Witam jestem posiadaczem focusa MK2 St , i pojawił się problem . Podczas normalnego przyspieszania wskaźnik doładowania zatrzymuje się na 1/4 , dopiero po wkręceniu na wyższe obroty (ok 6tys ) ta bariera zostaje pokonana.w fokusie wczoraj została zmieniona membrana separatora . Może ktoś wie co jest przyczyną jak to naprawic?
Membrana DV do sprawdzenia. Boost selenoid, nieszczelność. Zacząlbym od tego
Jakie koszty i jakie reperkusje, jeżeli pojeżdże tak dłuzej? Bo chyba mam to samo. Od pewnego czasu nie słychac charakterystycznego świstu turbo przy niskich obr. i na niskich biegach ładowanie dobija ok. do 1/2 dopiero od 3 biegu dochodzi na full ale jako, że mój był dłubany to zwykle na kazdym biegu jak docisnąłem to wskazówka szła do końca skali momentalnie a teraz nieco niemrawo sie wspina. No i czuć spadek osiagów.