Jestem bardzo blisko podjecia decyzji o sprzedazy Smokusa na jesieni 2016 (dosyc optymistyczne przewidywania rozwoju sytuacji sugeruja mozliwosc przesiadki na sporo mlodszego eSia 2,0 EcoBoost - tylko z manualem) i dlatego rozwazam demontaz kilku ciekawych rzeczy z obecnego auta.
1. Actuator Forge (oryginal)
2. Wtryski RS 440ccm
3. DV - podrobka Forge
4. HeavyDuty BoostSelenoid
Wszystkie te rzeczy beda dostepne dopiero w okolicy Nowego Roku (bede w Wawie na Swieta i wtedy odwiedzam warsztat i przy okazji moge te rzeczy zdemontowac...)
Nad kwestia ceny sie zastanawiam - postaram sie ja podac jutro rano...
Poza tym mam do sprzedania rozrzad do 2,5T (napinacz, rolka i pasek - ori Ford) - cena 150zl ponizej ceny na ford.sklep.pl czyli okolice 350zl plus wysylka :D
ile sa smokusa chcesz :)
Tu w Szwecji bede go wystawial za okolice 70-80 tys koron - zalezy jak beda akurat staly podobne wersje z przebiegami 180-185tkm, bo pewno tyle wtedy bede mial.
« Dodane: 11.11.2015, 13:58 »
Ceny
1. Actuator - 550zl + kw - jestem na 90% zdecydowany na jego sprzedaz
2. Wtryski 440ccm z Foki RS - 800zl + kw - na 75%
3. DV - 100zl i ja pokrywam koszty wysylki
4. BS - 200zl, ale tutaj bardzo mocno zastanawiam sie czy wogole jest sens go sprzedawac, bo te ori dosc czesto padaja...
Jeszcze co do ewentualnej ceny Smokusa - obecnie za 2,5T ze zblizonym wypasem i podobnym do mojego przebiegiem wolaja 80-90tys kr. Najtanszy 2,5T jaki jest obecnie dostepny w ogloszeniach ma przebieg 230tkm i cene 65tys kr
Moze bym rezerwnąłem ten aktuator:D
Ok, odezwe sie tuz przed przyjazdem do Polski zeby ustalic szczegoly...
DV i BS nieaktualne.
Rozrzad praktycznie sprzedany - czekam tylko na przelew.
Actuator wstepnie zarezerwowany, podobnie jak wtryski ...
Tak aktuator ja biorę☺
Widzę MAG ze masz podobne plany co do zmiany samochodu jak ja :) tylko ja gdzieś wiosna - jesień 2016
Zwalniam rezerwację tego aktuatora. W rs niestety jest inny czego nie wiedzialem.
OK - spoko - czyli actuator nadal do sprzedania ...
Glupio pytac ale co daje zmiana samego actuatora?
Sama zmiana raczej nic, ale po zrobieniu programu masz znacznie lepsze mozliwosci dobrego wysterowania sprezarki przy wyzszych doladowaniach...
Jak długo latałeś na tym aktuatorze?
Gwarancja jeszcze jest jakby co? :D
Ethernal - jesli chodzi o aktuator, to latalem na nim chyba od lutego albo marca tego roku - kupiony od TAMa...
Mam wstepna rezerwacje - bede wiedzial czy koles go wezmie we srode wieczorem.
Zwolnily sie natomiast wtryski i zastanawiam sie czy ich sobie jednak nie zostawic, bo na 99,99% auto zostanie u mnie dluzej niz do jesieni 2016 - syn idzie na studia do Angolandii, a zonka ma perspektywe dostania specjalizacji, co na 3 lata wykluczy zmiane auta na duzo mlodsze - juz predzej bede musial drugie zakupic, jakies male i tanie do smigania po miescie :/
Teraz wymieniam sprzeglo (zdecydowalem sie na standardowe z RS), a na wiosne wydech i tak musze zrobic, wiec kto wie, kto wie, moze cos grubszego jednak bede robil, bo jesli mi odbije, to wsadze turbo z RSa i auto pojedzie na strojenie z celem na 300KM+ :stupid:
Ws. aktuatora OK. Czekam na wieści ;)
Wtryski od RSa mam od kilku m-cy... w garażu... :/ nie mam kiedy ich założyć, bez odkręcenia kolektora dolotowego się nie obejdzie, a to nie takie proste i robota może nawet na 4h.
Nie boisz się iść w moc 300+? Nie wiem czy ori blok, głowica, panewki i korbowody wytrzymają takie parametry? Ja też myślałem docelowo o cca. 300-320KM, ale niektórzy - m.in. na tym forum - sprowadzili mnie na ziemię i po przemyśleniach na teraz byłbym zadowolony z cca. 280KM i 400NM :)
Panowie da sie wszystko. Kwestia strojenia EGT musi być 900 w porywach 950 st. Reszta to kreatywność jesli zachowacie te parametry
Cytat: ethernal w 19.12.2015, 21:26
Nie boisz się iść w moc 300+? Nie wiem czy ori blok, głowica, panewki i korbowody wytrzymają takie parametry? Ja też myślałem docelowo o cca. 300-320KM, ale niektórzy - m.in. na tym forum - sprowadzili mnie na ziemię i po przemyślenia na teraz byłbym zadowolony z cca. 280KM i 400NM :)
Tak jak pisze weksla. Jeśli jest to robione z głową to można zdziałać dużo ;)
Najważniejsze jest kontrolowanie EGT, bo jak jest za wysokie to wtedy może szkody narobić.
(http://images75.fotosik.pl/73/1e420d5a425160dfgen.jpg)
EGT przyomnij ... max 950 st. C ---- ideał
Ethernal - actuator bedzie w poniedziałek do sprzedania.
forge`a? Jeszcze jest na gwarancji?
Btw, jak masz go jeszcze na aucie to załącz fotkę z jego umiejscowieniem. Montaż jest w miarę łatwy?
Tak, Forge.
Kupiony od TAMa rok temu, zainstalowany w aucie przed Wielkanocą i zrobione na nim ok 12tkm
OK. Biorę, choć rozumiem ze gwarancji nie ma. Jak z płatnością? Przelew?
Masz go już wyjętego z auta, bo jeśli jeszcze jest zamontowany to prosiłbym o fotkę.
(http://rs1373.pbsrc.com/albums/ag383/mag-1410/IMG_1665_zps52decbc3.jpg?w=480&h=480&fit=clip)
« Dodane: 28.12.2015, 18:49 »
Jest juz wyjęty.
Wysyłka za pobraniem chyba 25zeta, przelew 17zł
@MAG podaj dane do przelewu.
Czy te wężyki dokładasz, mam użyc seryjnych, czy muszę dokupić ekstra?
Moje wezyki sa od kompletu do BoostSelenoidu. Bedziesz musiał uzyc seryjnych, no chyba ze równocześnie zmienisz też BS'a...
Równocześnie zmieniam boosta, jestem już po słowie z @TAM`em.
Wyślij mi na PW dane do przelewu.
Czyli do sprzedaży pozostały tylko RS'owe wtryski 440ccm...
Ile i czemu tak drogo?
800zl
Jesli płatne przelewem to pokrywam koszty wysylki w PL...