Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26Od 5000 w górę.
ciekaw jestem jakie są koszty takiej zabawy :)
Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26Takie, że 3.0 nawet w podłej konfiguracji będzie miało te 200 koni lub więcej... a w dobrej nawet ok. 250.
? i jakie realne korzyści ?
Cytat: eng w 19.01.2011, 20:14Ja? Niby w jaki sposób? ;) Przecież nie będę tego sam przekładał, a w warsztacie z mechanikiem raczej nie zamieszkam. ;)
Może sam byś taką zrobił?
Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17Pasują doły od wielu amerykańskich 3.0, m.in. z Escape, Taurusa. Ogólnie bardziej może się opłacać kupienie kompletnego silnika 3.0 (tylko trzeba przerobić głowice pod kolektor z 2.5 lub zrezygnować w ogóle z IMRC i stroić pod kolektor z 3.0) + sprzedaż starego 2.5. Głowice z 3.0 mają większe zawory. Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).
jest jeszcze pytanie jaki dol oprocz eSTkowego pasi
Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17Panewki da się akurat dostać bez większego problemu... jeśli potrzebujesz to daj znać i popytam konkretniej co i jak.
poza tym dostac dol w dobrej formie to raczej nieosiągalne.. conajwyzej z obrócona panewą to juz predzej ale z czesciami do tego motoru jest cie Nmko a w zasadzie to nie ma nic,ponoc jedynie w stanach cos gdzies ale szczegolow nie zanam a chetnie bym poznal :evil:
Cytat: gorilla666 w 13.05.2011, 20:24Raczej niezbyt skoro mają inną średnicę tłoka. 3.0 to jakby rozwiercone 2.5. Na bloku z 2.5 jest napis "2.0 2.5". Ten pierwszy to prawdopodobnie wersja z X-type.
a zeby było weselej jeden taki kozak twierdzi ze dol z 2.5 i 3.0 jest identyczny !!!!!!
Cytat: Tomasz w 12.04.2011, 23:30Tutaj sprostuję sam siebie -- wałki ST220 są lepsze niż większość innych z 3.0, ale te z ST200 są jeszcze lepsze. ;)
Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://imageshack.us/photo/my-images/818/cougarelf.jpg/)