Krótki opis:
Silnik z modelu po lifcie
Wałki, kolektory dolotowe, dolot - ST200
Przepustnica ST220
Świnka ECU Master
Lekko dłubnięte kolektory wydechowe - powinny być wymienione tak naprawdę, w ogóle cały wydech powinien być zrobiony, ale na razie jest seria...
Całość wykręciła 205KM i w miarę równy moment od 1500obr/min
Jak znajdę wykres to wrzucę.
Kilka fotek
(http://tlaudio.pl/_var/edytor/auta/2.jpg)
(http://tlaudio.pl/_var/edytor/auta/3.jpg)
(http://tlaudio.pl/_var/edytor/auta/4.jpg)
Ładny kotek. ;) Na jakiej hamowni te 205 KM? Bo przy zwykłym wydechu taki wynik byłby więcej niż rewelacyjny...
ładne autko i fieścina z tego co widzę też
Silnik "po lifcie" to jest 3.0 czy 2.5?
Poza tym, ładny :D
Cytat: KLUSEK w 01.03.2011, 08:50
Silnik "po lifcie" to jest 3.0 czy 2.5?
2495. ;)
Cytat: KLUSEK w 01.03.2011, 08:50
Silnik "po lifcie" to jest 3.0 czy 2.5?
Poza tym, ładny :D
Silnik po lifcie ma 2495cm3, przed 2544. Poliftowy ma blok identyczny jak ST200, coś tam jeszcze ma lepsze ale nie pamiętam co:)
To tak jak w mondeo :)
Myślałem, że poliftowe mają 3 litry. To tylko w USA tak ?
Nie było w ogóle trzylitrowych Cougarów. ;)
:stupid:
Mam pytanie dotyczące ecumastera. Masz nim zrobiony też zapłon, czy tylko paliwo? Dysponujesz może schematami?