...no to się zaczęło, na dzień dzisiejszy soft, 1,4 z seryjnego 1,3bar i zaczyna jechać, teraz trzeba tylko to ładnie ogarnąć, Nma mniej i gładko, no i mocniejsza góra, ale bez 3" DP chyba się nie obejdzie
(http://imageshack.us/a/img713/6656/y0w8.jpg)
A robi juz ktoś downpipe do EcoBoostów, czy musisz dać do "rzeźbienia"?
Ciekawe czy doswiadczenia przy pracy nad programem do Twojego auta pozwolą Ci potem lepiej ogarnąć zwykłego 2,0 EB 203/240KM?
..są gotowe DP, ale cena ok. 350 funa, więc zrobię sobie w najbliższym czasie własny
Strasznie leci w dół po 5500, to wina downpipe i kata czy turbo jest za małe?
...hehe, dobre pytanie, nie mam pojęcia, to wciąż doświadczenia :p ...ale rzeczywiście, boost mam w piku 0.2bar wyżej, śr. 0.1bar...a górą seryjny, no może odrobinkę dłużej trzyma 1bar niż w serii
wczoraj wpadł downpipe i dekat 3"
dzisiaj wpada słuszniejsze turbo, więc będzie zabawa :D
seryjny IC leci do śmieci...temp. w dolocie 60st!!!
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/837/xidk.jpg) (https://imageshack.com/i/n9xidkj)
a tu efekt na samej turbinie, program ori...górą tnie trochę ze zbyt wysokiej temp. na dolocie :D
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/838/hnou6.jpg) (https://imageshack.com/i/nahnou6j)
« Dodane: 22.05.2014, 21:12 »
tak wygląda różnica w części gorącej
oryginał 9 łopatowy, teraz 12 łopat i 6mm większy, część kompresora także znacznie wieksza
tak zestrojone turbo właściwie w ogóle nie generuje większego laga :D
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/l9ukd.jpg) (https://imageshack.com/i/nfl9ukdj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/cnjp6.jpg) (https://imageshack.com/i/ndcnjp6j)
« Dodane: 22.05.2014, 21:14 »
i jeszcze DP :)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/839/a7e3.jpg) (https://imageshack.com/i/nba7e3j)
no i zaczęło się strojenie...pół baku paliwa i wciąż daleko od ideału :(
(http://images61.fotosik.pl/1028/979ecd817163cf5cmed.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/979ecd817163cf5c.html)
ale z RS-em mogę już stawać :P
Ciekawie, ciekawie, ale jeszcze troche popracuj :-P
heko, a jakie miałeś przy powyższym wykresie AFR i jakie wtryski? I jeśli to nie tajemnica, bardzo mnie ciekawi maksymalne wskazanie AFM i IAT...
afr stałe 12.5, wtryski seria
Dzięki za info! Niestety nie wiem jakie wtryski są seryjnie montowane w tym modelu :-)
Wiem, że mogę poszukać, ale może przy okazji zdradziłbyś pozostałe dane...?
Wreszcie przekroczyłeś trzy setki. Gratulacje. :)
Teraz szpera :-D
jakaś tam jest :D
Cytat: heko w 04.06.2014, 16:12
jakaś tam jest :D
Ale mechaniczna?
Czy jakiś elektroniczny substytut?
elektro...ale na torze daje radę, tylko tarcze świecą :D
na torze :)
http://youtu.be/UdRHmzHg7Bg
Witam Panów,
Jestem tutaj nowy i nie bardzo wiem gdzie mogę zacząć ale chciałbym Was zapytać o sens zastosowania takiego rozwiązania: http://www.racechip.com/chiptuning/ford/focus/3-dyb/st-2-0-ecoboost-184kw/index.php bez dodatkowych modyfikacji.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawaim
Andrzej
Ja bym wolał indywidualne strojenie na hamowni.
Cytat: Tomasz w 26.09.2014, 16:36
Ja bym wolał indywidualne strojenie na hamowni.
A Kogo sensownego poleciłbyć, jaką firmę?
Powiem tak - jeżeli kolesie twierdza że są w stanie samym boxem bez żadnych innych modyfikacji wyciągnąć z tego silnika 321KM i 457Nm, to wzbudza to moja wielką wątpliwość, szczególnie że wykresy przez nich załaczone sa delikatnie rzecz mówiąc "mało wiarygodne" (najlepszy motyw, że "wykres z hamowni" ma zakres do max 4.700 obrotów i max moc wystepuje w okolicach 4.200obr, gdzie na wykresach od Heko widać wyraźnie jak powinno to wyglądać.
btw - wykres dla silnika 2,5T wygląda niemal identycznie jak ten dla 2,0Ecoboost - ciekawe, nieprawdaż ;)
« Dodane: 26.09.2014, 17:02 »Cytat: proxa w 26.09.2014, 16:57
A Kogo sensownego poleciłbyć, jaką firmę?
Proxa - sorki, ale czytałes w ogóle ten wątek, czy tak "z głupia frant" napisałeś swojego posta?
Cytat: MAG w 26.09.2014, 17:00
Powiem tak - jeżeli kolesie twierdza że są w stanie samym boxem bez żadnych innych modyfikacji wyciągnąć z tego silnika 321KM i 457Nm, to wzbudza to moja wielką wątpliwość, szczególnie że wykresy przez nich załaczone sa delikatnie rzecz mówiąc "mało wiarygodne" (najlepszy motyw, że "wykres z hamowni" ma zakres do max 4.700 obrotów i max moc wystepuje w okolicach 4.200obr, gdzie na wykresach od Heko widać wyraźnie jak powinno to wyglądać.
btw - wykres dla silnika 2,5T wygląda niemal identycznie jak ten dla 2,0Ecoboost - ciekawe, nieprawdaż ;)
« Dodane: 26.09.2014, 17:02 »
Proxa - sorki, ale czytałes w ogóle ten wątek, czy tak "z głupia frant" napisałeś swojego posta?
sorki...juz wszystko widzę....
Cytat: proxa w 26.09.2014, 17:13
sorki...juz wszystko widzę...
Uderzaj do Grzegorza (Heko) IMHO jedyne bezpieczne i sensowne rozwiązanie przy twoim aucie ;-)
Ja odradzam. I nie chodzi mi o to, że indywidualne strojenie na hamowni jest lepsze, bo to jest jasne, ale ta modyfikacja polega na wstawieniu obcego procesora, który - biorąc pod uwagę jego możliwości - całkowicie zastępuje oryginalne mapy i przejmuje kontrolę nad silnikiem. Po prostu nie uwierzę, że jakakolwiek firma zrobi lepsze mapy od oryginalnych, będących wynikiem niezliczonych testów i tysięcy godzin pracy inżynierskiej. Poza tym bałbym się z 2-litrowego silnika wyciskać ponad 320 KM bez żadnych modyfikacji mechanicznych (nie wspominają tam nawet o potrzebie wymiany intercoolera!) - to jakaś masakra. Z wykresów widać, że największy moment obrotowy wypada przy 2000 obr., czyli akurat wtedy, gdy jest najmniej potrzebny i jednocześnie bardzo szkodliwy dla silnika. Spokojnie mogliby zdjąć 50 Nm, aby uzyskać bezpieczny, płaski przebieg do ok. 3300 obr, nie tracąc mocy maksymalnej. Nie zrobili tak, bo... większy moment obr. lepiej wygląda marketingowo.
hehehehehe...hahahahaha, ponad 300KM na boxie, haaaaaa, haaaaaa, haaaaaaaaaa :D
i to jeszcze racechip box, dopiero co zdemontowalem takiego z bmw i założyłem Vtechwego i przyrosty 2x lepsze
2.0eb 250KM samym programem/strojeniem max 280KM
IC wysiada już w serii, więc to pierwsza modyfikacja, układ wydechowy czyli DP daje niewiele, ale jest postawą do dalszych modyfikacji...a te to:
turbo, turbo i jeszcze raz turbina, bez wymiany na wydajniejsza, nie zrobisz nic :)
Cytat: heko w 26.09.2014, 17:38
hehehehehe...hahahahaha, ponad 300KM na boxie, haaaaaa, haaaaaa, haaaaaaaaaa :D
i to jeszcze racechip box, dopiero co zdemontowalem takiego z bmw i założyłem Vtechwego i przyrosty 2x lepsze
2.0eb 250KM samym programem/strojeniem max 280KM
IC wysiada już w serii, więc to pierwsza modyfikacja, układ wydechowy czyli DP daje niewiele, ale jest postawą do dalszych modyfikacji...a te to:
turbo, turbo i jeszcze raz turbina, bez wymiany na wydajniejsza, nie zrobisz nic :)
dziekuję za odpowiedź, można do Ciebie podjechać jak będę w Krakowie kiedyś? podałbyś mi nr telefonu, dzięki
511 506 806
no i proszę, na własną furę czasu brak...a tu taka sytuacja :D
(http://images66.fotosik.pl/382/ede28b7991ae75aemed.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ede28b7991ae75ae.html)
Ale to chyba z turbiną z RS-a? Z 3" kompletnym wydechem bez kata i ogromnym IC?
turbo hybryda ST
z wydechu tylko D) i decat 3"
IC spooory
Wykres ładny! bardzo musiałes się namęczyć, żeby przesunąć Pmax do punktu ponad 6000 obr.?
z tym akurat najmniej :)
To mnie zaskoczyłeś... Zadzwonię któregoś dnia, to pogadamy, nie chcę zaśmiecać forum.
na seryjnych grata, szału nie ma...wypluwał nawet 520Nm, tylko po co :D
(http://images66.fotosik.pl/654/8116e128326dee81med.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8116e128326dee81.html)
Ładnie. Od dołu wstaje identycznie jak seria, a góra idzie wyraźnie lepiej.
No i fajnie, że dłużej trzyma moment, bo dzięki temu moc jest przy wyższych obrotach. Jak ktoś już chipuje autko, to z reguły lubi mocniej podeptać i trzymać do końca :)
PS.Miałeś wstawiać AFR!
...upssss :)
do niego nawet nie podłączałem, wszystko piknie widać w diagu :) płasko 12 od 2500 do odcinki, tu nie ma innej możliwości, zadajesz lambadę, o on wykonuje, jeśli nie wyrabia choć odrobinkę, wywala błąd :)
zapasu paliwa jest spooooro, bez ruszania raila
i jeszcze raz
tym razem setup jak mój :)
(http://images67.fotosik.pl/674/a1d16b052b29688emed.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1d16b052b29688e.html)
seryjny polift 2016r. euro6 ;)
(http://images78.fotosik.pl/566/10cfdc899b8d6099med.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/10cfdc899b8d6099)
Cytat: heko w 04.05.2016, 20:51
seryjny polift 2016r. euro6 ;)
(http://images78.fotosik.pl/566/10cfdc899b8d6099med.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/10cfdc899b8d6099)
Czyli seryjny potencjał 2.0 ecoboost to 280KM/450Nm. A powiedz mi, czy te mondki są z powershiftami? Da radę shamować taki samochód? Ten automat ciągle redukuje :D
da rade hamować
Mondeo 5 2.0eb nie ma powerschifta
A ten 2.0ecoboost 203KM w MK4 to jest ten sam silniczek, czymś się różni?
niczym, to samo
Poliftowy Focus st 2.0eb 250 2017r.
(https://images82.fotosik.pl/984/0e83a123c3a00901med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/0e83a123c3a00901)
Nieźle wychodzi ale szkoda, ze moc powyżej 5500 nie rośnie. Moment za to jest przeogromny. To się zachowuje na niższych obrotach lepiej niż diesle o tej pojemności.
Heko jak wygląda sprawa zrobienia programu w ST 2.0 EB 250 EU6 2017r od strony gwarancji ? Rozmawiałem z kilkoma ASO i twierdzą, że jak samochód przyjedzie na przegląd to są w stanie sprawdzić czy było coś grzebane w mapie silnika - gdyby więc była jakaś usterka gwarancje na silnik szlak trafi.
nic nie widzą, pitolą :P
heko, czy da się ustawić/zaprogramować w ST Mk3 opcje wyświetlania cyfrowo temperatury cieczy chłodzącej ?
raczej nie