Fordtuning.pl

Codzienna eksploatacja => Silniki benzynowe turbo => Zaczęty przez: lukasz.volvov50 w 28.02.2023, 10:50

Tytuł: Volvo V50 T5 wymiana sprzęgła, uszczelniacz wału
Wiadomość wysłana przez: lukasz.volvov50 w 28.02.2023, 10:50
Witam, mam pytanko, co prawda to nie Ford a Volvo ale silnik ten sam. Nadeszła chwila na wymianę sprzęgła wraz z dwumasą w moim Volvo (przeżyło 350 kkm). Planuję założyć z RSa bo wyczytałem od Was że powinno pasować, a jest trochę mocniejsze a cena ta sama. Chciałbym zapytać czy wymieniacie przy okazji uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni? jak to jest rozwiązane w tym silniku, wymienia się sam uszczelniacz czy razem z podporą i czy w ogóle go ruszać jak nie ma wycieku?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Volvo V50 T5 wymiana sprzęgła, uszczelniacz wału
Wiadomość wysłana przez: Boxxer40 w 14.03.2023, 23:29
Jak ci nie leci z uszczelniacza to większość mechaników powie żeby zostawić ( nie wiem czym się sugerują ) w zależności jaki masz przebieg, jak nie wiemienisz a za niedługi czas zacznie puszczać to robota podwójna. Mi niestety z uszczelniacza leci i będę sciągał skrzynie i też planowałęm od RS-a wsadzić set ale zdecydowałęm się że dam tarcze do obicia kewlarem. Wychodzi taniej a opinie czytałem bardzo dobre.