Jako że w weekend nosze się z zamiarem samodzielnej wymiany wtryskiwaczy w foce, wrzucam zdjęcie poglądowe, aby ktos zorientowany w temacie podpowiedział jak to zrobic dobrze.
Z tego co kolega TAM mi pisał wtryski wymienia się plug&play i można to swobodnie zrobić samodzielnie bez jakiś specjalistycznych narzedzi. Ponoć wtrysk wpina się na zasadzie zatrzasku?!
(http://www.fotoszok.pl/upload/1befdfdb.jpg)
jesli ktos zaznajomiony w temacie byłby skory napisac co trzeba odkręcić bedę wdzięczny.
Ale jest z tym sporo pracy. Jeśłi robisz to po raz pierwszy, licz sie z czasem wymiany rzędu 2.5 h. Najkrótszy opis znalazłem na angielskim forum:
"Remove 8mm bolts from underneath plenum, disconnect vacuum pipe and unplug air flow meter. Remove plenum. You will then see the fuel rail. Unbolt the mountings and disconnect fuel pipe. Pull plenum out. Undo clamp holding in injectors and replace. Make sure when refitting plenum that the rubber gaskets are seated properly.
It is a bit of a fiddly job, there are a few small clips etc that are easy to loose."
2,5h to nic, będę miał myslę cały wieczór i jak potrzeba to noc. Ważne żeby to zrobić. Ponoć trzeba ściągac kolektor dolotowy i już robi się nieciekawie
« Dodane: 15.01.2015, 15:09 »
Co to jest "Plenum" z angielska:D
Cytat: weksla w 15.01.2015, 15:03Co to jest "Plenum" z angielska:D
Zwykle chodzi o komorę zbiorczą kolektora dolotowego.
A co do wymian wtryskiwaczy to robiłem to u siebie w 3,0 V6. Ogólnie nic trudnego, ale trochę zabawy z tym było.
Ano jeśli to komora zbiorcza kolektora czyli z polskeigo poprostu kolektor dolotowy. Więc trzeba go wykręcać ehh trudno moze damy rade
No nie da rady bez rozbiórki air boxu i kolektora dolotowego , ale tylko plastik.
Ja znalazłem takie coś:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?129148-fuel-Injector-replacement-upgrade-write-up
O widzisz LEX dobry link. Dzięki.