Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

Rijndael, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

Rijndael

17.05.2010, 22:14 Ostatnia edycja: 16.12.2019, 17:47 by Rijndael

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Silnik:

- blok z Jaguara S-type z wyważonym wałem wraz z korbowodami,
- głowice ST220 z zaworami szlifowanymi na dwa kąty i polerowanymi kanałami, dopasowane pod kolektor ST200,
- wałki ST200 mk3-style (ostatnia seria, pod rozrząd z mk3).

Chłodzenie:

- chłodnica oleju ST220,
- dodatkowy nawiew na miskę olejową,
- dodatkowa wentylacja komory silnika od strony podszybia.

Dolot:

- UIM ST200 rozwiercony i dopasowany,
- LIM ST200 rozwiercony symetrycznie (2*34,5 mm), zrobione thin-blade i dopasowany,
- przepustnica 65 mm z 4,6 V6 (Mustang, Crown Victoria) z thin-blade,
- przepływomierz S-type 4,0 V8,
- filtr stożkowy 3,5" Fujita,
- customowa osłona termiczna.

Wydech:

- pełny przelot, średnica 2*2" -> 2,8" -> 2,2",
- kolektory MSDS ceramic coated z zaspawanym EGR, owinięte taśmą termoizolacyjną,
- decat,
- tłumiki środkowe, rurowe AWG,
- tłumiki końcowe Sebring.

Wtrysk i zapłon:

- wtryskiwacze 24 lb flow-matched od Taurusa 3,0 DOHC,
- pompa paliwa Walbro GSS-342,
- świece ST220.

Elektronika:

- Superchips Bluefin.

Sprzegło:

- koło zamachowe odelżone do 6,3 kg (otoczak),
- koło pasowe wału ST200,
- tarcza spiekowa 6-łopatkowa (Mickey) na bazie tarczy F1 do Contoura SVT,
- docisk seryjny,
- wysprzeglik F1 do Contoura SVT,
- customowy short-shifter.

Zawieszenie:

- amortyzatory Bilstein B6 Sport,
- sprężyny Eibach Pro-Kit (-40/30 mm),
- nowe przednie wahacze i wszystkie gumy w zawieszeniu.

Hamulce:

- przednie zaciski z Focusa ST225 pod tarcze 320 mm,
- tarcze Zimmermann,
- klocki Ferodo DS 2500 (przód) i EBC Yellow Stuff (tył),
- ręczny bez samoregulatora (polift).

Koła:

- letnie koła na felgach 18" RS z oponami Continental CSC5,
- zimowe koła na felgach 18" RS z oponami Uniroyal MS Plus 66.

Nadwozie:

- pełne body RS (zderzaki, progi),
- chromowane dodatki (grill, "parapety" customowe ze stali nierdzewnej, tylna "blenda" z polifta,  pasek na przednim zderzaku customowy a la polift),
- srebrne relingi,
- boczne kierunkowskazy LED,
- podwójne światła stopu (zapalają się seryjne + przeciwmgielne),
- tylny stop LED z Vectry B,
- tylna wycieraczka z Astry III hatchback.

Wnętrze:

- zegary ST220 z chromowanymi ringami,
- kierownica skórzano-drewniana z poliftowej Ghia,
- poduszka powietrzna z poliftowego ST220 (z logo "ST"),
- konsola środkowa ST220 wypolerowana na wysoki połysk,
- chromowane uchwyty nawiewów z polifta,
- chromowany ring zegarka z polifta,
- skórzany mieszek i gałka zmiany biegów dostosowana do short-shiftera,
- elementy tunelu środkowego z ST220,
- skórzany podłokietnik,
- lampka "submarine" z Focusa,
- welurowe dywaniki w kolorze tapicerki,
- "żółty" panel klimatyzacji,
- oświetlenie 6000k.

Car audio:

- radio 9000 VNR ("duża nawigacja"),
- tzw. zmieniarka MP3,
- z przodu głosniki Helix Dark Blue 62.1, drzwi wygłuszone dwoma rodzajami mat i pianką, regulowane tweetery w trójkątach,
- z tyłu głośniki dwudrożne Ghia.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


eng

Więcej modów więcej modów więcej modów!

Rijndael

Cytat: weksla w 18.05.2010, 07:14
Daj więcej fotek i zakładaj zderzaki od titanium, zobaczysz jak zmieni się auto, wiem bo sam to przerabiałem nie tak dawno:)

Jeśli zdecyduję się na montaż kompresora to rozważam jeszcze opcję z IC na wierzchu, tablicą z boku, dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców (wszystko w starym zderzaku) i do tego stalowe 16" od foki (te 5-cio ramienne). Taki sleeper. ;) No, a jak będzie jednak 3,0 n/a to pewnie wrzucę zderzaki "titanium".

« Dodane: 19.05.2010, 22:26 »

Cytat: eng w 18.05.2010, 09:40
Więcej modów więcej modów więcej modów!

Jakich modów sobie Darku życzysz? ;)

eng

Felgi 18-stki zderzaki od ST lub RS no i zdecydowany tuning wnętrza ;D

Rijndael

Cytat: eng w 20.05.2010, 08:59
Felgi 18-stki

Po swapie na 3,0 lub montażu kompresora się zastanowię. Póki co nie będę przymulał auta. ;)

Cytat: eng w 20.05.2010, 08:59
zderzaki od ST lub RS

Nieee... mnóstwo roboty, a 99% przechodniów i tak nie zauważy różnicy. ;)

Cytat: eng w 20.05.2010, 08:59
no i zdecydowany tuning wnętrza ;D

Tylko po co skoro to mi się podoba? ;)

wojoo

20.05.2010, 21:09 #5 Ostatnia edycja: 20.05.2010, 22:45 by badger
Cytat: Rijndael w 20.05.2010, 13:12
Cytat: eng w 20.05.2010, 08:59
zderzaki od ST lub RS

Nieee... mnóstwo roboty, a 99% przechodniów i tak nie zauważy różnicy. ;)


eee nie gadaj, u mnie nawet kolezanki zauwazyly od razu roznice po zmianie zderzakow ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Rijndael

Cytat: wojoo w 20.05.2010, 21:09
eee nie gadaj, u mnie nawet kolezanki zauwazyly od razu roznice po zmianie zderzakow ;)

Do sedana czy liftbacka bym może wrzucił, srebrne kombi ST mi się nie podoba, nawet na 18" felgach wygląda jak wózek sklepowy. Oczywiście to moje zdanie. Srebrne kombi podoba mi się ze zderzakami "titanium". :)

Dzisiaj nabyłem natomiast nowe felgi. Ktoś zgadnie jakie? Wojoo, Ty nie możesz zgadywać.  :evil:

weksla

pokaż foty tych felg, jestem ciekawy, czyżby takie jak moje??
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Rijndael

21.05.2010, 07:15 #8 Ostatnia edycja: 21.05.2010, 07:27 by badger
Cytat: weksla w 21.05.2010, 07:14
pokaż foty tych felg, jestem ciekawy

Potem pokaże. ;)

Cytat: weksla w 21.05.2010, 07:14
czyżby takie jak moje??

Zimnooo.  ;D


« Dodane: 21.05.2010, 07:27 »

Zgadujcie dalej. ;)

MAG

Jakieś 17-tkiz fajnym ET ?

Bo pamiętam, ze byłeś przeciwny wstawianiu 18-tek ze względu na obniżenie osiągów  ;D
Kwatery na lato w Gdańsku:
http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Rijndael

Cytat: MAG w 21.05.2010, 08:40
Jakieś 17-tkiz fajnym ET ?

Trochę cieplej ale nadal zimno. ;)

Cytat: MAG w 21.05.2010, 08:40Bo pamiętam, ze byłeś przeciwny wstawianiu 18-tek ze względu na obniżenie osiągów  ;D

18-tki pewnie wstawię jak uzyskam odpowiednia do nich MOC. Bo generalnie zgadzam się z Tobą, że mk3 zaczyna wyglądać naprawdę dobrze dopiero na 18-tkach. ;)

weksla

z tym zmniejszeniem osiągów to macie racje, ja jeździłem w zimie na 16'' założyłem letnie 18'' i niestety odczuwalnie spadła moc, w szczególności przy ruszaniu. Coś za coś wygląd ale trochę mniej mocy, lub gorszy wygląd ale więcej mocy, trzeba wybrać, ja wybrałem wariant numer 1
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Rijndael

21.05.2010, 21:37 #12 Ostatnia edycja: 21.05.2010, 22:29 by badger
Nikt nie zgadł. :(

A odpowiedź to... stalowe 16-tki od Focusa (te czarne, 5-ramienne). ;D Z dwóch powodów. Po pierwsze jest szansa, że będą mocniejsze i ich nie popsuje, a po drugie wiadomo, że wchodzą tam tarcze 320 mm, a co do moich obecnych felg to nie byłbym tego taki pewien.

Jest tylko jeden minus -- są dość paskudne. Ale to i tak tylko Mondeo. ;)

« Dodane: 21.05.2010, 22:29 »

Jeszcze zdjęcia tych "pięknych" felg:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



;D

weksla

Rijndael no co ty - są prześliczne:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Rijndael

Cytat: weksla w 22.05.2010, 06:30
Rijndael no co ty - są prześliczne:)

Tak, zgadza się, są prześliczne inaczej. ;) No, ale może z obniżonym zawieszeniem i z odległości paru metrów nie będzie tak źle bo są czarne i nie będzie za bardzo widać. ;)