Zna ktoś FINIS? Ile to kosztuje? ;)
też z tym kombinowałem
znalazłem tylko to:
http://cgi.ebay.pl/Ford-Focus-RS-mk2-2010-bonnet-vents-/330457514199?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf0cd80d7 (http://cgi.ebay.pl/Ford-Focus-RS-mk2-2010-bonnet-vents-/330457514199?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf0cd80d7)
..... i dałem sobie spokój :D
wymyśliłem sobie za to że wloty od Escorta mk4 RS Turbo
http://www.escortclub.org/home/wp-content/gallery/mk4_300km/ds33279ut2.jpg (http://www.escortclub.org/home/wp-content/gallery/mk4_300km/ds33279ut2.jpg)
fajnie by pasowały do mondeo, z tym że zamienić je stronami tak żeby pełniły funkcje chwytaków powietrza a nie wywietrzników, najważniejsze że są łatwiej dostępne np tu:
http://cgi.ebay.co.uk/Escort-rs-turbo-bonnet-vents-rosso-red-/130417187926?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5d785c56 (http://cgi.ebay.co.uk/Escort-rs-turbo-bonnet-vents-rosso-red-/130417187926?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5d785c56)
z tym że wygląd wyglądem ale nie wiem jak by to się miało do cyrkulacji powietrza w komorze silnika, ale czy to w ogóle ma jakieś znaczenie ???
Możnaby też spróbować z tymi od ścierki cosworth :evil:
Auchim - chyba jednak lepsze byłyby jako "wywietrzniki", no chyba, że chciałbys montować pod tym nadmuch na stożek (albo IC :D), bo w każdym innym przypadku te wyloty maja za zadanie obniżać temperature pod maską
btw - sam myślałem o tego typu patencie jeszcze w Mk2 - w moim starym ST200
Cytat: MAG w 26.08.2010, 12:33
Auchim - chyba jednak lepsze byłyby jako "wywietrzniki", no chyba, że chciałbys montować pod tym nadmuch na stożek (albo IC :D), bo w każdym innym przypadku te wyloty maja za zadanie obniżać temperature pod maską
Masz rację, źle nazwałem wątek. Oczywiście powinny to być wyloty. Działa to wtedy tak, ze powietrze wlatuje z przodu, a wylatuje tymi wlotami i przewietrzanie komory silnika jest dużo bardziej efektywne. Wydaje mi się, że fajne mogłyby być wyloty od Fiesty. Są podłużne i dość "kanciaste", powinny pasować wizualnie. Chyba sobie sprawię coś takiego na wiosnę.
...a temperatura pod maska ma spore znaczenie dla osiągów w V-ce przy dynamicznej jeździe. Jeśli temperatura wody wzrośnie zbyt mocno to ECU przymula silnik opóźniając zapłon.