Wygląda to tak:
(http://www.car-tuning-hahm.de/images/tuningkits/ford/mondeoST220/kompressorumbaukit.jpg?1251280903)
Czyli "mój" pomysł jest jak najbardziej możliwy w realizacji. Chodzi oczywiście o kompresor typu G napędzany "małym" paskiem od pompy wody.
Cały opis: http://www.car-tuning-hahm.de/tuning/tuningkits/ford/mondeoST220 (http://www.car-tuning-hahm.de/tuning/tuningkits/ford/mondeoST220)
Heheh nieźle to musi jeździć, tylko jaką moc ostatecznie i moment uzyskał, bo w szwabskim to ja kiepski jestem.
jedna rzecz mnie śmieszy te spojlery:)
Cytat: weksla w 04.09.2010, 22:42
Heheh nieźle to musi jeździć, tylko jaką moc ostatecznie i moment uzyskał
Około 300 KM, moment nie jest podany.
Cytat: weksla w 04.09.2010, 22:42
jedna rzecz mnie śmieszy te spojlery:)
Ano. ;)
..heh...ok. 37000zł. i masz kompresor...chips...kompl. układ wydechowy...dolocik z filtrami...montaż tego wszystkiego+pomiary na hamowni...jeszcze tylko hamulce żeby to zatrzymać za jedyne 15000zł....szpera, co by ruszyć się dało ok. 5000zł...lepsza chłodnica 1600zł....
...dobrze by było jeszcze zakuć całość i porządne panewki dołożyć coby jakoś to wytrzymywało...9000zł.(same części)
...niezła kwota się uzbiera 8)
No i wszystko w temacie :D Tomasz taka kwota co to dla Ciebie :)
Cytat: Cinkciarz w 06.09.2010, 01:42
No i wszystko w temacie :D Tomasz taka kwota co to dla Ciebie :)
wlasnie mu nie pasuje, bo cały czas twierdzi ze cos za tanio ... :)
Cytat: G-CS w 05.09.2010, 22:10
..heh...ok. 37000zł.
Ale to są ceny niemiecko-kosmiczne. ;) Amerykańskie kity z turbo czy kompresorem to koszt niecałych $4000 + przesyłka, a kompletując części samemu można jeszcze sporo taniej. Kucie nie jest potrzebne przy tej mocy w tym silniku. :)
o f*ck... fajne :]
na ten moment budżet jednak nie mój... choć kumpel zwykła mawiać... "kwestia czasu" 8)
Tomasz... skąd ta pewność, że dół wytrzyma jazdę na pełnej k*rwie bez zakucia... dłużej niż miesiąc?
Cytat: Petersan w 07.09.2010, 21:51
Tomasz... skąd ta pewność, że dół wytrzyma jazdę na pełnej k*rwie bez zakucia... dłużej niż miesiąc?
to dla niego i tak duzo, bo zazwyczaj auto nie wytrzymuje miesiaca przy jego jeździe ;)
Cytat: Petersan w 07.09.2010, 21:51
Tomasz... skąd ta pewność, że dół wytrzyma jazdę na pełnej k*rwie bez zakucia... dłużej niż miesiąc?
Duratec 3.0 ze zmiennymi fazami rozrządu miał seryjnie 240 KM... czyli to ledwie jakieś 20% więcej. Po za tym w stanach jeździ sporo Contourów i Cougarów o takiej mocy, a oni raczej nie "kują" bo zazwyczaj robią wszystko własnymi siłami w garażu.
Jest jeszcze opcja z Nautilusa:
Stage 1:
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i1.html
lub hardcore Stage 2:
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i18.html
Dla 3.0 jest stage2
"The stage 2 kit if for our customers who want to go 3.0 liter route and where this kit comes with all the necessary parts to get you to 450hp"
To ja dodam jeszcze kit oparty o kompresor Vortecha:
http://www.3lduratec.com/supercharger.html (http://www.3lduratec.com/supercharger.html)
znajomy pomyka civica, a drugi CRX Del Sol. Koszt dołożenia kompressora zamknął się w 4-5k PLN. Kompressor można zawsze przygarnąć z Mesia np CLK. Tylko, że w hondzinkach temat jest dużo bardziej ogarnięty. Del Sol w tej chwili ma 217 KM z silnika 1.6. Nie jest zakuty i nic się z tym nie dzieję, ponieważ doładowanie jest na poziomie ciut poniżej 0,5 bara. Link do podobnej del sol : http://www.youtube.com/watch?v=7VB0kFNekbs (http://www.youtube.com/watch?v=7VB0kFNekbs)
po 1 w hondach to zupelnie inna bajka, poza tym ten dzwiek to by mnie do szału doprowadził :D
Dźwięk rzeczywiście jakby mucha pierdziała.
jak komar w nocy :D
Mnie tam się podoba :D taki typowy japoniec - szlifierka
W CRX taki dźwięk jest OK, ale w Mondeo byłoby trochę śmiesznie. ;)
to sie rozumie samo przez sie