Fordtuning.pl

Giełda i ogłoszenia => Sprzedam lub kupię Forda => Kupię => Zaczęty przez: Wawrzi w 24.01.2016, 11:24

Tytuł: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Wawrzi w 24.01.2016, 11:24
Witam,

Jestem tutaj nowy i od waszej opini zależeć tez będzie czy zakupie forda :) mowa o 2007 rocznik.

Mianowicie chciałem się zapytac o takie rzeczy jak:

-Jakie są minusy tego samochodu. Tzn na co mam zwrócić uwagę przy kupnie .
-czy moc podniesiona na 280 hp i 480Nm jest bezpieczna i czy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi
-czy te samochód rdzewieje :)? Słyszałem ze przed 2009 gnija :)
-czy lubi gaz :)
- kupić ten czy poczekać na polifta :)?
Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce . 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.


Z góry dziękuję i sory ze zawracam gitarę :)

Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: malolat w 26.01.2016, 13:51
Jak zadbany egzemplarz to nie ma minusów ;),
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Boxik w 26.01.2016, 13:55
Witaj. Zajrzyj do działu giełda , może już był na tapecie :)
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Toretto88 w 30.01.2016, 13:17
Cytatczy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi

IC - intercooler? tego raczej się nie wycina ;) , a moc podniesiona przez program.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Maaaajjk w 30.01.2016, 20:01
Kolego, byłem oglądać tego czarnego ST'ka. Auto źle poskładane, spartolona robota - bite w przód (nie składa się reflektor z błotnikiem/maską). Po podpięciu komputera wyskoczyło masę błędów.

Poniżej LOG:

===PCM DTC P2127-22===
Kod: P2127 - Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy

Napięcie wejściowe APPS 2 jest mniejsze niż limit kalibracji.

Wskazówka: Ten kod DTC dotyczy APPS.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Otwarty obwód w przewodach lub elemencie

Zwarcie sygnału z masą lub z sygnałem powrotnym.

Uszkodzony czujnik APPS.

===END PCM DTC P2127-22===

===PCM DTC P0299-62===
Kod: P0299 - Zbyt niskie ciśnienie doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

===END PCM DTC P0299-62===

===MC DTC U1900-20===
Kod: U1900 - błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

Szczegóły kodów usterek

Usterka magistrali komunikacji CAN - błąd odbioru

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END MC DTC U1900-20===

===MC DTC B1389-20===
Kod: B1389 - Usterka obwodu czujnika temperatury oleju

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

Szczegóły kodów usterek

Usterka obwodu czujnika temperatury oleju

===END MC DTC B1389-20===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS

===END ABS DTC Brak===

===HCM DTC B1318-30===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł regulacji reflektorów

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

===END HCM DTC B1318-30===

===EPS DTC C1956-20===
Kod: C1956 - Usterka obwodu czujnika kata skretu

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Usterka obwodu czujnika kata skretu

Możliwe przyczyny:

Usterka obwodu czujnika kata skretu

Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.

Wykonaj reset ECU

Jezeli usterka jest trwala, nastapila awaria czujnika SAS.

Wymien czujnik jedynie wtedy, gdy usterka jest wciaz obecna.

===END EPS DTC C1956-20===

===EPS DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

Sprawdź napięcie zasilania

Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.

===END EPS DTC B1318-20===

===EPS DTC U1900-20===
Kod: U1900 - Brak komunikatów sieci CAN

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów)

Możliwe przyczyny:

Brak komunikatów sieci CAN

Nieprawid_owe dane RPM silnika.

Nieprawid_owe dane czujnika pr_dko_ci pojazdu.

Sprawdz przewody CAN /czy siec CAN dziala.

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END EPS DTC U1900-20===

===IC DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Tablica przyrządów

Szczegóły kodów usterek

Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Możliwe przyczyny:

Przewód wyjściowy akumulatora - otwarty lub zwarty

Zły stan akumulatora.

===END IC DTC B1318-20===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury

===END EATC DTC Brak===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

===END GEM DTC Brak===

Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: weksla w 31.01.2016, 01:13
Brak słów. Masakra. Co to za STek?
Tytuł: Odp:
Wiadomość wysłana przez: Toretto88 w 31.01.2016, 12:04
. Kosz
Tytuł: Odp: Odp: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Toretto88 w 31.01.2016, 12:06
Cytat: Wawrzi w 24.01.2016, 11:24

Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce. 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.

Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Black_ST w 02.02.2016, 10:11
Witam,

Samochód należy do mnie. Wszystkie błędy sprawdzone przy padniętym akumulatorze - samochód nie odpalił. Panowie błędy sprawdzili, nie skasowali. Na tym ich sprawdzanie się zakończyło. Należało skasować i sprawdzić jeszcze raz. (proszę osoby znające się na temacie o weryfikacje, kto się zna wie o co chodzi). Zapraszam wszystkich kupujących z komputerem, nie mam nic do ukrycia. Błąd P0299 - problem wyeliminowany nie związany z akumulatorem. Osoba która oglądała samochód została poinformowana przez telefon o bardzo delikatnym parkingowym uszkodzeniu lewego narożnika samochodu. Reszta 100% bezwypadkowa. Zapraszam znawców :)
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: fabio210 w 09.02.2016, 02:18
Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: T w 09.02.2016, 12:34
Spokojnie, skoro kupujący się wypowiedział to i sprzedający ma do tego prawo. Nie wiem jak ze stanem blacharskim, bo nie widziałem auta, ale akurat wyjaśnienie takiej ilości błędów brzmi całkiem wiarygodnie.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Wawrzi w 09.02.2016, 16:49
Według mnie taka ilość błędów to lekka przesada :)
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: T w 09.02.2016, 16:59
Ale właśnie tak duża ilość różnych dziwnych błędów może świadczyć o jakimś jednym problemie elektrycznym. Nie zrozumcie mnie źle -- nie znam tego auta ani jego właściciela, ale to po prostu jest prawdopodobne.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Black_ST w 10.02.2016, 07:48
Cytat: fabio210 w 09.02.2016, 02:18
Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.
A gdzie to ogłoszenie tutaj jest wystawione? Jest odpowiedź na pytanie potencjalnego kupującego od którego otrzymałem informacje o takim poście na forum. Ciekawe że nie można się ustosunkować do zarzutów jak to Ty napisałeś z d#py. :) Przy rozmowie telefonicznej klienci są informowani o uszkodzeniu lewego narożnika a co do błędów jakbyś był mądry to byś wiedział od czego są (przewija się przez log x razy problem z akumulatorem ale widać lista długa więc nie chce się czytać). Takiemu "znawcy" to ja dziękuje ;P
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: fabio210 w 10.02.2016, 14:42
Znawcy... Kolego, nie będę dyskutowal o czymś czego nie widziałem. Tak, zauważyłem że nie które błędy są związane ze słabym aku, ale nie które także wskazują na większy problem z elektryka auta. Nie będę się klocil,  gdyż to nie mój problem. Ale na przyszłość, taka rada. Takie sprawy lepiej załatwić między sobą, a nie na forum publicznym. Głupie tłumaczenie się sprzedającego że stanu auta, wskazuje zazwyczaj na to że coś jest nie halo.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: T w 10.02.2016, 15:58
Fabio210, ale będąc sprawiedliwym, to kupujący najpierw opisał auto na forum publicznym. Jest więc logiczne, że sprzedający odpowiada w taki sam sposób. Zawsze warto dać się wypowiedzieć obu stronom i na tej podstawie wyrobić sobie opinię.

Jak mówiłem, nie staję po żadnej ze stron w kwestii stanu auta, to jest tylko taka ogólna uwaga.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Black_ST w 11.02.2016, 07:58
Cytat: Wawrzi w 09.02.2016, 16:49
Według mnie taka ilość błędów to lekka przesada :)
Nie komentuj bo sam powiedziałeś podczas oglądania że się nie znasz na samochodach.
Cytat: fabio210 w 10.02.2016, 14:42
Znawcy... Kolego, nie będę dyskutowal o czymś czego nie widziałem. Tak, zauważyłem że nie które błędy są związane ze słabym aku, ale nie które także wskazują na większy problem z elektryka auta. Nie będę się klocil,  gdyż to nie mój problem. Ale na przyszłość, taka rada. Takie sprawy lepiej załatwić między sobą, a nie na forum publicznym. Głupie tłumaczenie się sprzedającego że stanu auta, wskazuje zazwyczaj na to że coś jest nie halo.
A czy ja wrzuciłem temat na forum? Proste że jak ktoś szuka ofert/informacji na necie może trafić na ten post. Konto zostało założone po to by ustosunkować się do informacji "znawców" którzy błędów nie potrafią sprawdzić.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: yayko w 11.02.2016, 10:53
dajcie sobie buzi i po sprawie :D
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: Wawrzi w 11.02.2016, 11:56
Dobra koniec kłótni :) nikt się tutaj nie zna tylko Black_st koniec kropka :D temat zamkniety.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: heko w 13.02.2016, 14:31
właśnie się w.....łem
czy ktoś tu ma pojęcie o czymkolwiek??
auto znam na wylot
błedy zapisane wszystkieeee, od padniętego aku (po skasowaniu od 2 tyg. ani jednego!!!
przód był robiony, stłuczka minimalna, są foty!!
zgadza się, źle poskładany, trzeba było wymienić pas przedni, już zrobione, wszystko leży idealnie

jak wiedzę co ludzie kupują, jakie rozp..duchy, a tu naprawdę auto godne polecenia !!!!!


Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: thomas198 w 14.02.2016, 11:32
Nie chciałem sie odzywać ale ze Heko napisał to też dodam swoje , czytajcie błędy ze zrozumieniem , a nie od razu obsmarujecie człowieka i zrobicie z dobrego samochodu kupę złomu. Jak sie czegoś nie wie to lepiej sie nie odzywać. Takie mam zdanie ale nie każdy z nim musi sie zgadzać , w końcu mamy wolność słowa przez które niewinni ludzie obrywaja po uszach.
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: olo w 14.02.2016, 19:18
Cytat: thomas198 w 14.02.2016, 11:32Jak sie czegoś nie wie to lepiej sie nie odzywać
święte słowa  , nie którzy widać o tym zapominają .
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: carlosc w 21.02.2016, 12:41
Kolego tak z innej beczki bo widze grube poruszenie :-D
Wiec tak miałem auto foke st 3 lata ogolnie polecam!
Nie miałem gazu I nigdy nie bede miał!
uwazaj na 3 rzeczy odma standard w tych autach, poloski lubia sie przeguby ukrecac wewnetrzne :-)
na tylnych nadkolach przy łaczeniu ze zderzakiem odchodzi lakier od wibracji zderzaka I tam wychodzi rdza ogolnie auto godne polecenia :-) jak bedziesz dobrze jezdził z glowa to moc 280km w zupelnosci wystarczy I wrazenia tez bardzo dobre :-)
Tytuł: Odp: [Ford] Focus ST mk2 kilka pytań
Wiadomość wysłana przez: bdaras w 02.08.2016, 19:09
ech, skąd ja to znam ;-)