http://picasaweb.google.com/richhanewald/CodyS2530SwapBuild?authkey=Gv1sRgCN_NtPCIoNK5xQE#
Miło pooglądać :D
Świetny link. ;)
ciekaw jestem jakie są koszty takiej zabawy :) ? i jakie realne korzyści ? miło by było zrobić coś takiego ...
Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26
ciekaw jestem jakie są koszty takiej zabawy :)
Od 5000 w górę.
Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26
? i jakie realne korzyści ?
Takie, że 3.0 nawet w podłej konfiguracji będzie miało te 200 koni lub więcej... a w dobrej nawet ok. 250.
Ogólnie to jestem w trakcie takiej zabawy, więc jeśli masz jakieś pytania (lub ktoś inny) to chętnie odpowiem. ;)
5000 ?
Poza dołem 3.0, uszczelkami i robocizną co potrzeba do tego ?
Proszę bardzo:
- Silnik (blok) na swap - 2000 zł
- Uszczelki, planowanie głowicy, bloku itp. - 500 zł
- Sprzęgło ST200 + regeneracja - 500 zł
- Rozluźnienie wydechu - 500 zł
- Różne drobiazgi które wyjdą do zrobienia po wyjęciu silnika - 500 zł
- Robocizna - 1000 zł
Jeśli w aucie nie ma SVT lite to trzeba też jakoś poprawić dolot.
To są bardzo delikatne szacunki przy założeniu, że znajdziemy tanie części i będziemy wszystko robić w tanich warsztatach, jest to też opcja "minimum", więc raczej wyjdzie sporo drożej.
Fajna fotorelacja. Może sam byś taką zrobił?
Cytat: eng w 19.01.2011, 20:14
Może sam byś taką zrobił?
Ja? Niby w jaki sposób? ;) Przecież nie będę tego sam przekładał, a w warsztacie z mechanikiem raczej nie zamieszkam. ;)
jest jeszcze pytanie jaki dol oprocz eSTkowego pasi poza tym dostac dol w dobrej formie to raczej nieosiągalne.. conajwyzej z obrócona panewą to juz predzej ale z czesciami do tego motoru jest cie Nmko a w zasadzie to nie ma nic,ponoc jedynie w stanach cos gdzies ale szczegolow nie zanam a chetnie bym poznal :evil:
Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17
jest jeszcze pytanie jaki dol oprocz eSTkowego pasi
Pasują doły od wielu amerykańskich 3.0, m.in. z Escape, Taurusa. Ogólnie bardziej może się opłacać kupienie kompletnego silnika 3.0 (tylko trzeba przerobić głowice pod kolektor z 2.5 lub zrezygnować w ogóle z IMRC i stroić pod kolektor z 3.0) + sprzedaż starego 2.5. Głowice z 3.0 mają większe zawory. Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).
Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17
poza tym dostac dol w dobrej formie to raczej nieosiągalne.. conajwyzej z obrócona panewą to juz predzej ale z czesciami do tego motoru jest cie Nmko a w zasadzie to nie ma nic,ponoc jedynie w stanach cos gdzies ale szczegolow nie zanam a chetnie bym poznal :evil:
Panewki da się akurat dostać bez większego problemu... jeśli potrzebujesz to daj znać i popytam konkretniej co i jak.
A co do tego, że trudno dostać dół w dobrym stanie to niestety prawda.
ponoc w stanach wsjo do 3.0 dostepne nawet new wal mozna zanabyc!!! a zeby było weselej jeden taki kozak twierdzi ze dol z 2.5 i 3.0 jest identyczny !!!!!!
Cytat: gorilla666 w 13.05.2011, 20:24
a zeby było weselej jeden taki kozak twierdzi ze dol z 2.5 i 3.0 jest identyczny !!!!!!
Raczej niezbyt skoro mają inną średnicę tłoka. 3.0 to jakby rozwiercone 2.5. Na bloku z 2.5 jest napis "2.0 2.5". Ten pierwszy to prawdopodobnie wersja z X-type.
« Dodane: 17.05.2011, 18:02 »Cytat: Tomasz w 12.04.2011, 23:30
Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).
Tutaj sprostuję sam siebie -- wałki ST220 są lepsze niż większość innych z 3.0, ale te z ST200 są jeszcze lepsze. ;)
Zakończyło się to happy endem ? Jeśli tak ciekaw jest jaki wynik na rolkach wyszedł.
cougar 3.0 :)
(http://img818.imageshack.us/img818/5817/cougarelf.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/818/cougarelf.jpg/)
Ma ktoś może reupload tych zdjęć?