Poszukuję dobrego serwisu w woj mazowieckim do mojego RS-a mk3 i ST mk2. Dotychczas serwisowałem moje fordy przez wiele lat, a miałem ich wiele w radomskim ASO, niestety radomskie ASO pomału się kończy złożył wymówienie z pracy ostatni i obecnie jedyny człowiek który naprawdę ogarnia temat , reszta nie ma pojęcia o niczym, jedynie on dotyka się do moich super aut ale pewnie odejdzie po okresie wypowiedzenia, może znacie jakiś dobry warsztat niezależny lub ASO w Warszawie lub gdzie indziej w woj. mazowieckim ,w Radomiu nie znam dobrego warsztatu.
ten człowiek co złożył wypowiedzenie to już nie będzie się tym w ogóle zajmował może gdzie indziej się zatrudnił
pytanie mam: wiesz może gdzie warszawa/okolice wymienię rozrząd w RS mk2? co ile wymieniasz u siebie i jakiej marki osprzęt?
Mechanika obecnie przepraszają może dadzą mu lepsze warunki , znam go prywatnie zajmuje sie moim samochodem poza serwisem także , co do rozrządu ja posiadam także Fokusa st z roku 2008 trochę tuningowany ,rozrząd wymieniałem w ASO na oryginałach , o ile pamiętam chyba co 100 tyś lub co 8-10 lat co do tak poważnych spraw jak rozrząd wolę ASO i oryginał bo przynajmniej mam gwarancję a z zamiennikami bywa różnie , oszczędność w tym przypadku może być wątpliwa jak coś się stanie , doświadczyłem tego w sprawie związanej z wymianą oleju w automatycznej skrzyni biegów w Volvo które miałem kilka lat temu , wymieniłem w serwisie niezależnym ponieważ w Radomiu nie ma ASO Volvo i skrzynie szlak trafił , zostało wlane za mało oleju była to słynna skrzynia Powerschift z awaryjności ale w tym wypadku była to tylko wina ilości wlanego oleju czego dowodem była ilość na fakturze kosztowała mnie naprawa masę pieniędzy mogłem się sądzić ale znając nasze sądy trwało by to nieskończoność , radzę Ci daleko idącą ostrożność zwłaszcza w przypadku rozrządu , nie jestem przeciwnikiem zamienników też z nich korzystam
Jeszcze w uzupełnieniu obecnie posiadam RS-a mk3 od 2017 roku przejechałem prawie 80 tyś km jeszcze rozrządu nie wymieniałam tylko olej co 8-9 tyś Millersa , silnik chodzi jak zegarek . Pozdrawiam
Nie chodzi o to na jakich częściach zrobią, bo w nieautoryzowanym zakładzie mogą to zrobić nawet na lepszych i jak ktoś sie na tym zna, robi tylko takie silniki to uważam, że się zna lepiej niż w ASO
Natomiast zgadzam się, że ASO weźmie na siebie większa odpowiedzialność, bo dają gwarancje, gdzie nigdzie indziej takich warunków nie dostanę,
różnica w cenie: 2500 PLN ASO, w firmie FSV, która zajmuje się tymi silnikami 1200 PLN
martwi mnie jeszcze jedna rzecz, że specjaliści znają jakby to nazwać takie smaczki, np mechanik z tego FSV powiedział np ze uszczelniacza jak jest dobry sie nie wymienia bo po wymianie na nowy często własnie zaczyna przeciekać, takich rzeczy nie wiedzą w ASO,
Wiadomo ceny w ASO zawsze są wyższe co do znajomości silnika to mam wątpliwości , jak wiesz ten silnik nie był powszechnie montowany w Fordach , raczej w wersjach topowych , w ST i RS takie samochody kupują tylko osoby , maniacy motoryzacji tacy jak my , co do uszczelniacza to ja bym nie oszczędzał , bo jeśli jest w tej chwili jest dobry , a auto ma już trochę lat , wymienisz rozrząd , uszczelniacz puści soki i robota od nowa .
To nie jest kwestia oszczędzania tylko praktyki i wiedzy na ten temat.
spraw niestety wygląda tak, że jak pytam o wycenę czegokolwiek w ASO i powiem o jaki silnik/model chodzi to widzę konsternacje, ludzie w ASO nie maja często pojęcia, że takie fordy istnieją co dla mnie jest nie do zaakceptowania, jak taka osoba może pracować w ASO.
co do uszczelniacza to jeśli człowiek, który kilkanaście albo kilkadziesiąt takich silników rozłożył, tak mówi, to wydaję mi się że wie co mówi, bo zajmuje sie takimi samochodami na codzień, w ASO taki auto trafia sie raz na kilka lat, albo rzadziej wiec nie mają o nim pojęcia
tak sobie teraz myślę, że idealna sytuacja byłby gdyby taki człowiek z FSV performance mi to zrobił, ale w ASO, nawet za cene ASO to bym się jutro umówił na wymianę :)
niestety swiat nie jest idelany i trzeba sie na cos zdecydować ;]
to jeszcze podpytam
które ASO w Wawie najlepiej odwiedzić na wymianę tego rozrządu ?
Nie wiem jestem z Radomia tez pytałem o dobry serwis do mojego RS-a mk3 ale nikt nie odpowiedział
jak znajdziesz dobry serwis w Warszawie do naszych samochodów koniecznie daj info bo raczej radomskie ASO się kończy nadal nie mogą się dogadać z jednym mechanikiem który ma pojęcie o naszych samochodach , serwisuje od dawna mojego ST mk2 i obecnie RS mk3 i mam problem bo jak napisałeś w większości ASO nie mają pojęcia o tych samochodach , jak cos się zadzieje to będę miał problem , co prawda nawet jak skończy prace w ASO to i tak mam z nim kontakt prywatny ale wiadomo nie będzie miał dostępu do ASO niestety mogą być problemy bo są to samochody skomplikowane mało znane przez większość mechaników i niestety nie są bezawaryjne.
ABSCAR jest ok. To nie ASO, ale zawsze uważałem to za zaletę.
Super dzięki nie musi być ASO byle ktoś mało fachową naprawą nie narobił problemów zwłaszcza że nasze samochody można policzyć w Polsce na sztuki , a mechanicy w większości nie mają pojęcia nawet w ASO , nie mają żadnych szkoleń w Fordzie .
A jeszcze jedno może ktoś ma jakieś w miarę pewne informacje na temat RS-a mk4 ???? , 2 lata temu jakieś zapowiedzi były , a teraz cisza , zresztą jak zwykle zawsze wypuszczali nowego RS-a pod koniec serii modelowej .
Cytat: Tomasz w 11.09.2020, 20:08ABSCAR jest ok. To nie ASO, ale zawsze uważałem to za zaletę.
pytałem o koszt wymiany rozrządu w ASO i ABSCAR, 300pln różnicy zaledwie, wiec chyba lepiej zrobić w ASO, w razie jakichś problemow większa szansa, na uznanie gwarancji