Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Tuning stylistyczny: nadwozie i wnętrze => Zaczęty przez: blackwater w 26.01.2015, 22:57

Tytuł: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: blackwater w 26.01.2015, 22:57
Czy może ktoś "rozkminiał" już możliwość obniżenia temperatury w komorze silnika ST ?
Pomijając bazalty na wydechu ,miałbym raczej na myśli WYloty na masce bądź inne rozwiązanie poprawiające przepływ powietrza szczególnie pomiędzy tylną głowicą  a grodzią.
Macie jakieś pomysły lub doświadczenia ?
Tytuł: Odp: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: MAG w 27.01.2015, 06:40
Uniesienie tyłu maski?
Wywalenie wygłuszenia i usunięcie uszczelek maski i z przodu i tylu komory silnika?
Tytuł: Odp: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: SAGAL w 27.01.2015, 17:58
zrób wloty jak w focusie mk2 i będzie git
Tytuł: Odp: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: blackwater w 27.01.2015, 20:10
SAG,masz na myśli wyloty jak w RS?
Mam cały wydech z katami w bazalcie ale szukam sposobu na ochłodzenie tylnej głowicy.
Mało miejsca tam jest.Myślałem nad wylotami faktycznie,i jednym centralnym wlotem mającym na celu ukierunkowanie powietrza tylko po to by wpadało między tylną głowicę a ścianę grodziową.
Coś podobnego do imprezy,ale mającego na celu tylko chłodzenie.
Maska do mondka nie jest droga,można pokombinować.
Prawie zawsze siada pierwsza tylna UPG
Tytuł: Odp: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: yayko w 28.01.2015, 08:42
Cytat: MAG w 27.01.2015, 06:40
Uniesienie tyłu maski?
Wywalenie wygłuszenia i usunięcie uszczelek maski i z przodu i tylu komory silnika?

jedyna sensowna rzecz :)
Tytuł: Odp: ST 220 - temperatura pod maską
Wiadomość wysłana przez: snafu w 15.02.2015, 23:14
>> Wywalenie wygłuszenia i usunięcie uszczelek maski i z przodu i tylu komory silnika?

Tu bym uważał. W golfie przez chwilę jeździłem bez uszczelki na grodzi przy podszybiu (wymieniałem mechanizm wycieraczek). Chłodzenie komory silnika było z pewnością lepsze, ale do kabiny nie wlatywało chłodne powietrze :) Na lato dla silnika dobra opcja, dla podróżujących zła.