Przymierzam się do zakupu amorków z regulacją. Oczekuję po nich jak największego komfortu w opcji dupowóz i jak najlepszej trakcji w opcji tor. Oczywiście cudów nie ma i rozchodzi się o kompromis, ale z drugiej strony nie chciałbym zbierać plomb i nie mieć progresu w trakcji. Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie.
Denerwuje mnie również nurkujący przód. Znalazłem taki produkt, który na papierze ogranicza tą przypadłość
http://j-w-racing.co.uk/product.php/8164/3143/whiteline_anti_lift_kit___ford_focus_st_
Czy ktoś z Was miał doczynienia z takim modem?
poszukaj cos z tego:
Bilstein - B8 = UPRATED DAMPERS
B12 = UPRATED DAMPERS AND EIBACH SPRINGS
B14 = HEIGHT ADJUSTABLE FIXED DAMPING
B16 = HEIGHT ADJUSTABLE AND ADJUSTABLE DAMPERS
chyba ze tansza opcja to sprezyny eibach 20mm przod i 25mm tyl i do tego stabilizator whiteline.
Sprobuj na stronach pumabuild, dreamscience, focusstparts, pumaspeed.
dobre zestawienie części a jaki masz koszt tego?
B12 Pro Kit - 2800 pln brutto
Stabiliztor poprzeczny Whiteline coś koło 600 pln
Ten stabilizator jest razem z poliuretanowymi tulejkami?
tak, tulejki z opaskami w komplecie
Juz go masz czy dopiero będziesz go kupował? No i co z tym katem? Czekam na odpowiedz :)
Już mam, ale auto odbieram w poniedziałek. Jeśli chodzi o kata to na razie zastanawiam się nad Twoją opcją, a jego wywaleniem.
Cytat: TowerST w 23.02.2013, 22:39Jeśli chodzi o kata to na razie zastanawiam się nad Twoją opcją, a jego wywaleniem.
Jeśli nie będzie Ci przeszkadzał smród spalin to wywalaj, zawsze trochę głośniej będzie strzelał i turbo powinno mieć lżej :D
smród smrodem, ale zdrowie Panie najważniejsze. However.... według osoby, której zdanie cenie - więcej smrodu i toksyn będę wchłaniał z auta, które stoi przede mną więc nie mam się co przejmować.
btw.
b12 pro kit i stabilizator whiteline na pokładzie - inna bajka teraz, auto w końcu rusza dupą w zakręcie - odczuwalnie podsterowność się zmniejszyła, do tego szpera lepiej pracuje oraz w przypadku jazdy na załączonym ESP o wiele szybciej "wyprzedza" pracę ESP. Krótko: super mod!
Pytanie do autora tematu: jaki budżet ogólnie chcesz i możesz przeznaczyć an zakup wszystkich części? Bo to ma kluczowe znaczenie podczas doboru samej firmy.
hymmm, dzięki za pytanie, ale parę postów wcześniej pochwaliłem się moim nowym zawieszeniem ((: