Przedstawiam swoją zabawkę, ktra służy mi do Upalania jak i codziennego przemieszczania się po mieście :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Baza Ford Focus 2.0 3D wersja Trend. W samochodzie właściwie cały czas coś się zmienia, obecny setup przedstawia się następująco:
Mechanika: - turbosprężarka Garrett GT28R (GT2560R)
- kute tłoki JE Pistons
- kuter korbowody Eagle
- większe wtryski 440cc (od Focusa RS)
- regulowane kółka rozrządu AEM
- blow-off HKS SSQV
- FIMIC
- castom kolektor wydechowy oraz 3" downpipe
- 3" przelotowy układ wydechowy Milltec
- wszystkie rurki Samco
- szpera Quaife
- spiekowe sprzęgło i docisk AP Racing
- filtr powietrza BMC DIA
- przewody zapłonowe Megnecor
Elektronika:
- komputer sterujący pracą silnika typu standalone AEM EMS
- sonda szerokopasmowa AEM UEGO
- EBC (eletronic boost controler)
- MAP (map sensor)
- zegary Greddy: temp. oleju, boost oraz EGT (temo. spalin)
Zawieszenie/Hamulce: - gwintowane zawieszenie Bilstein B16 PSS9
- cambery dające negatyw -2,5 stopnia z przodu
- grubsze stabilizatory Eibach
- poliuretanowe gumy w całym zawiasie Energy Suspension
- dystanse 20 mm H&R z przodu
- poliuretanowe poduszki silnika oraz skrzyni
- nacinane tarcze EBC, klocki Ferodo DS
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
Wygląd zewnętrzny: - przednia maska carbonowa
- przedni zderzak od Focusa RS
- przednie szersze błotniki od Focusa RS
- przednie lampy z czarnym środkiem od Focusa ST
- tylne środkowe światło stopu led
- lotka na tylnej klapie
Wnętrze:
- deska rozdzielcza, tunel środkowy, podsufitka oraz przednie słupki poflokowane na grafitowo i czarno
- fotele kubełkowe oraz mocowania do nich Sparco z homologacją FIA
- kierownica sportowa Sparco
- naba Momo
- zegary od Focusa RS
- wskaźniki w słupku
- wszystko za przednimi fotelami usunięte
- nakładki na pedały oraz podstopnica Sparco
- gałka lewarka Momo
Felgi/Opony - 18" ATS DTM na co dzień, opona P Zero Nero 225/40
- 17" Ford Racing czarne do upalania, opony różne, obecnie przód Toyo R888 235/40, a tył Max Sport 215/45 (slick)
- 17" Ford chrom :D do upalania, opony j.w.
- 16" Alessio Monza na zimę
Więcej nie pamiętam :D
Moc obecnie 300+, masa 1100 kg 8)
Parę fotek gratów:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
powiedz mi... te zegary na słupku... nie zawężają Ci pola widzenia "w lewo skos" ?
Ale szczerze :D
Jakby mi zawadzały to by już dawno ich tam nie było.
Mam tak już kilka lat i jeszcze nikogo nie przejechałem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
heh piękne foczysko:)
Cytat: Rasta w 22.09.2010, 18:23
Mam tak już kilka lat i jeszcze nikogo nie przejechałem.
może nie zauważyłeś ;) ?
Świetny, kompleksowy projekt.
Jak się jeździ na 6-cio spieku w mieście w porównaniu do zwykłego sprzęgła?
O Rasta się zjawił.
Cytat: Tomasz w 22.09.2010, 18:47
Świetny, kompleksowy projekt.
Jak się jeździ na 6-cio spieku w mieście w porównaniu do zwykłego sprzęgła?
Nawet jak by miał tam całe metalowe sprzęgło to i tak by napisał że jest spoko,
u Rasty ONLY Performance się liczy, serii tam chyba nigdy nie było.
Pozdro
Bez przesady :P
Na ulice do codziennej jazdy nie polecam, nie da się ruszyć bez szarpnięcia. Sam pedał sprzęgła działa gładko, ale jak już złapie to jest jebnięcie, bez treningu się nie da :D. ale AP Racing ma w ofercie też pełną organiczną tarcze. Ja brałem najmocniejsze co jest.
Wcześniej miałem sprzęgło wzmacnianie u Radzikowskiego, ogólnie nie polecam, pedał sprzęgła to beton, a po roku jazdy nie dało się biegów zmieniać, pomijając kwestię, ze od razu jak było nowe były problemy z biegami i musiał robić poprawki.
Dobre sprzęgło ma w ofercie też Sachs Racing ale kosztuje krocie :D
Opisali Ci Fokę w GT? ;)
Opisali opisali...
I to w zasadzie nie jedną... nie wiedziałem, że historia była tak zakręcona
szkoda, że klubowych ramek nie było 8)
To zarzucicie jakieś dobre skany żebym se poczytał ;]
Na następny sezon będzie naprawdę Grubo, ale o tym to już niech Rasta pisze :D
Pozdro
4x4? ???
Nie ma z czego, i nie piszcie, że jest Cosworth bo to 20 letni piernik co nie skręca...
Było jeszcze Mondeo mk1 2.0 awd, ale też wątpię, żeby się nadało. ;)
Nie lubię się cofać :D
Foty zrobione przez GT:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Ogólne sam styl mi się nie podoba, prześwietlone, a zarazem niedoświetlone. Chyba były jakoś mocne edytowane ale z marnym skutkiem - szkoda. I tak je zdeka poprawiłem bo było znacznie gorzej, co swoją drogą widać było w piśmie. Tłumaczyli się, że niby tak miało być ale śmiem wątpić.
Cytat: Rasta w 02.12.2010, 20:06
Nie lubię się cofać :D
Ale w mk1 był całkiem niezły, bo stały napęd na cztery koła. Silnik chyba ten sam i też poprzecznie, czyli dałoby się to pewnie bez większego problemu zaadoptować w Focusie. Pytanie tylko, ile byłoby dłubania żeby to wytrzymało Twoja moc i czy byłoby to w ogóle opłacalne. Z nowszych Fordów napęd awd był jeszcze w X-type. ;)
Tak sobie strzeliłem z tym 4x4 bo Łukasz napisał że będzie grubo, a że chyba można powiedzieć że już jest grubo, to pierwsze co przyszło na myśl to właśnie czterobut
Niestety trzeba się pogodzić z tym, że Focus to ośka i tak już zostanie. Przerabianie go na 4x4 tak naprawdę powouje, że to już nie jest Focus. Niestety 4x4 z Coswortha czy Mondka nie ma wiele wspólnego z tym co mamy dostępne w STI lub EVO. Biorąc pod uwagę masę i właściwości jezdne Focusa to jest krok wstecz. Miało by to może sens przy 1/4 ale trzeba by WTEDY min. z 500 kuca wykrzesac by się liczyć, w stawce. O ile z silnika ta moc spokojnie jest do wykrzesania, o tyle napędy pewnie by się urywały po kilku strzałach ze sprzęgła, a to mnie nie interesuje.
Tytuł zmieniony to myślałem, że jakiś wykres zobaczę na +370 albo wydruk pomiaru czasu (choć w zimę wyścigi 1/4 mili się nie odbywają) a tu nic...! :|
Status quo zachowane. 8)
Ładne fotki!
P.S. Jak słyszałeś ostatniego mojego newsa to domyślasz się, że czasu na zabawy autem mogę w przyszłym roku nie mieć ale jak dam radę to też chcę zacząć schodzić z masą w mk1 i przygotować go lepiej pod pojeżdżawki.
Pozdr.
Czasu na ćwiarę raczej nie obaczysz bo prawdopodobieństwo, że się pojawię na jakiejś 1/4 mili raczej zerowe. Na upalanki typu Lap Race 370 konna ośka też się nie nadaje bo najważniejsza jest trakcja, a nie wirtualne konie idące w gwizdek. Fajnie by było jakbyś się pojawił na jakiś zakrętach RS'em, tylko takich prawdziwych, a nie torze gokartowym :D
I jak tam auto, coś się zmieniło? ;)
Cały czas coś się zmienia. :D
Konkret foka :D