Witam
Mondeo Ghia z 2001 roku
silnik 2.0 TDDi 115ps @ 145ps i 354NM
Mody:
Zewnętrzne
- pakiet ST
- black eyes + angel eyes
- tylne lampy poliftowe
- el. składane i podświetlane lusterka
Wnętrze i car audio
- siedzenia Recaro czarna skóra
- czarne boczki drzwi
- short shifter
- Radio Clarion FZ409E
- głośniki przód JBL GTO 6508C
- głośniki tył JBL GTO 8628
- sub JBL GTO 1202D
- wzmacniacz JBL GTO 75.2
Zawieszenie, hamulce
- felgi Team Dynamics Arnage Black Polish 18"
- Eibach Pro Kit + Bilstein B4
- nawiercane i nacinane tarcze Mtec
- przednie klocki Mintex Racing 1144, tył normalny Mintex
Silnik
- V-tech box
- K&N 57i
- odłączony egr
- decat
(http://img193.imageshack.us/img193/8302/dscn4480u.th.jpg) (http://img193.imageshack.us/i/dscn4480u.jpg/)
(http://img682.imageshack.us/img682/5151/dscn4487z.th.jpg) (http://img682.imageshack.us/i/dscn4487z.jpg/)
(http://img710.imageshack.us/img710/7586/dscn4490.th.jpg) (http://img710.imageshack.us/i/dscn4490.jpg/)
(http://img192.imageshack.us/img192/7643/dscn4513p.th.jpg) (http://img192.imageshack.us/i/dscn4513p.jpg/)
no no świetny mdo :P podobają mi sie twoje lampy przednie :P pozdro:)
o kurfa ale on nisko siedzi a zamowilem wlasnie eibach pro kit :/ ...
no i elegancko ;D
jest jakieś 14cm prześwitu z przodu w najniższym punkcie zderzaka, zmierz ile masz teraz u siebie i będziesz miał podgląd
ale jednak srebrny jest piekny ;] i jeszcze jeden kolor ktory mi sie podoba to performance blue
No pięknie zrobiony- podoba mi się. napisz jakieś parametry, co masz pod maską?
Cytat: weksla w 17.05.2010, 20:46
No pięknie zrobiony- podoba mi się. napisz jakieś parametry, co masz pod maską?
Witam
Mondeo Ghia z 2001 roku
silnik 2.0 TDDi 115ps @ 145ps i 354NM
Ładne parametry udało Ci się z TDDI wyciągnąć. Czy mi się wydaje, czy założyłeś oryginalne błotniki z ST? ;)
no ponad 350Nm ze 115konnego tddi to naprawdę bardzo dobry wynik:)
błotniki są z ST, co do mocy to poprostu jakos tak wyszło :) podpięty box v-techu jedno hamowanie bez zadnych modyfikacji i tak zostało póki co, wkleję wykres jak znajdę to zobaczycie że tak fajnie nie jest. Na dniach będę robić wydech później jeszcze dolot, intercooler, wtryski wydaje mi się że przydało by się też wymienić i jako że to TDDi to może coś z nimi pokombinuje i na koniec już pójdzie porządny wirus a box powędruje do Vectry taty
nowy wydech
(http://img687.imageshack.us/img687/8378/dsc01032hy.th.jpg) (http://img687.imageshack.us/i/dsc01032hy.jpg/)
(http://img27.imageshack.us/img27/2354/dsc01031i.th.jpg) (http://img27.imageshack.us/i/dsc01031i.jpg/)
(http://img202.imageshack.us/img202/4172/dsc01029w.th.jpg) (http://img202.imageshack.us/i/dsc01029w.jpg/)
(http://img257.imageshack.us/img257/4131/dsc01027s.th.jpg) (http://img257.imageshack.us/i/dsc01027s.jpg/)
Piękny wydech. Napisz jak chodzi jakie wrażenia. No i ważne fotki wnętrza brakuje ;)
kilka km dopiero zrobiłem, jest ok, wybrałem opcję Mid Sport czyli taki pośredni, chociaż babka w recepcji zaznaczyła że i tak nigdy do końca nie wiadomo co w dieslu wyjdzie. Wydech robiony w tej firmie http://www.longlife.co.uk/ (http://www.longlife.co.uk/), oczywiście z nierdzewki T304 i wieczystą gwarancją. Do 2~2,5tys obrotów nic właściwie się nie dzieje pracuje jak traktor, tzn jak seria TDDi ;D później zaczyna dopiero buczeć.Będę się teraz miał z czyszczeniem końcówek, jak już pisałem tylko kilka km zrobione a już są przykopcone, no ale też dostał porządnie przez te parę km.
krótki filmik
http://yfrog.com/59mov01033z (http://yfrog.com/59mov01033z)
i fotki strasznie upierdzielonego wnętrza, dwa kolory zostają aż do przekładki o ile w ogóle kiedykolwiek będzie 8)
(http://img257.imageshack.us/img257/6835/dsc01036hn.th.jpg) (http://img257.imageshack.us/i/dsc01036hn.jpg/)
(http://img443.imageshack.us/img443/6851/dsc01034r.th.jpg) (http://img443.imageshack.us/i/dsc01034r.jpg/)
calkiem przyjemny wydech choc mi sie bardziej podoba moj hehe ;) co do koncowek niestety ale przykopcone beda zawsze - ja nie moge sie pozbyc juz tego dziadostwa :/
dziwne ze u ciebie sie nic nie dzieje ponizej 2,5tys ;) u mnie nawet po uruchomieniu silnika jest fajny pomruk (moze dlatego ze mam przelotowy wydech ?)
No powiem, że wydech konkret! Gratuluje :) i trochę zazdroszczę...może nawet trochę bardziej niż trochę...
Recaro konkret ;) Co ten fotel pasażera taki pokiereszowany?
dobry jest, czepiasz się ;D
matę obciążeniową kiepskim klejem potraktowałem i się tak zrobiło :/
Naprawi się jak będę maty grzewcze podłączać, akurat z pasażera wyciągnąłem tą matę bo "ktoś" ;) mi powiedział że z płynną regulacją maty nie pójdą i muszę szukać on/off, trochę kombinowania i się okazało że się jednak da ::)
Hmm...i jak powalczyłeś coś z tymi matami? Ja sam muszę do swojego domontować matę grzewczą do fotela kierowcy :P
nie jakoś się nie mogę i nie chcę za to zabierać, ciepło jest pewnie to poczeka bliżej zimy :P
po ponad miesięcznym urlopie zabieram się trochę za furę.
Do końca roku do zrobienia:
-hamulce przód (tarcze albo cały zestaw od Focusa ST)
-IC
-K&N Apollo
-podłączyć grzanie foteli, składanie i podświetlanie lusterek
-full serwis, wszystkie płyny filtry i oleje
-wymiana przedniej szyby
na początek gałka od Focusa wypatrzona u enga ;) i rura Forge do turbo
(http://img837.imageshack.us/img837/6466/dsc01076k.th.jpg) (http://img837.imageshack.us/i/dsc01076k.jpg/)
Cytat: auchim w 07.08.2010, 17:39
-K&N Apollo
Dlaczego akurat Apollo? Pytam z ciekawości.
Cytat: auchim w 07.08.2010, 17:39
-wymiana przedniej szyby
To chyba jakaś plaga w mk3. Ja już mam drugą i też się w zasadzie nadaje do wymiany.
Cytat: auchim w 07.08.2010, 17:39
na początek gałka od Focusa wypatrzona u enga ;)
Engałka? :wojoo:
chce spróbować po prostu jakiegoś zamkniętego filtru, jest na rynku sporo różnych zestawów CAI więc jeśli polecasz coś innego to wezmę pod uwagę :)ale w prawie wszystkich swoich samochodach używałem różne filtry K&N więc raczej będzie Apollo :D
z szybami to na prawdę coś jest nie tak, wydają się takie ....jakby miękkie, może przez te ogrzewanie. Nowe ubezpieczenie mam to trzeba wykorzystać :evil:
ano Engałka :D taka trochę odpustowa, szkoda że nie skórzana, czy podpasuje wyjdzie w praniu jak wstawię i trochę pojeżdżę
W PZU można ubezpieczyć same szyby bez oglądania, koszt 100 zł za rok. Jak pękła przednia to wymienili mi ją w JAAN Autoglass bezgotówkowo.
Masz może jakieś zdjęcie na którym byłoby widać blackeyes z dystansu? ;)
« Dodane: 31.08.2010, 02:33 »Cytat: auchim w 08.08.2010, 09:01
chce spróbować po prostu jakiegoś zamkniętego filtru, jest na rynku sporo różnych zestawów CAI więc jeśli polecasz coś innego to wezmę pod uwagę :)ale w prawie wszystkich swoich samochodach używałem różne filtry K&N więc raczej będzie Apollo :D
Jeszcze BMC DIA rozważ. ;)
(http://img228.imageshack.us/img228/7346/dsc01013y.th.jpg) (http://img228.imageshack.us/i/dsc01013y.jpg/)
(http://img94.imageshack.us/img94/6765/dscn4498h.th.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/dscn4498h.jpg/)
co do BCM nie wiem już chyba zdecydowany jestem na apollo, siedzi już rura Forge niebieska to i by niebieskie apollo podpasowało :) pozatym K&N wychodzi lepiej cenowo jednak. Zresztą na dniach robie hamulce, później pewnie coś trzeba jeszcze będzie pogrzebać w przednim zawieszeniu także filtr trochę poczeka :(
Muszę przyznać, że auto wygląda swietnie. :ufo:
Cytat: auchim w 31.08.2010, 21:09
co do BCM nie wiem już chyba zdecydowany jestem na apollo, siedzi już rura Forge niebieska to i by niebieskie apollo podpasowało :) pozatym K&N wychodzi lepiej cenowo jednak.
Jest jeszcze jedna opcja. Stożkowy airbox z Contoura SVT i do tego dedykowany stożek K&N. Razem wychodzi jakieś 300 zł. Coś takiego chyba wyląduje o u mnie. ;)
airtec siedzi, fotek z instalacji niestety nie mam, nie ja wstawiałem, ale było ponoć p&p bez problemów, jutro coś cyknę jak to wygląda. Żadnych zmian nie czuje ale zrobiłem tylko kilka km, nawet nie przejechałem bo wystałem w korkach a i temperatur jakiś wysokich też nie ma.
Jedna rzecz, jak odbierałem furę i wziąłem stary ic to nie wiedziałem co z nim zrobić wsadzić do kieszeni czy do kartonu po airtecu :P
(http://img259.imageshack.us/img259/985/dsc01078a.jpg) (http://img259.imageshack.us/i/dsc01078a.jpg/)
ciągnie jakby lepiej przy wyższych obrotach turbo wstaje tak samo jak przed zmianą żadnego laga nie ma
na hamownie wybiorę się pewnie pod koniec grudnia dopiero
tak jak podejrzewam tak i będzie, w zimie przy obecnych temperaturach nie odczujesz nic:)
weksla trochę pojeździłem i różnica jest Nm jakby przybyło, no ale może autosugestia... hamownia prawdę powie :)
tymczasem nowe zabawki czekają na montaż
(http://img529.imageshack.us/img529/1880/dsc01082v.jpg) (http://img529.imageshack.us/i/dsc01082v.jpg/)
woltomierz i doładowanie z nowej serii autogauge angel ring/ stepper motor, peek, 3 kolory podświetlenia do wyboru
Budziki Fajne ;] wnerwia w nich tylko to że przy uruchamianiu słychać pisk (do obejścia)
i jak masz te z guziczkiem to lata i go słychać...
No i po co Ci woltomierz (car audio?), podstawa przy turbo to jak wiadomo,
boost, temperatura i ciśnienie oleju bo jak coś zaczyna się srać to zawsze
według budzików można już wstępną diagnozę postawić.
Pozdro
Ps. w ilee celujesz Powera.... ;]
diesel panie diesel :P miałem ostatnio trochę problemów z ładowaniem, car audio jakies tam jest a w planach rozbudowa także woltomierz się przyda
właśnie szukam jakiegoś mocowania na słupek na 3 wskaźniki z czasem jakiś dojdzie nie wiem jeszcze co
z mocą to nie wiem, w nic nie celuje zobaczę co wyjdzie nawet jak dojdzie turbo to program na pewno nie będzie robiony na maxa nie chcę za bardzo go wysilać bo jak nie patrzeć to już staruszek
błotniki z ST pasowały p&p? Co z nadkolami, zwykłe różnią się czymś od tych STkowych?
« Dodane: 10.11.2010, 19:08 »
I jak udało ci się dorwać tą listwę łączącą grill i zderzak? Dużo tego macie w anglii? :evil:
błotniki p&p, nadkola są inne, z ta listwą to nie wiem czy jest tylko w st czy też w poliftowych, jak Ci trzeba mogę poszukać, ja dorwałem od razu cały pakiet z stka, listwa była przykręcona do zderzaka tak samo jak blachy:P do tej pory został mi ręczny i kierownica do wstawienia
Cytat: Lukasz-no1 w 10.11.2010, 18:06
Budziki Fajne ;] wnerwia w nich tylko to że przy uruchamianiu słychać pisk (do obejścia)
Pisk można wyłączyć :)
wskaźniki podłączone, na razie w kubkach dołączonych do nich. Znanbyłem mocowanie na 3 wskaźniki ale się okazało że strasznie dużo z tym rzeźbienia, kiedyś się za to wezmę na razie zostaje taka prowizorka :P
http://img819.imageshack.us/img819/534/6xt0.mp4
http://img683.imageshack.us/img683/708/di6.mp4
co do dźwięku to na razie jest ok, 2 dni mam dopiero podłączone :D, da się go wyłączyć tak samo jak ustawić 3 kolory podświetlenia albo przyciemnić
Wyszło na prawdę super! Wygląda to na tyle fajnie, że zastanowiłbym się czy nie zostawić ich w tych kubeczkach :)
dzięki Ry2y za 'how to' montaż poszedł mi naprawdę sprawnie, tylko zamiast ciągnąć wężyk do kabiny zostawiłem go w komorze silnika a przedłużyłem i przeciągnąłem przewody do czujnika.
Cytat: auchim w 24.11.2010, 20:38
dzięki Ry2y za 'how to' montaż poszedł mi naprawdę sprawnie,
Ciesze się że komuś pomogło
Cytat: auchim w 24.11.2010, 20:38tylko zamiast ciągnąć wężyk do kabiny zostawiłem go w komorze silnika a przedłużyłem i przeciągnąłem przewody do czujnika
Twój pomysł jest w sumie dużo wygodniejszy :) Ja tak miałem przeciągnięty wężyk do kabiny, bo we wcześniejszych analogowych wskaźnikach trzeba było doprowadzić wężyk do samego zegara...
montaż IC wymusił modyfikacje chwytaka powietrza, stary mimo że też nie oryginalny się nie mieścił :]
(http://img25.imageshack.us/img25/7383/dsc01089my.jpg) (http://img25.imageshack.us/i/dsc01089my.jpg/)
no to jestem świeżo po hamowni, wypluło 154.1KM @ 3414 i 368.6Nm @ 2346 temperatury są jakie są więc wyniki traktuje z przymrużeniem oka, chociaż z airteckiem na pokładzie nie powinny chyba aż tak bardzo odbiegać od rzeczywistych
No i teraz pytanie co dalej... hybryda, czy dać sobie spokój i zapodać wreszcie finalnego wirusa, cały czas jeżdżę na boxie jak NA RAZIE. Jeśli hybryda to jak to będzie i czy w ogóle będzie chodziło bez strojenia na boxie? oczywiście nie cały czas ale czy takie tymczasowe rozwiązanie ma sens?
Cytat: auchim w 23.12.2010, 15:56
no to jestem świeżo po hamowni, wypluło 154.1KM @ 3414 i 368.6Nm @ 2346 temperatury są jakie są więc wyniki traktuje z przymrużeniem oka, chociaż z airteckiem na pokładzie nie powinny chyba aż tak bardzo odbiegać od rzeczywistych
No i teraz pytanie co dalej... hybryda, czy dać sobie spokój i zapodać wreszcie finalnego wirusa, cały czas jeżdżę na boxie jak NA RAZIE. Jeśli hybryda to jak to będzie i czy w ogóle będzie chodziło bez strojenia na boxie? oczywiście nie cały czas ale czy takie tymczasowe rozwiązanie ma sens?
po zrobieniu hybdyry nie powinienes jezdzic na boxie moim zdaniem ... hybryda powinna jezdzic tylko i wylacznie na sofcie zrobionym pod nią
Cytat: auchim w 23.12.2010, 15:56
no to jestem świeżo po hamowni, wypluło 154.1KM @ 3414 i 368.6Nm @ 2346 temperatury są jakie są więc wyniki traktuje z przymrużeniem oka, chociaż z airteckiem na pokładzie nie powinny chyba aż tak bardzo odbiegać od rzeczywistych
Bardzo ładny wynik, szczególnie jak na TDDI.
Cytat: auchim w 23.12.2010, 15:56
No i teraz pytanie co dalej... hybryda, czy dać sobie spokój i zapodać wreszcie finalnego wirusa, cały czas jeżdżę na boxie jak NA RAZIE. Jeśli hybryda to jak to będzie i czy w ogóle będzie chodziło bez strojenia na boxie? oczywiście nie cały czas ale czy takie tymczasowe rozwiązanie ma sens?
Jak hybryda to i strojenie. Inne podejście moim zdaniem nie ma sensu, nawet jak auto będzie jakoś tam jechać. Masz w ogóle przepływomierz?
Tomasz tak przepływka jest, wojoo kto Ci tą hybrydę w końcu wystroił?
zobaczę może po świętach jeszcze raz wskoczę się zhamować stożek przydało by się już wyczyścić a filtr paliwa siedzi już chyba coś ok 2 lat :P
wersja zimowa 16" alu i brak zaślepek na progach
(http://img691.imageshack.us/img691/6990/dsc00782tf.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/dsc00782tf.jpg/)
Wersja zimowa nie wygląda wcale tak źle, na pewno ten wzór jest ładniejszy niż mój obecny. Mam zresztą też takie felgi tylko nie wchodzą na zaciski. :/
fajnie fajnie wygląda:) i jak na tddi 115ps to naprawdę bardzo dobry wynik. mało który 115 tdci może się takim pochwalić. Myślisz że airtec dodał Nm??
Cytat: auchim w 23.12.2010, 16:10
wojoo kto Ci tą hybrydę w końcu wystroił?
poczekaj az Vtech sie popisze u wilhelmskiego ;) bo jak na razie to "gotowce" jakos nie bardzo chcą sie przyjąć ;)
Cytat: weksla w 23.12.2010, 22:52
fajnie fajnie wygląda:) i jak na tddi 115ps to naprawdę bardzo dobry wynik. mało który 115 tdci może się takim pochwalić. Myślisz że airtec dodał Nm??
raczej bym na wydech stawiał, zhamuje się latem na tej samej hamowni to się wtedy okaże ile airtec jest warty, o ile ten setup zostanie na aucie do lata :]
A co z wydechem robiłeś?
Tomasz jest na 1 str. wydech, fotki słabe nie miałem okazji jeszcze od spodu cyknąć, może po świętach
Cytat- black eyes + angel eyes
Wreszcie znalazłem ładne zdjęcie tego połączenia, bo takie też planuje sobie sprawić, co prawda w wersji biksenon ale na zdjęciu robią pozytywne wrażenie, w połączeniu z czarnym kolorem nadwozia będzie idealnie...
Tak swoją drogą ładna bryka, szkoda że 2,0; z 2,2TDCi miał być na pewno większy ubaw z tymi modami.
auchim czy ty masz ringi w swoim mundku?? :P
tak ringi siedzą już od dawna, jak ktoś by chciał wstawiać to bierzcie tylko chromiumtecha, u mnie siedzą jakieś z ebaya już 2 przetworniki wymieniałem a teraz jeden siadł i do normalnej temperatury świecenia rozgrzewa się 30 min :/
no z ST TDCi wtopiłem bo zamiast wstawiać pakiet ST do swojego trzeba było go popchnąć, sprzedać TDDi i niewiele, jeśli już coś, musiałbym dołożyć do ST. Ale nic teraz jest zabawa żeby jak najwięcej wyciągnąć ze 115 TDDi a jeśli padnie to wtedy będzie 2.2 jak nic :)
SWAP na 2.2 TDCI zupełnie nie opłaci Ci się. No chyba, że w wyniku SWAPA tylko jeden element pozostanie ten sam - kierowca :evil:
ja właśnie myślałem nad ringami do swojego cholernie mi się to podoba :) i nie wiem za bardzo jakie kupić ;P
Cytat: walus90 w 20.02.2011, 11:58
ja właśnie myślałem nad ringami do swojego cholernie mi się to podoba :) i nie wiem za bardzo jakie kupić ;P
@auchim pomóż koledze i Mi i napisz od jakiego modelu BMW masz te ringi, widziałem sporo ringów i niektóre po zamontowaniu wyglądają gówniano, a inne po prostu są za małe.
nie wiem od czego są, jakieś uniwersalne brane z ebaya w aukcji niby pisało że do mondeo- ściema. są trochę przymałe tzn ring jest w obrębie odbłyśnika ale nie wpływa to w żaden sposób na gorsze świecenie. Przeglądy mi przechodzi żaden diagnosta nic nigdy nie powiedział, no ale siedzę w UK tutaj ze światłami to wolna amerykanka, w PL jakiś szalony diagnosta może się przyczepić.
Tak jak już pisałem, chcecie dobre bierzcie chromiumtecha http://www.chromiumtech.co.uk/product.asp?pID=35&cID=50 (http://www.chromiumtech.co.uk/product.asp?pID=35&cID=50) chyba jedyne naprawdę pasujące do mondeo bez żadnej rzeźby
Cytat: auchim w 28.02.2011, 15:40
Tak jak już pisałem, chcecie dobre bierzcie chromiumtecha
Chrumtecha. :pig:
danke szyn :P za podpowiedz raczej zakupie te co podałeś wolę wydać trochę więcej przeciesz na samochodzie nie będę oszczędzał :evil:
wie ktoś może gdzie znajdują się czujniki uderzeniowe? chodzi i o boczne, przedni wiadomo pod zamkiem maski.
miałem dziwną sytuację cały dzień mrugała kontrolka poduszek kod 4-2 czyli właśnie któryś z czujników, dzisiaj już nic nie mruga ale wypadało by je wszystkie sprawdzić.
Boczne są pod napinaczami pasa w słupku na dole.
dzięki
mam dzisiaj pierwszy naprawdę ciepły dzień to poganiałem mondeo po mieście i trochę poza żeby potestować airteca 8)
na autostradę nie zdążyłem wyskoczyć bo pociekła chłodnica :/ ciekawe czy ma to coś wspólnego z tym że jest prawie cała zasłonięta ic czy po prostu poddała się ze starości ???
Ze starości. ;)
chyba że popuściła z wrażenia jak sobie airtec radzi z wyższymi temperaturami :P
hehe no to tez jest prawdopodobne :P
Intercooler zawstydził chlodnicę, a chlodnica na to "pierdziele nie robię". :)
no nie robi ale wyjść też za bardzo nie chciała :mad:
ktoś wie może co to takiego i gdzie powinno siedzieć?
znalazłem po lewej stronie za zderzakiem kable wychodzą pod zbiorniczkiem do spryskiwaczy, szara wtyczka, 2 kabelki i na końcu coś z blaszką ???
(http://img832.imageshack.us/img832/7076/photobc77683f565cbb74fa.jpg) (http://img832.imageshack.us/i/photobc77683f565cbb74fa.jpg/)
(http://img709.imageshack.us/img709/8383/photo4fc9475a3f6311cbe0.jpg) (http://img709.imageshack.us/i/photo4fc9475a3f6311cbe0.jpg/)
czujnik temperatury zewnetrznej to to z blaszka
gdzie to siedzi i czy ta blaszka powinna być tak wygięta
w zderzaku jest specjalnie na to miejsce ;)
kończy mi się powoli urlop, mondek został w uk to żeby nie było że wracam bez niczego.....
(http://img9.imageshack.us/img9/9084/photo9660c6e163c3aa8269.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/9/photo9660c6e163c3aa8269.jpg/)
(http://img827.imageshack.us/img827/7670/photo1337ce43008dfe1100.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/827/photo1337ce43008dfe1100.jpg/)
Co to jest to pierwsze? ;)
kluczyk
AUCHIM TO HYBRYDA CZY ZWYKŁA?? GDZIE NABYŁEŚ?
Cytat: weksla w 09.05.2011, 17:49
AUCHIM TO HYBRYDA CZY ZWYKŁA?? GDZIE NABYŁEŚ?
Weksel, źle się czujesz? :wojoo: Czy po prostu caps lock Ci się zaciął? ;)
hybryda od autokarambol
Cytat: auchim w 09.05.2011, 17:54
hybryda od autokarambol
Kiedy strojenie? ;)
aa czyli to co mam ja:d
montuj montuj i mierz jestem ciekaw efektów:D
no właśnie nie wiem czy mi to ktoś w uk to ogarnie raczej poleży do lipca będzie trochę czasu żeby jeszcze dwie rzeczy doszły :mad: i wtedy kogoś w PL poszukam :]
mogłeś się wstrzymać z kupnem bo gwarancja się liczy od daty zakupu :D
ale on już ją chciał mieć, chciał być przy niej:D
wilhelm jak się ma wysrać to się i tak wysra
Cytat: weksla w 09.05.2011, 22:07
ale on już ją chciał mieć, chciał być przy niej:D
tak jak ty :)
Wiesz, mówią, że turbo musi sie uleżeć przy właścicielu (-:
auchim i co montujesz w uk turbo czy czekasz do powrotu do Polski ?? bo jestem ciekaw jak Ci to wyjdzie :P
W Polsce bede robic moze uda sie jakos w lipcu, na razie kompletuje jeszcze pare czesci a chcialbym przed montarzem turbo sprawdzic dokladnie silnik.
nowe kierunki
(http://img143.imageshack.us/img143/2531/photo85c1f3d435bbaa55de.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/143/photo85c1f3d435bbaa55de.jpg/)
możesz zrobić dokładniejsze foto? one mają taki chrom na około czy tak po prostu wyszło na foto?
ładne te kierunki ale nagraj filmik jak jest ciemno, ile cię one wyszły?
Weksla - 11 £
chromu nie mają tak to po prostu wygląda na fotce
(http://img717.imageshack.us/img717/6922/photo0cd2b7e5fbcf5beb92.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/717/photo0cd2b7e5fbcf5beb92.jpg/)
film dorzucę później
to może grupowo zamówimy i auchim nam porozsyła jak przyjedzie do PL ??
przesyłka z UK kosztuje 13zł... więc chyba nie ma sensu bawić się w rozsyłanie itp.
No to trzeba zrobić liste chętnych i zamówić :)
http://imageshack.us/clip/my-videos/853/lto.mp4/ (http://imageshack.us/clip/my-videos/853/lto.mp4/)
Wygląda ciekawie. Ma to jakąś homologację? ;)
Ja już sobie zamowilem. Na fotkach wyglada bardzo fajnie. Zobaczymy jak będzie wyglądało na moim samochodzie. W razie co, koszt całości, czyli 50zl z przesyłka nie jest wielki. :)
Cytat: Tomasz w 01.06.2011, 02:45
Wygląda ciekawie. Ma to jakąś homologację? ;)
też uważam że wygląda ciekawie ... ;)
teraz trzeba by dać ledy do przednich i tylnych kierunków :)
nie widzę większego sensu przecież i tak będą one za kloszami, teraz jeszcze będę przyciemniał tylne lampy jak będą dobrze wyglądały i świeciły to zostanie, jak nie zmienię na ledowe:
(http://dk-carstyle.de/images/product_images/thumbnail_images/328_0.jpg)
Tu można podejrzeć jak to wygląda i świeci u cichego w nocy:
http://www.youtube.com/watch?v=gCpT5yKfmtA
W dzień już tak fajnie nie wygląda chyba
wiem właśnie, te kółko w tylnych lampach seryjnych ma coś w sobie jednak :) zobaczę jak będzie po przyciemnieniu
jak będzie ktoś zamawiał te kierunki to niech odrazu i dla mnie zamówi oki ?? co do tylnych lamp tak jak ktoś mówił wcześniej to kółeczko ma coś w sobie :P mnie z czasem też czeka wymiana TYLNY ch lamp tylko nie wiem jeszcze na które ?? ...
jedna lampa przyciemniona. Najwięcej zabawy z wycinaniem, 2 godziny się bawiłem, ale po trzecim browarze wycięcie kierunkowskazu zajęło już tylko minutę 8)
(http://img851.imageshack.us/img851/2185/photo0b682383cd31f65245.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/851/photo0b682383cd31f65245.jpg/)
(http://img863.imageshack.us/img863/8131/photof43e18e5cdcad4487d.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/863/photof43e18e5cdcad4487d.jpg/)
Wygląda całkiem fajnie, chociaż ja bym zrobił na odwrót. :)
jak na odwrót? przyciemnić tylko białe elementy??
Ja bym zrobił lampę, jak wilhelm, czyli mniejsze przyciemnienie ale po całości. Ja fabrycznie mam szarawe to białe kółko od wstecznego...
(http://img11.imageshack.us/img11/1587/dsc0881vx.jpg)
fotka tez jest przyciemniona... ale to wyglada dobrze. W słońcu jest czerwona. Kurde, to trzeba by na żywo pokazać. A ty jakie miałeś lampki fabrycznie? Też takie przyciemnione jak ja?
mniej zabawy, jutro będę robić drugą lampę to wrzucę fotke z całą przyciemnioną
Cytat: auchim w 03.06.2011, 19:55
mniej zabawy, jutro będę robić drugą lampę to wrzucę fotke z całą przyciemnioną
Edytowałem swojego posta jak ty napisałeś... jakie miałeś fabryczne lampki w tym tddi, przyciemnione czy nie? Bo jak z postów na MKP z KarolRS wyszło, że była jakaś partia tddi (również w UK), z początku produkcji która miała fabrycznie przyciemnione lampy.
Edit:
a może skoro chcesz przyciemnić lampy z tyłu, to warto by było kupić takie przdliftowe, i spróbować przeszczepić te chromy z poliftowych? Nie wiem czy się da.... takie moje gdybanie...
Proponuje coś takiego :
(http://img194.imageshack.us/img194/7763/modo1.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/194/modo1.jpg/)
(http://img842.imageshack.us/img842/6931/modo2e.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/842/modo2e.jpg/)
Bardzo fajne... zwłaszcza z tym carbonem na listwach.
druga zrobiona cała dla porównania
(http://img807.imageshack.us/img807/2079/photob5491e16a1cc568d4d.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/807/photob5491e16a1cc568d4d.jpg/)
cała przyciemniona wygląda fajnie, a jak świeci?
spoko, kwestia gustu mi się widzi bardziej z powycinanymi elementami :)
świeci w zasadzie normalnie, robię tym http://www.flyeyeskit.co.uk (http://www.flyeyeskit.co.uk)
z bliska tak to wygląda
(http://img840.imageshack.us/img840/1558/photo85e0d6d43bbdbe629c.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/840/photo85e0d6d43bbdbe629c.jpg/)
Fajna folia ciekawe czy w Polsce można taką dostać. Lampa z wyciętymi elementami też wygląda super. :) W UK bardzo się drogówka czepia przyciemnionych lamp i szyb?
z tego co wiem to praktycznie w ogóle nie, ciężko cos mi więcej napisać bo mam u siebie wszystko zrobione zgodnie z przepisami :]
wreszcie kupiłem K&N apollo, miałem nadzieje że da się go zamocować z wykorzystaniem kolanka z zestawu 57i niestety się nie zmieści.
Docelowo będę robił customowe orurowanie między filtrem a turbo tak żeby dało się zamocować catch tank, a na teraz przydało by się jakieś mocowanie na przepływomierz żeby wstawić te apollo bez większej rzeźby. Macie jakieś pomysły od czego można by zaadaptować takie mocowanie??
Cytat: auchim w 08.06.2011, 17:31na teraz przydało by się jakieś mocowanie na przepływomierz żeby wstawić te apollo bez większej rzeźby. Macie jakieś pomysły od czego można by zaadaptować takie mocowanie?
Może tak?
(http://tomasz.warszawa.pl/pub/maf.jpg)
« Dodane: 08.06.2011, 16:33 »Cytat: Ry2y w 04.06.2011, 14:44Fajna folia ciekawe czy w Polsce można taką dostać.
Jest na Allegro. ;)
no właśnie dokładnie o coś takiego mi chodzi, od czego to jest?
od przepływki obstawiam
serio?
Cytat: auchim w 08.06.2011, 17:33no właśnie dokładnie o coś takiego mi chodzi, od czego to jest?
Wyciąłem z airboksa od V-ki i skręciłem z uniwersalnym adapterem 3".
no właśnie z airboxa dieslowskiego który mam ciężko będzie wyciąć i zaadoptować, nic jutro pojadę na szrot i może coś się uda znaleźć
Jeśli mnie pamięć nie myli, to dieslowski ma wlot pod kątem, więc rzeczywiście się do tego nie nadaje. Z tego od V-ki da się spokojnie wyciąć.
Adapter to jest chyba dokładnie ten (http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=383&category_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=1).
te wszystkie filtry K&N, Pipercross i inne stożki dają coś w ogóle w dieslach? ;)
przy K&N 57i fajny dźwięk to na pewno :) czy coś jeszcze nie był bym pewien... nigdy nie hamowałem swojego na totalnej serii
mocowanie pod przepływke zrobione ze standardowego boxa 8) dzięki podpowiedzi GaBB'a
kupiłem też lotkę na dach/tylną szybę :)
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-MK-3-MK3-WINDOW-SPOILER-ABS-PLASTIC-/160574058357?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2562f5af75
a co ze spryskiwaczem?:D
Pamiętaj, że musisz teraz twardsze sprężyny z tyłu założyć, bo Ci ta lotka tak dociśnie tył, że obecne nie wytrzymają :P
Cytat: wilhelm w 08.06.2011, 19:38
a co ze spryskiwaczem?:D
a kiedy swojego ostatnio używałeś??
ja jakieś 2 lata temu a od 1,5 roku i tak nie działa :P
Cytat: KLUSEK w 08.06.2011, 19:43
Pamiętaj, że musisz teraz twardsze sprężyny z tyłu założyć, bo Ci ta lotka tak dociśnie tył, że obecne nie wytrzymają :P
przewidziałem ten problem i już dawno wymieniłem ;)
auchim, tylko z tym szczelnym dolotem uważaj gdzie będziesz miał wlot. Kumpel sobie taki ładny dolot sprawił w hondzie. Niefortunnie przejechał przez kałużę w koleinie i zassał wodę. Silnik był do remontu.
dolot do stożka zostawię standardowy. Bardziej się martwię o śnieg niż o wodę, jak robiłem trasę do PL w grudniu to po przejechaniu kilkuset km w śnieżycy stożek z K&N 57i był nieźle zalepiony śniegiem i lodem :/ Będę najwyżej na zimę wstawiał oryginalny łapak powietrza, ten za grillem.
apollo wstawione
(http://img843.imageshack.us/img843/2459/photod98c787fb817b19b1b.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/843/photod98c787fb817b19b1b.jpg/)
i czujesz jakąś różnicę?
jeszcze nie jeździłem:P do robienia czegoś przy samochodzie bez browaru się nie zabieram :]
jak już się przejedziesz to daj znać jak wrażenia dzwiękowe w porównaniu do zwykłego stożka k&n
ja chciałbym u siebie taki świst uzyskać ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Z294psK_NkA
http://www.youtube.com/watch?v=sCyKYbG5S2M&feature=related
« Dodane: 16.06.2011, 20:49 »
mam na myśli gwizd turbo po dodaniu gazu a nie przy puszczaniu :D
wilhelm normalnie ręce opadają, odpuść sobie te blow offy
chcesz słyszeć lepiej turbo to rób wydech albo spróbuj jak będzie bez wygłuszenia maski. Ja u siebie w mondeo jego nie zdejmowałem, bo w TDDi klekot i tak wszystko zagłuszy, ale w pugu Hdi bez wygłuszenia było naprawdę fajnie słychać świst turbiny.
Dźwięk fajniejszy przy 57i ale jak nie patrzeć gorące powietrze z silnika zbyt dobrze nie może wpływać na osiągi w przypadku otwartego stożka
z Apollo byłem zadowolony ale pojawiło się kilka wad konstrukcyjnych których nie przewidziałem :stupid: i chwilowo mam z powrotem wstawione 57i :P
Cytat: auchim w 16.06.2011, 23:49ale pojawiło się kilka wad konstrukcyjnych których nie przewidziałem
Jakich? ;)
hehe takie tam głupoty w weekend ogarnę, bo nie przewidziałem wibracji silnika :|
przepływomierz uderzał w rurkę idącą do zbiorniczka z płynem hamulcowym co przy hamowaniu w momencie niższych obrotów powodowało wibracje na pedale
filtr uderzał w obudowę akumulatora a przy gaszeniu w poduszkę silnika lub skrzyni, czy cokolwiek to jest co znajduje się pod airboxem :)
mocowanie na przepływomierz wycięte z obudowy standardowego filtra i pozgrzewane lutownicą wzięło i sobie pękło na łączeniach :P
zastanawiam się czy lakierować spoiler pod kolor czy może na czarno, co myślicie?
(http://img196.imageshack.us/img196/8981/photo2efa573c1bc672055a.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/196/photo2efa573c1bc672055a.jpg/)
(http://img801.imageshack.us/img801/1675/photo0bb32f6a639fb9afc7.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/801/photo0bb32f6a639fb9afc7.jpg/)
Pod kolor
zrób virtuala to ci powiem:D
Moim zdaniem to już o jeden gadżet z tyłu za dużo...
dach na czarno - folią
mały update bo dawno nic nie pisałem
mondeo stoi na kanale wywalone turbo i cały egr z rurami i chłodnicą (zaślepiony kolektor wydechowy, rura idąca z egr do dolotu ucięta i zaspawana) jurto wstawiam hybrydę i trzeba będzie wymodzić kawałek jakiejś tulejki żeby zrobić obejście chłodnicy egr. Do tego wymiana filtrów, oleju, pasków i płynu:)
Jutro postaram się porobić parę fotek
czekam czekam na fotki :)
Żebyś się wyrobił do soboty :D
Cytat: auchim w 12.10.2011, 16:40rura idąca z egr do dolotu ucięta i zaspawana
tak po prostu czy dlatego że hybryda się nie mieściła?
Bardzo jestem ciekaw jaki wynik osiągnie TDDI z dobrym wydechem i hybrydą.
hybryda jeśli chodzi o wymiary jest identyczna jak ori, egr i tak miałem odłączony ale przy okazji wymiany turbo chciałem pozbyć się po prostu tego ustrojstwa. Nie wiem czy będą jakieś zauważalne efekty wyrzucenia egr, ale nawet tak na chłopski rozum powinien być teraz swobodniejszy przepływ.
Tomasz sam nawet nie wiem czego sie spodziewać,chyba dopiero na moim wyjdzie jak tak naprawdę jest wydajny układ paliwowy w tddi i do ilu można go podciągnąć :stupid:
Cytat: auchim w 12.10.2011, 22:52Tomasz sam nawet nie wiem czego sie spodziewać,chyba dopiero na moim wyjdzie jak tak naprawdę jest wydajny układ paliwowy w tddi i do ilu można go podciągnąć Stupid
Gdzie będziesz stroił? U Heka?
Cytat: Tomasz w 12.10.2011, 23:06
Gdzie będziesz stroił? U Heka?
tak będzie nas tam paru 15 Października :)
No to czekamy na relację. ;)
o której wróciłeś do domu ?
i jak po chipsie ?:D
zadymę robił na skrzyżowaniach czy spokojnie jak podczas przejażdżki po chipsie ?
no i ogólnie jak wrażenia z jazdy... :D
do domu niedawno dopiero :D ale poimprezowałem trochę wczoraj w wawie :stupid:
lata fajnie, zadymę rzeczywiście potrafi zrobić (Lasko się przekonał bo jechał za mną :] ) ale da się też jeździć bez baczków tylko wtedy pewnie dwumas ostro dostaje. Trzeba trochę się przyzwyczaić do innej jazdy bo jest jednak lag, ale turbo pompujące pod 2 bary ... Bezcenne 8)
Cytat: auchim w 16.10.2011, 15:12
zadymę rzeczywiście potrafi zrobić (Lasko się przekonał bo jechał za mną :])
no dyma potrafi puścić fajnego ;) mam filmik jak wracaliśmy ale nie jestem w stanie teraz go pokazać :P
nagrałeś akcje z BMW ? :evil:
a co był jakiś spór z banditen motor wagen?
a nie, tak po prostu został zadymiony bo się wciął przed Lasko :)
http://youtu.be/1SUHQpZGcY4 (http://youtu.be/1SUHQpZGcY4)
http://youtu.be/ppzfER-7tLI (http://youtu.be/ppzfER-7tLI)
http://youtu.be/BJ-lsJ59lcY (http://youtu.be/BJ-lsJ59lcY)
Fuu... jaki kopciuch ;P
Cytat: auchim w 17.10.2011, 16:09
nagrałeś akcje z BMW? :evil:
hehe nie tego nie nagrałem ;) ale dymka otrzymał nice :)
Heko musiał chyba myć podłogę. ;)
PS. Dałbyś jakiś filmik z jazdy.
obecnie się nie da nic nagrać, alternator chyba się zjarał :mad:
A tak w ogóle, to świetnie brzmi jak na diesla. ;)
a jaki finalnie wynik po strojeniu u Heka ?
152KM i 380Nm
nieźle :)
podupadł mi trochę temat ale w zasadzie nic się nie dzieje typowa eksploatacja i brak czasu na dłubanie. Z awarii w przeciągu całego roku zjarała się tylko sprężarka klimy więc jak nie patrzeć nic strasznego :) Miesiąc temu walnięta trasa Białystok - Swansea ~ 2200km ze średnią spod domu do domu 120km/h :love:
Fotki jak jeszcze mieliśmy trochę pogody i było warto myć :)
(http://img855.imageshack.us/img855/3225/wp000225pq.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/855/wp000225pq.jpg/)
(http://img802.imageshack.us/img802/3602/wp000226.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/802/wp000226.jpg/)
Super. Chromowanych parapetów mi tylko brakuje. Są teraz na Allegro w dobrej cenie z nierdzewki. ;)
to już jak nowy lakier wpadnie, pewnie jakaś czarna perła bo na srebrny przy takiej chmurze jaką zostawia nie mam już siły :]
Niezle :) wszystko jak w ST...jeszcze troche i ns forum pojawi sie post od Ciebie o zakupionym silniku 3.0 ;) szacun za to ile przeznaczasz dla swoich 4 kolek :)
,,Masakrator'' :)
Cytat: roki w 06.11.2012, 20:01jeszcze troche i ns forum pojawi sie post od Ciebie o zakupionym silniku 3.0 Wink
prędzej 2.2:P, chociaż dalej twierdze że z tddi dało by się wyciągnąć więcej niż z tdci. Kwestia $ i ostrego kombinowania bo nikt w europie nie ogarnia tego układu paliwowego :( Bez obrazy dla posiadaczy V ale za mało NM jak dla mnie.
Moc jest od tego jak szybko walniesz w ścianę, moment jak daleko ją przestawisz :D
Cytat: auchim w 06.11.2012, 22:05Moc jest od tego jak szybko walniesz w ścianę, moment jak daleko ją przestawisz
I tu masz u mnie piwo:D
Gratulacje za mody, bardzo ładne auto.
Cytat: auchim w 06.11.2012, 22:05
Moc jest od tego jak szybko walniesz w ścianę, moment jak daleko ją przestawisz :D
Jak to są twoje słowa, to gratulacje.
Mam już ramki z moim opisem ale żona się nie zgadza, to co zapodałeś superowe.
Cytat: weksla w 06.11.2012, 22:57
I tu masz u mnie piwo:D
Zgadzam się. I ja z miłej chęci postawię. :)
Cytat: auchim w 06.11.2012, 22:05
Bez obrazy dla posiadaczy V ale za mało NM jak dla mnie.
Nie da się cofnąć czasu. Jednak ST220 wyznacza "pewną" drogę.
Może by zrobił takie ramki jako nowe stdrivers chętnie i ja bym się skusił na tak ową :D
Cytat: Essio w 06.11.2012, 23:14Jak to są twoje słowa, to gratulacje.
nie moje, jakieś takie wolne tłumaczenie z angielskiego cytatu któregoś z byłych kierowców rajdowych które zapadło mi w pamięci ;)
Cytat: auchim w 06.11.2012, 22:05
Moc jest od tego jak szybko walniesz w ścianę, moment jak daleko ją przestawisz :D
Gdzie jedno wynika z drugiego :)
Cytat: auchim w 05.11.2012, 23:00Z awarii w przeciągu całego roku zjarała się tylko sprężarka klimy więc jak nie patrzeć nic strasznego
To jest fajne w TDDI, tylko lać i jeździć :D
A u mnie od 2 lat nic w zasadzie nie robiłem:D