Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Tuning silników benzynowych turbo => Zaczęty przez: weksla w 17.11.2014, 08:43

Tytuł: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II ?
Wiadomość wysłana przez: weksla w 17.11.2014, 08:43
Potwierdzi ktoś czy te wtryski podejdą plug&play do focusa ST225?

http://olx.pl/oferta/wtryskiwacze-bosch-550ccm-nowe-vr6-turbo-1-8t-focus-rs-CID5-ID5qsK5.html
Tytuł: Odp: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II?
Wiadomość wysłana przez: snafu w 17.11.2014, 08:54
Z info jakie ustaliłem są to 440cc. 550cc podejdą ale to chyba pod 400KM, inaczej ciężko stroić będzie.
Info do potwierdzenia. Taka jest moja wiedza. 
Tytuł: Odp: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II?
Wiadomość wysłana przez: T w 17.11.2014, 09:21
Ogólnie mówiąc, wtryskiwacze powinny być takie, żeby pod maksymalnym obciążeniem duty-cycle nie przekraczało, powiedzmy (tu są różne opinie), ok. 80%. Mniejsze wtryskiwacze to większe ryzyko uszkodzenia, a także mały margines wydajności, która -- jak wiadomo -- spada z czasem. Z kolei dużo za duże to problem z dokładnym strojeniem przy niskich obciążeniach (np. na niskich obrotach).

« Dodane: 17.11.2014, 09:22 »

Tutaj macie niezły kalkulator:

http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php (http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php)

« Dodane: 17.11.2014, 09:25 »

...i z niego wynika, że jeśli ktoś myśli o 300+ to chyba lepiej założyć 550cc.
Tytuł: Odp: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II?
Wiadomość wysłana przez: MAG w 17.11.2014, 10:43
Ale jesli w ST nie będziemy wzmacniać bloku, to max bezpieczne będzie 320-330KM, a do takich wartości w zupełnosci wystarczą RS'owe wtryski 440cc
Tytuł: Odp: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II?
Wiadomość wysłana przez: snafu w 17.11.2014, 11:14
I przy tym lepiej się wystroją. Z tego co MAG pisałeś, 440cc do 360-370 wystarczają tak?
Tytuł: Odp:
Wiadomość wysłana przez: weksla w 17.11.2014, 11:24
Czyli 550 poprostu za duże.
Tytuł: Odp: Czy to są faktycznie wtryski do Rs II?
Wiadomość wysłana przez: TAM w 17.11.2014, 16:28
W ST 440 cc dają na pewno radę do 340 KM (tak było u mnie) przy AFR 11.5, więc baaardzo bezpiecznie, a w praktyce jeszcze dobrze się sprawują w RS-ach wystrojonych na 370 KM. Myk polega na tym, że nie ma problemu z uzyskaniem DC nawet 100% (wtryski leją wtedy cały czas i co ciekawe wszystko jest ok). Ponadto 440 cc można wymienić nic więcej nie robiąc, niepotrzebne jest żadne dodatkowe strojenie itd. Natomiast do wtrysków 550 cc ECU się nie zaadaptuje, nie ma najmniejszych szans. Potrzebny jest do nich całkiem nowy soft.