Witam. Po wgraniu softa pojawił mi się w aucie problem polegający na tym , że samochód w granicach 3tys obrotów zostaje zdławiony poprzez co gubi moment , trwa to chwile i nagle dostaje boosta i ciągnie so konca. Na poczatku podejrzenie padalo na pompe paliwa, zostala wymieniona i nic nie pomogla, druga wizyta u tunera i dalej to samo. W koncu odpinamy przeplywke i nagle moment skacze o 40nm do gory. Czyli trzeba wymienic przeplywke, zostaje wymieniona i dalej to samo niestety. W chwili obecnej jezdze z odpieta. W czym szukac winy? Auto na seryjnym programie jezdzi normalnie. Czy to wina programu ? W aucie zmieniony wydech na przelot bez kata, cool f mic, wtryski 440cc. Auto wypluło po programie 265 koni i 400nm
A co wygrywałeś i skąd to miałeś.
Kto robił softa ?
Na 100 % bubel w sofcie. Przerabialem to wymieniając po kolei różne podzespołyi nic tylko kasa w pozdu
Tez obstawialem softa no bo co innego jesli inni maja wiecej koni i wyzszy moment i to lata a tu nie chce, gdzie wymienione wszystko co mozliwe. Gdzie tu sie udac na dobrego softa powiedzcie? Planuje do chlopakow z FSV performance podjechac bo znaja sie na tych samochodach.
Fsv polecam. Tomek mi właśnie hamulce Brenno bedzie wstawiał.
Wporzadku czlowiek! Z polosiami mi pomagal. Jutro bede dzwonil sie umowic na termin.
KrzysiekM a skąd jesteś ? Jesli mozna wiedzieć .
Lidzbark warmiński. Kawał drogi bede mial do nich... a czemu pytasz?
A bo myslalem, ze z okolic jesteś. Faktycznie kawał drogi masz :)
Trudno... oby tylko sie udalo cos z tym zrobic.
Gdzie robiłeś program?
Nie wiem czy jest sens jechać taki kawał do chłopaków, kiedy oni się chyba softem nie zajmują.
Tune up gdansk. To gdzie mam sie udac zeby to ogarnac wogolw? Bo juz sam nie wiem...
Musisz się udać tam gdzie zrobią Ci dobry program, albo wgrają gotowca pumaspeed, czy revo pasującego do specyfikacji Twojego auta.
No wlasnie... ale gdzie mi zrobia ten dobry program?
Tu Ci niestety nie pomogę, bo korzystałem do tej pory tylko z heko i ten sam problem. Zapytaj użytkownika weksla, on chyba kilka softów przerobił.
Cytat: lolomanolo w 27.12.2016, 09:34
Gdzie robiłeś program?
Nie wiem czy jest sens jechać taki kawał do chłopaków, kiedy oni się chyba softem nie zajmują.
Jesli mówisz o fsv to oni robią soft.
Cytat: Monti w 27.12.2016, 16:38
Jesli mówisz o fsv to oni robią soft.
O widzisz, dlatego napisałem chyba, w każdym razie sorry za wprowadzenie w błąd.
Piszesz ze ten sam problem? Tzn? Po programie samochod Ci sie tak samo zachowywal?
Cytat: KrzysiekM w 28.12.2016, 10:16
Piszesz ze ten sam problem? Tzn? Po programie samochod Ci sie tak samo zachowywal?
Tak, łapie czkawke podczas przyspieszania w okolicach 3k rpm.
i jak ogarnąłeś ten problem?
Logo. Daleko nie masz. Posłuchaj mnie. Będziesz zadowolony...
U mnie problem ogarnięty. Tak jak padalo przypuszczenie na zly soft. Teraz zrobiony inny i jest wszystko w porzadku.
Czyżbyś był u Tomka?
Zgadza sie !
a ta czkawka to nie z braku paliwa?
moj spec od softu potwierdzial ze seryjia jzu ledwo obrabia, malo tego jest z elektronicznym sterownikiem i nie za wiele da sie z nia zrobic
Krzysiek pokaz wykres niech ocenia moje zdanie znasz ze jest nie za dobrze :D
Taa... z braku paliwa... tak samo zostalem wczesniej wprowadzony w blad wymieniajac pompe paliwa i przeplywke! Ciekawe dlaczego teraz na innym sofcie samochod jezdzi normalnie?
« Dodane: 23.02.2017, 09:45 »
« Dodane: 23.02.2017, 09:48 »
Jak wstawic zdjecie tego wykresu bo niestety nie za bardzo umiem?
tak jak uslyszalem przez to ze jest tak a nie inaczej sterowana wymiana niewiele da
dlatego inne tez czkaja :D
Wrzuć wykres
(https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/16936338_1484564694889054_310417508_o.jpg?oh=42769ca89d420faff169543d0bbfc6e0&oe=58B17082)
Wykres oczywiście łba nie urywa, ale to jest pierwsza próba po jednym hamowaniu. Samochód ma żle ustawiony aktuator, o czym dowiedziałem się później i wymaga jeszcze kilku zmian w osprzęcie. Niemniej jednak obecny soft jest bardzo bezpieczny (dokładnie przeanalizowałem logi) i daje bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Kolejny wykres na pewno będzie dużo ładniejszy.
akurator ?
to czemu Krzysiek chcial dv ke?
Bo dv to inna historia :-) A aktuator można ustawić. Oczywiście docelowo też by się przydało go wymienić, ale na razie ori wystarczy, trzeba tylko przywrócić ustawienie fabryczne.
Mam nadzieje, ze po wymianie DV pokaze cos wiecej, chodz moment jest na prawde ok! No i od razu przy wymianie DV aktuator wroci do ustawien fabrycznych tak jak Tomek mowi.
orgi akurator nie ma regulacji, chyba ze kots krecil srubka ktora nie jest od regulacji a od wstepnego napiecia i ma tylko jedno prawidlowe polozenie :D. Regulowane aq robi np turbosmart tam mozna zoczyc jak wyglada regulacja.
Co do dv mowilem Krzyskowi ze przeplaca za forge bo nasz polski properfekt zalatwi sprawe a jest za 1/3 ceny
« Dodane: 25.02.2017, 09:11 »
co do wykresu to dowalone z dolu a pozniej leci na leb na szyje , nie tak to powinno wygladac
DV za chwile bedzie zalozony w aucie, zamowilem properfekt, zwlekalem z tym tylko dlatego, ze nie mialem potwierdzenia od kogos kto ma go w samochodzie, jeden z kolegow z forum potwierdzil ze jest ok i zamowilem. Co do wykresu to pewnie jakas mala korekta w planach bedzie.
Cytat: Zip w 25.02.2017, 09:09orgi akurator nie ma regulacji, chyba ze kots krecil srubka ktora nie jest od regulacji a od wstepnego napiecia
Chodzi właśnie o regulację wstępnego napięcia, co jeszcze można by w aktuatorze regulować? Wymiana sprężyny na mocniejszą też koniec końców sprowadza się do regulacji wstępnego napięcia i ciśnienia potrzebnego do pełnego ruchu cięgna.
wstepne masz okreslone w intsr montazu ,nie mozna sobie regulowac na oko
Powiedz mi coś, czego nie wiem. Nie ja to ,,ustawiałem".
Tak dla aktualizacji tematu. W aucie zostaly wymienione pierscienie i panewki. Samochod dostal turbo od RSa, przeplywke, map sensor i chlodnice oleju tez z RSa. Dodatkowo zostal zalozony stozek. Za pomoca Tomka z FSV Performance auto zostalo wystrojone i zhamowane na 310KM i 465NM.
Można wykres zobaczyć?
Pewnie. Tylko prosilbym o podpowiedz jak to tutaj wrzucic bo kompletnie nie wiem jak to zrobic