co myślicie o takich wskaźnikach turbo:
Propozycja Nr 1 - AEM czarny (http://cgi.ebay.pl/AEM-BOOST-GAUGE-1-2-4-BAR-W-ANALOG-FACE-30-5132M-/290456043271?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a0877f07)
Propozycja Nr 2 - AEM biały (http://cgi.ebay.pl/AEM-BOOST-GAUGE-1-2-4-BAR-W-ANALOG-FACE-30-5132M-/120607222984?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c14c02cc8#ht_4403wt_1139)
Propozycja Nr 3 - VDO czarny (http://cgi.ebay.pl/VDO-Vision-Turbo-Boost-Gauge-0-3-Bar-52mm-Diameter-/190501318051?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ac36da3#ht_3721wt_937)
chociażby z racji ceny faworytem jest nr 3 - z resztą ma b. dobre opinie w sieci jeśli chodzi o dokładność wskazań i działanie
muszę kupić - może zakup hurtowy ??
VDO najlepszy :)
będziesz dłubał turbo czy jak?
na razie turbo nie ruszam
zegar już dawno chciałem kupić, tylko zawsze coś innego było ... na wokandzie
dlaczego te zegarki są takie drogie ????? jakaś padaka za wskazówke i cyfer blat dać 600zł...
ten jest najfajniejszy ... http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-turbo-sm-peak-autogauge-tuning-i1465201996.html
Cytat: boner w 21.02.2011, 20:29
dlaczego te zegarki są takie drogie ????? jakaś padaka za wskazówke i cyfer blat dać 600zł...
zobacz co wchodzi w skład paczki - faktem jest, że mogłoby to mniej kosztować
Cytat: wojoo w 21.02.2011, 20:43
ten jest najfajniejszy ... http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-turbo-sm-peak-autogauge-tuning-i1465201996.html
może i fajniejszy ino to 2 bar TYLKO
będziesz miał tylko jeden zegar na słupku?
Cytat: Cinkciarz w 21.02.2011, 22:10
będziesz miał tylko jeden zegar na słupku?
słupek odpada, raczej na desce po lewej stronie zegarów lub na obudowie kolumny kierownicy (o ile nie będzie zasłaniał innych)
ja mam na desce po lewej stronie zegarów i oprócz tego że średnio wygląda to miejsce jest bardzo fajne. dobrze widać i nie trzeba odrywać wzroku od jezdni.
Cytat: Oktan w 21.02.2011, 21:13
może i fajniejszy ino to 2 bar TYLKO
a po co ci wiecej ;)?
Cytat: Oktan w 21.02.2011, 21:13
zobacz co wchodzi w skład paczki -
no tak końcówki mosiężne pod powietrze, gumowa rurka, agrafka, opaski zaciskowe - białe, noi nie zapomnijmy o kabelkach :)
nie no nabijam się ale może tyle się płaci za firme...
pewnie jakbym miał turbo-burbo to też bym chciał wskaźnik doładowania, dlatego Cię rozumiem.
Oktan te propozycje co dałeś to na pewno świetne wskaźniki ale czy nie za bardzo pro? szukaj czegoś ze stepper motorem przynajmniej kilka funkcji będzie i ładniej dla oka wygląda i wyskalowany do 2 barów spokojnie starczy
Cytat: auchim w 22.02.2011, 13:49
Oktan te propozycje co dałeś to na pewno świetne wskaźniki ale czy nie za bardzo pro? szukaj czegoś ze stepper motorem przynajmniej kilka funkcji będzie i ładniej dla oka wygląda i wyskalowany do 2 barów spokojnie starczy
seryjne turbo w overbooscie dmucha ponad 2 bary
« Dodane: 22.02.2011, 16:49 »ja mam tak
(http://img9.imageshack.us/img9/9384/mg9993.jpg)
Cytat: wilhelm w 22.02.2011, 13:55
seryjne turbo w overbooscie dmucha ponad 2 bary
(...)
no właśnie dlatego chcę większy zakres pomiarowy
boner - tak wiem, że za markę się płaci (oprócz tego co wymieniłeś jest jeszcze czujnik ciśnienia na 3.5 bar'a )
myślę że te nasze turbiny by sie rozleciały przy 3 barach :D
« Dodane: 22.02.2011, 19:08 »
a co dopiero powyżej 3, hehe
Cytat: wilhelm w 22.02.2011, 13:55
seryjne turbo w overbooscie dmucha ponad 2 bary
tak z ciekawości ile Ci najwięcej pokazało i gdzie się z nim wpiąłeś
najwiecej pokazało mi 2.0 (koniec skali) przy overbooscie, normalnie trzyma około 1.5 bara - teraz mam seryjne turbo + zwykłego chipa...
wpiąłem się tak jak Ry2y w kolektor ssący.
Cytat: wilhelm w 22.02.2011, 22:08
teraz mam seryjne turbo + zwykłego chipa...
A kiedy listwy z powrotem przyklejasz? :rotfl4:
jak wywale zaciski z foki, odmaluje felgi, zmienie sprezyny na seryjne i wspawam koncowy tlumik. ale nie martw się i tak zrobię to szybciej niż ty SWAP
a jakie max doładowanie daje turbina od STka?
Cytat: cichyp w 23.02.2011, 02:00
a jakie max doładowanie daje turbina od STka?
od jakiego STka? ???
znaczy ST220 - to przejęzyczenie
Cytat: cichyp w 23.02.2011, 15:29
znaczy ST220
Hm... ST220 z turbiną? ;)
chodzi mi o tego najmocniejszego MK4 z turbiną, nie wiem jak go teraz nazywają. Może nie ST220, tak odruchowo nazwałem najmocniejszego modka... trochę pojechałem po bandzie.
najmocniejsze MK4 to po prostu 2.2TDCI chyba 200KM, ale mało kto to ma a tym bardziej mało kto na tyle dłubie żeby wiedzieć jak tam dmucha turbo :)
jeśli chodzi o MK3 to 2.0 i 2.2 TDCI mają chyba takie same turbo, mam racje?
wilhelmski, najmocniejsze mk4 z turbiną to 2.5 t :wojoo:
faktycznie :D 2.5t po programie daje okolo 1 bara
Cytat: wilhelm w 23.02.2011, 17:54
faktycznie :D 2.5t po programie daje okolo 1 bara
mowa o benzynie oczywiscie 5cylindrowa jednostka w MK4 2,5T 220km
(http://img5.imageshack.us/img5/4976/2009fordmondeotitaniums.jpg) (http://img5.imageshack.us/i/2009fordmondeotitaniums.jpg/)
(http://img836.imageshack.us/img836/9305/fordmondeotitaniums2.jpg) (http://img836.imageshack.us/i/fordmondeotitaniums2.jpg/)
Podwójne proste rury wydechowe (tylko z silnikami EcoBoost i 2.2 TDCi)
no i na 99% będę brał tego VDO - tańszy i bardziej pasuje do zegarów Mondeo
skalowany do 3 barów?? a co z czujnikiem doładowania, mój mechanik mówił mi że ten czujnik nie wytrzyma więcej niż 2 bary (może nie zbyt fachowo piszę ale chyba wiadomo o co chodzi).
Ile ma doładowania standardowe turbo silnik 2,2 bo teraz zmienił mi mechanik turbo na większe i ładuje maksymalnie 2bary.
seryjne turbo dmucha normalnie okolo 1.5 bara a w overboost'cie ponad 2 bary (u mnie przy wskazniku do 2 barow wskazowka dochodzi do konca)
U mnie wygląda to tak:
http://img808.imageshack.us/f/20110225002.jpg/
http://img46.imageshack.us/f/20110225004.jpg/
Żona dzisiaj to zauważyła i jest obecnie obrażona że znowu zacząłem niszczyć samochód, max wskaźnika to 2 bary ale i tak nie przekracza mi tej wartości.
Cytat: cichyp w 25.02.2011, 09:58
U mnie wygląda to tak:
http://img808.imageshack.us/f/20110225002.jpg/
http://img46.imageshack.us/f/20110225004.jpg/
Żona dzisiaj to zauważyła i jest obecnie obrażona że znowu zacząłem niszczyć samochód, max wskaźnika to 2 bary ale i tak nie przekracza mi tej wartości.
Wyjście widzę jedno musisz iść śladami Weksli który kupił swojej żonie osobny samochód i nie martwi się o mondeo :D
ogólnie wskaźnik wygląda dobrze, powodzonka w dalszym "niszczeniu" auta ;)
Cytat: Cinkciarz w 25.02.2011, 11:27
Wyjście widzę jedno musisz iść śladami Weksli który kupił swojej żonie osobny samochód i nie martwi się o mondeo :D
ogólnie wskaźnik wygląda dobrze, powodzonka w dalszym "niszczeniu" auta ;)
nie kazdy ma tyle kasy co weksla ;)
Cytat: wojoo w 25.02.2011, 17:24
nie kazdy ma tyle kasy co weksla ;)
No tak ;)
Cytat: wojoo w 25.02.2011, 17:24
nie kazdy ma tyle kasy co weksla ;)
Podobno Dareczek też ma tak dużo, ale on drugie auto kupił sobie i buja się dwoma na zmianę. ;)
gdyby żona tylko chciał to jutro poszedł bym i jej ST220 kupił.... problem w tym że ona woli żebym był jej szoferem... taka zołza leniwa.
Oktan lepiej kup wskaźnik ze skalą powyżej 2bar. Mi ostatnio, albo się odblokował overboost, albo coś się dzieje z turbiną, albo z samym wskaznikiem, ale dobija mi do końca skali:
http://www.youtube.com/watch?v=DuHkryVVWG8
hym spoko u mnie max 1.8, myślałem że overboost jest tylko w turbo sterowanym elektronicznie,w sterowanych podciśnieniem też był?
widziałem kiedyś autogauge z serii sm wyskalowany na 3 bary, ktoś się orientuje czy były takie czy jakaś podjebka których nie brakuje niestety
a jak sobie poradzić z mapsensorem, z tego co wiem on nie pozwala na więcej niż 2 bary.
wreszcie dotarł wskaźnik VDO
:D
Kiedy montaż? ;)
pewnie dzisiaj wieczorem
Cytat: Tomasz w 14.03.2011, 20:58
Kiedy montaż? ;)
wkrótce - bo trza jeszcze rurkę dokupić i króciec (wejście)
i teraz jest temat:
gdzie się wpiąć ?? bo ja myślałem o wpięciu się w EGR-Bypass (dlaczego ?? bo jest metalowy - łatwo wykonać gwint)
Cytat: Oktan w 14.03.2011, 21:11
wkrótce - bo trza jeszcze rurkę dokupić i króciec (wejście)
i teraz jest temat:
gdzie się wpiąć ?? bo ja myślałem o wpięciu się w EGR-Bypass (dlaczego ?? bo jest metalowy - łatwo wykonać gwint)
najlepiej sie wpiac w kolektor... probowalem pod egr ale dałem sobie spokój
Tańsza alternatywa dla VDO: http://dabtuner.pl/VDO_look-k45-0--default.html (http://dabtuner.pl/VDO_look-k45-0--default.html)
;)