Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

wilhelm

Może fala ma jakieś turbo w rękawie :D

fala

Cicho! Zrobiłem sobie właśnie seans obu części Iron Mana i jestem na etapie rodzenia genialnych pomysłów!

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 25.06.2012, 23:43 »

poza tym mój projekt kolektora twin throttle wstępnie adaptowanego do suszarki jest coraz bliższy realizacji :>

NeroN

Turbinka Kowalskiego :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Foto z komórki:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Wygląda na prawdę świetnie.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

weksla

prawie jak brat bliźniak mojego:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cold start: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=_FVtyDYyPtM
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Jakby ktoś chciał to sprzedaję:

- Mój stary dolot: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,2973.0.html
- Filtr panelowy K&N: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,2974.0.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

MSDS-y po pewnych zabiegach:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Usunąłem rdze, na ile się dało mechanicznie, na ile się nie dało Fosolem. Dopracowałem też trochę wloty i zmatowiłem całość do lakierowania. Zostało też zaspawane gniazdo EGR.

Teraz zostało odtłuszczenie, lakierowanie, owinięcie taśmą termoizolacyjną i można będzie montować. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Wyglądają strasznie ;)

Darowałbym sobie ich malowanie - moje były psikane tym lakierem do bandaży i w miejscach gdzie wystają kolektory też sie napsikało - ostatnio jak patrzyłem to z tych miejsc płatami schodzi ten lakier.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

01.08.2012, 21:08 #880 Ostatnia edycja: 02.08.2012, 17:12 by badger
Cytat: NeroN w 01.08.2012, 20:49
Wyglądają strasznie ;)
Owszem, ale rdzy już nie ma. :) No i udało się zachować 95% ceramiki.

Cytat: NeroN w 01.08.2012, 20:49
Darowałbym sobie ich malowanie - moje były psikane tym lakierem do bandaży i w miejscach gdzie wystają kolektory też sie napsikało - ostatnio jak patrzyłem to z tych miejsc płatami schodzi ten lakier.
Przypuszczam, że ich nie zmatowiłeś (bo malowałeś bandaż), a Racebitsy są dodatkowo polerowane... więc nic dziwnego, że lakier się tego nie trzyma. :)

Ja lakierować niestety muszę, MSDS-y nie są z nierdzewki i bez lakieru długo nie wytrzymają w naszym klimacie. :(

« Dodane: 02.08.2012, 16:12 »

Kolejne zdjęcie z "pola walki":

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



;)

« Dodane: 02.08.2012, 17:12 »

Po malowaniu:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Po owinięciu i polakierowaniu taśmy, czyli efekt końcowy:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Przyszedł materiał na customowe uszczelki:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I tak muszę je zrobić, więc kupiłem od razu coś, co zapewni dobrą izolację termiczną -- PTFE 2 mm.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

No i wreszcie ogarnąłem większość najważniejszych tematów, zostały jeszcze małe poprawki wydechu, dolotu no i finalne strojenie.

- MSDS-y po moich poprawkach wreszcie zamontowane! Co ciekawe w porównaniu z Racebitsami jest znacznie ciszej, znikł denerwujący rezonans pomiędzy 2000 a 3000 rpm, chociaż reszty wydechu jeszcze nie ruszałem. Mam nadzieję, że po wstawieniu katalizatorów poziom hałasu spadnie do poziomu akceptowalnego w aucie klasy średniej.
- Hybrydowa pompa paliwa (z wkładem od S-type 3,0) działa i silnik ma już paliwo aż do 7000 rpm. :)
- Układ chłodzenia wreszcie funkcjonuje jak należy, dzięki sprawnym wentylatorom (wcześniej działał tylko jeden z dwóch), wymianie płynu chłodniczego i owinięciu kolektorów silnik trzyma te swoje 89-90 stopni praktycznie cały czas.
- Po wymianie dźwigni na taką bez samoregulatora wreszcie mam sprawny ręczny!
- No i nareszcie mam sprawne sprzęgło — tarcza spiekowa 4-łopatkowa by Mickey i docisk ST200. Wcale nie jest jakieś specjalnie hardkorowe, jak straszą po forach. Jak dla mnie, póki co, działa idealnie.

To chyba tyle. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

OOO może się doczekam strojenia i wyniku:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps