarz czy z toba wszystko wporzadku jest :D ? nie zauwazyles ze od dawna ja i oktan mamy obnizone zawieszenia ? :wojoo:

ehh ... :D
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Cinkciarz

no ale chyba nie az tak bardzo?????????????????????????? ze ledwo opona równa sie z błotnikiem a poza tym zrobiłem optyczne obnizenie mojego mdo i zazdy mi pwoiedzial ze przesada wiec wojoo jak to jest?

« Dodane: 29.08.2010, 22:02 »

jak masz tak nisko zawieszoną fure to sie wypowiedz co i jak jakie amory jakie sprezyny i będzie po sprawie wiesz każdy by chciał wiedzieć ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wojoo

sprezyny eibacha, przednie amorki mam seria a tylne KYB, to jest wg mnie max ile mozna obnizyc mdo

a co do samej jazdy jest całkiem przyzwoicie - na dziurach i nierownosciach wiadomo auto myszkuje ale to norma no i trzeba sie czasem uzbroic w mocne nerwy bo potrafi nieźle walnąć oraz zawsze trzeba liczyc ze felga bedzie do prostowania :)

Cytat: Tomasz w 29.08.2010, 22:06

Gorzej, ale znacznie taniej: kyb + eibach prokit


gorzej to ty masz w głowie  :dance2:
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: Cinkciarz w 29.08.2010, 21:50
wiesz może jakie zawieszenie można zaadoptować do MK3 żeby własnie tak wyglądał jak na tym filmiku?
Optymalna opcja: bilstein b6 + eibach prokit
Gorzej, ale znacznie taniej: kyb + eibach prokit

...a jeśli chodzi Ci o sam wygląd to możesz wrzucić same sprężyny... ale obniżające sprężyny + zużyte seryjne amory to nie jest dobre połączenie jeśli chodzi o prowadzenie.

Generalnie na forum kilka osób ma obniżone zawieszenia, więc ich pytaj, ja jeszcze nie zamontowałem. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

auchim

Cinkciarz ironii nie wyczułeś  :evil:

Cytat: wojoo w 29.08.2010, 21:54
cinkciarz czy z toba wszystko wporzadku jest :D ? nie zauwazyles ze od dawna ja i oktan mamy obnizone zawieszenia ? :wojoo:

ehh ... :D


też mam   :D

Cinkciarz

Cytat: Tomasz w 29.08.2010, 22:06
Optymalna opcja: bilstein b6 + eibach prokit
Gorzej, ale znacznie taniej: kyb + eibach prokit

...a jeśli chodzi Ci o sam wygląd to możesz wrzucić same sprężyny... ale obniżające sprężyny + zużyte seryjne amory to nie jest dobre połączenie jeśli chodzi o prowadzenie.

Generalnie na forum kilka osób ma obniżone zawieszenia, więc ich pytaj, ja jeszcze nie zamontowałem. :)


zwięźle prosto i na temat i o to chodziło ;) brakuje orientacyjnej ceny za takie zawieszenie ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

auchim

Cinkciarz a kiedy chcesz zapodać tą zawiechę bo prawdopodobnie będę się pozbywać swojej w na początku przyszłego roku

T

Cytat: Cinkciarz w 29.08.2010, 22:09
zwięźle prosto i na temat i o to chodziło ;) brakuje orientacyjnej ceny za takie zawieszenie ;)
b6+eibach to jakieś 2500 jak się dobrze poszuka. Do sedana/hatchbacka lepiej byłoby dać b8 (to samo tylko trochę krótsze), kosztują odrobinę drożej. Do kombi nie ma niestety b8. Komplet z kyb to jakieś 1700. Jest to trochę gorsza opcja dlatego, że kyb nie robi do naszych aut utwardzanej wersji amorów, są to więc zwykłe amortyzatory, odpowiednik serii czy powiedzmy bilsteina b4. Podobno jednak w praktyce są i tak nieco twardsze od serii i dają radę z krótszymi sprężynami.

Są jeszcze gotowe zestawy, ale tu jest ten problem, że jeśli któryś z elementów powie papa to może być kłopot z szybkim jego dokupieniem. W przypadku ww. zestawów tego problemu raczej nie ma. Jeśli chodzi o gotowe zestawy to są to przede wszystkim AP (popularny w Niemczech, u nas trochę egzotyka), Weitec, KW. Dwa pierwsze są w cenie mniej więcej kompletu bilstein+eibach, KW jest dużo droższe (chyba ok. 4000 zł za komplet).

Do tego wypadałoby jeszcze zmienić łożyska, odboje itp. Komplet oryginalnych części do kombi kosztuje ok. 500 zł.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Pojawił się gwint na allegro jakby kogoś interesowało:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-ford-mondeo-iii-3-00-i1282391105.html

Cinkciarz

Coś dla mnie ;)  :evil:
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: Cinkciarz w 28.10.2010, 19:42
Coś dla mnie ;)  :evil:
Powodzenia jak Ci pęknie sprężyna czy wyleje się jeden amor. Kupisz wtedy drugi komplet? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club