Na sprzedaż:
Focus II ST 2.5 T,
3 drzwiowy
100% Bezwypadkowy (długo szukałem takiego który będzie w 100% bez wypadkowy/ bez kolizyjny) Oryginalny lakier.
Za mojej kadencji został pomalowany przedni zderzak w ASO Forda był porysowany i schodził lakier bezbarwny(przypadłość tych aut)
Kolor jeden z ładniejszych czyli Performance Blue
Dane o aucie:
- rocznik 2006 (pierwsza rejestracja 06.04.2006)
- salon Polska
- przebieg 170000km
- III właściciel - w moich rękach od 2008/2009,
- pełen serwis FORD z tego co kojarzę do 100tyś, reszta w nieautoryzowanym serwisie,
- przegląd techniczny ważny do 02.12.2015
- wyposażenie fabryczne: podgrzewane fotele, grzana przednia szyba, 2 strefowy klimatronic, pełna elektryka, otwieranie i domykanie szyb z pilota, radio SONY cd/mp3 6 lub 8 głośników, poduszki i kurtyny boczne, oraz poduchy w fotelach, czujnik zmierzchu, skrętne soczewki z przodu, sensor deszczu i pewnie wiele innych o których zapomniałem. Ale jest wszystko oprócz skóry, xenonów i navi.
Modyfikacje:
- pełny układ wydechowy Milltek Sport 3'' (cat back non resonated, downpipe i decat), kupiony w UK
- IC AIRTEC GEN3 kupiony w UK
- Turbina Focus II RS
- Zmienione przyłącze olejowe
- Wtryski Bosch 550cc
- Kompletny dolot Ford Focus II RS (rura dolotowa aso, przepływomierz aso (drugi mam w zapasie), puszka dolotu)
- Obecnie dolot zakończony dużym filtrem stożkowym (puszka z RS'a jest wyjęta ale ją posiadam)
- Wtyczka do przepływomierza z Focusa RS (jak coś dokładam bo mam całą wiązkę silnika z RS'a)
- Ecu Holder Focus II RS
- Chłodniczka oleju Focus II RS
- Szpera Quaife
- Sprzęgło Helix
Zestaw sprzęgła do 646 Nm. obejmujący:
* lekkie stalowe koło zamachowe (jednomasowe)
* docisk sportowy Helix 1- tarczowy do 646 Nm.
* tarcza sprzęgła spiekowa 5-łopatkowa (cerametallic)
* łożysko oporowe z wysprzęglikiem
- hamulce przód i tył Klocki EBC red stuff (przód i tył) Tarcze Zimmermann Standard CoatZ (przód i tył)
- Zawieszenie Gwintowane Regulacja 30-80mm JAMEX
- Wymiana wszystkiego co możliwe w zawieszeniu na nowe (tuleje, gumy drązki itp. itd.)
- Poduszki silnika twarde
- Poducha pod skrzynie Vibra-technics
- Korek oleju aluminiowy Auto Specialist
- Spojler Focus II RS tylnej klapy
- Zmieniona membrana
- Wyrzucony został symphoser
- Dodatkowy wskaźnik Boost Auto Gauge
- Felgi seryjne 18'' pomalowane w czarny połysk
- Dodatkowo zimówki na 16'' w białym połysku
- Dach oklejony w czarny połysk to samo lusterka i "dyfuzor"
- Wszystkie elementy zderzaka przód i tył w czarny połysk
- Zmieniony przedni dolny grill bez miejsca na tablice rejestracyjną (odsłonięty dostęp dla IC)
- Olej na którym jeżdzę to Motul 8100
- Olej w skrzyni również Motul
- Zmieniony komputer na nowy (seryjny, poprzedni odmówił posłuszeństwa) W zapasie może jakieś 2 mam jeszcze
Część rzeczy robiona w PROMOTOR-ze, częśc przez mojego mechanika. Wystrojone przez Promotora/poprawione troszkę przez VTG.
Mam jeszcze nie zamontowane
- wloty na makę z RS-a (oryginalne)
- Gałka i mieszek z RS-a
- Znaczek ST na przedni grill
Samochód przeszedł w firmie g-force detailing kompletne czyszczenie wewnątrz z zewnątrz + pranie tapicerki. Pełen detailing. Z korektą rys itp. FULL
Auto dysponuje teraz mocą 360Hp i 500Nm
Z tego co pamiętam ładuje 1,5bara
Lata niemiłosiernie.
Auto na prawdę bardzo szybkie,prowadzi się pewnie sztywno.
Stan auta oceniam na bardzo dobry wręcz idealny. Wszystko dopracowane i wykonane jak należy. Zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Nie wymaga żadnego wkładu chyba że ktoś chcę coś dołozyć Wink
Samochód można obejrzeć w Warszawie.
Zgadzam się na przegląd w ASO i "nie-ASO" na koszt kupującego. Nie mam nic do ukrycia.
Cena 50.000 PLN
PS. Mogłem zapomnieć o kilku rzeczach ale przy tak obszernych modyfikacjach i wieloletnim użytkowaniu mogło mi coś umknąć.
Oprócz tego sporo częsci jeszcze mam, np. seryjna turbina, kompletne seryjne zawieszenie, wiązka z Focusa RS'a, seryjny IC, seryjny dolot ST i pewnie wiele innych o których nie pamiętam.
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/eOergm.jpg) (https://imageshack.com/i/pdeOergmj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/SUMFS4.jpg) (https://imageshack.com/i/paSUMFS4j)
Polecam, MEGA zadbany
rozumiem, że przesiadka na coś równie mocnego ? :D ps. doobre mody :)
Właśnie nic z tych rzeczy. Póki co nic mocnego mnie nie interesuje. Troszkę się wypaliłem ;)
Nie popełniaj mojego błędu, po Evo IX i 335d E90 kupiłem Merca C200 i to była katorga. Sprzedałem po kilku miesiącach w cholerę i wróciłem z powrotem do ST-ka.
A jak oceniasz E90? Muszę nasze drugie (żony) auto odświeżyć i w zasadzie jestem bliski zakupu E90/91 330xd z planem na ok 290KM.
335d E90 to było najlepsze auto jakie miałem. Jak trafisz fajną sztukę to nic tylko brać, szczególnie z AWD. Ja niestety musiałem się pożegnać przedwcześnie z moją zabawką.
E90 335d chyba nie było nigdy dostepne z xdrivem - co prawda od dawna nie siedze juz w BMW, ale do momentu liftu na 1000% nie było napedu 4x4 w 335d.
Nie było. Dopiero nowy model od zdaje się 2012 dopiero dostał. Dlatego piszę o 330. GIZIU też nie wspomniał nigdzie, że miał w 335 :) Wręcz oznaczył odpowiednio z samym d.
Wiem że nie było ale snafu planuje 330xd ;) Tak w ogóle to uważam że RWD ssie i najlepsze jest AWD.
Znam jedno fajne i bardzo mocne E90 335xd ...
Tyle, że z fabryki oczywiscie wyszło jako RWD ...
Chodzi o to nitro? :)
McGrab ...
Czyli to z nitro. Tylko tam zdaje się silnik niedawno się poddał. Ale jak próbował sprzedać, też przez chwilkę o nim pomyślałem. Tyle, że ja potrzebuję niezawodnego cywila.
Z tego co pamiętam, to miał problem z pompa paliwa ściaganą ze stanów, ale chyba juz ogarnieta.
Jak byłem u Niego w zeszłym tygodniu, to auto stało pod warsztatem.
Sprzedawał natomiast druga brykę - tez 335d, też szara, ale RWD.
Długo ją składał (duże obłożenie warsztatu), bo miała przód robiony, ale widziałem ją gołą w grudniu, to musze powiedzieć, że blacharka i lakierka zrobiona super profi...
A to mogłem nie ogarnąć, która jest która. Będę w pon u niego. Składam się z moimi gratami już :)
McGraba widziałem w Rothenburgu na 1/4...
Jak na dizla to idzie mu to... :D
Ale żeśmy zaspamowali ten wątek ...
We wrześniu auto ponownie będzie wystawione w mega promocyjnej cenie, a mianowicie cena przez cały wrzesień to 41'500zł. Jeżeli się nie sprzeda to zostaje u mnie i pewnie jakieś dodatki wlecą ;)
cena odpowiednia ;)
Up z nową ceną.
http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-2-5t-st-360hp-500nm-salon-polska-100-bezwypadkowy-wyjatkowy-ID6y3E6J.html
Nieaktualne. Temat do zamknięcia.