Witam co sądzicie o tarczach INDIGLO do mondeo ??
poniżej kilka przykładów :
wzór1
(http://img89.imageshack.us/img89/1540/mondeomk301.jpg) (http://img89.imageshack.us/i/mondeomk301.jpg/)
(http://img229.imageshack.us/img229/6035/mondeomk305.jpg) (http://img229.imageshack.us/i/mondeomk305.jpg/)
(http://img214.imageshack.us/img214/9259/18611027.jpg) (http://img214.imageshack.us/i/18611027.jpg/)
wzór 2
(http://img145.imageshack.us/img145/1338/mondeomk309.jpg) (http://img145.imageshack.us/i/mondeomk309.jpg/)
(http://img31.imageshack.us/img31/5135/mondeomk313.jpg) (http://img31.imageshack.us/i/mondeomk313.jpg/)
(http://img842.imageshack.us/img842/8598/18576192.jpg) (http://img842.imageshack.us/i/18576192.jpg/)
(http://img821.imageshack.us/img821/1918/koloryd.jpg) (http://img821.imageshack.us/i/koloryd.jpg/)
Ładne, ale zegarka bym nie ruszał.
A wymiana jest P&P, bo gdzieś mi się o uszy obiło, że nie.
juz od ponad roku decyduje sie na zakup tego :] jak dla mnie bardzo to fajne jest
wygląda faktycznie bajerancko:)
Obstawiam na:
wzór pierwszy i kolor błękitno-biały tak jak na zdjęciach
a reszta jak uważa??
Mi się podoba drugi. Ale musiałbym sprawdzić w każdym podświetleniu. Kurczę, a w przyszłym roku nie wiem czy nie będę się pozbywał auta..
edit: jednak pierwszy. patrzyłem na ich stronę, 149 + inwerter, razem około 200pln. Jest nadzieja... :)
A samą szafę rozbiera się w miarę? Dla średnio czy mocno cierpliwego to robota? Mam nadzieję, że bez żadnych piekarników się obywa. :D
Bez piekarników :) wymiana tarcz to jednak jeden problem, trzeba zdejmować wskazówki zegarów...i potem założyć i kalibrować...co wymaga tony cierpliwości w mk3 :) ale da sie, ja zmienialem tarcze wymianiajac je na świecące na biało i udało się to potem poskłądać do kupy...
Cytat: wojoo w 10.10.2010, 23:32
juz od ponad roku decyduje sie na zakup tego :]
Ja też coś koło tego ale sam nie wiem czy to pasuje do Mondeo... Drugi wzór pasowałby chyba bardziej do jakiegoś oldtimera, z kolei pierwszy kojarzy mi się z japończykiem. W podobnej cenie jak te tarcze można już dostać zegary z ST220. Nie wiem czy nie jest to lepsza opcja...
Cytat: Tomasz w 11.10.2010, 14:32
Ja też coś koło tego ale sam nie wiem czy to pasuje do Mondeo... Drugi wzór pasowałby chyba bardziej do jakiegoś oldtimera, z kolei pierwszy kojarzy mi się z japończykiem. W podobnej cenie jak te tarcze można już dostać zegary z ST220. Nie wiem czy nie jest to lepsza opcja...
ale do diesla nie spasuja z ST220 :]
zajefajne!
mi się podoba bardziej niż moje.
chociaż Tomasz ma rację, mi to się od razu kojarzy z zegarami od Mustanga
a mi się to kojarzy ze skodą - 2 opcja i to mnie trochę odstrasza bo nie mam miłych wspomnień jeśli chodzi o tą markę :D
mustang:
(http://autowizja.pl/gfx/news/samochody/ford_mustang_v6_2011_2.jpg)
skoda:
(http://www.tuning1.com/galeria/4238_m2.jpg)
chociaż... chyba w Octavii RS były rzeczywiście zbliżone zegary... ale pewien nie jestem
Cytat: Petersan w 11.10.2010, 22:07
zajefajne!
mi się podoba bardziej niż moje.
chociaż Tomasz ma rację, mi to się od razu kojarzy z zegarami od Mustanga
dokładnie! masz rację dlatego druga opcja odpada mondeo to nie odltimer wiec uważam ze zdecydowanie lepiej wygladałby licznik ze wzorem pierwszym i podswietleniem bialo-błekitny
Gdyby nie te wskazówki, to chyba bym zakupił. Pierwszy właśnie z biało-błękitnym. Myslę, myślę. Z elektryka u mnie kiepsko. Lepiej się czuję z padem polerskim w garści.
Cytat: Petersan w 11.10.2010, 23:54
mustang:
(http://autowizja.pl/gfx/news/samochody/ford_mustang_v6_2011_2.jpg)
skoda:
(http://www.tuning1.com/galeria/4238_m2.jpg)
chociaż... chyba w Octavii RS były rzeczywiście zbliżone zegary... ale pewien nie jestem
Hehe, no mustang to swoją drogą. Ale jak widzę te cyferki prostopadłe do środka tarczy to coś mi w głowie świta "skoda?" :D
(http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/304/_mg_1024-329f428f84fee96e024b69db7f6ee889.jpg)
Cytat: GaBB w 11.10.2010, 14:29
Bez piekarników :) wymiana tarcz to jednak jeden problem, trzeba zdejmować wskazówki zegarów...i potem założyć i kalibrować...co wymaga tony cierpliwości w mk3 :) ale da sie, ja zmienialem tarcze wymianiajac je na świecące na biało i udało się to potem poskłądać do kupy...
GaBB wszystko ładnie pięknie tylko powiedz jak później wykalibrowac licznik i kto może to zrobić ???
Każdy :P Ja robilem sam :) pomocny w tym jest test poczatkowy licznika...kiedy to wskazówki ida do maksymalnego wychylenia. Metoda prób i błędów i się da ustawić prawidłowo. Trochę czasu to po prostu zajmuje.
napotkałem problem w moich zegarach :/ obwódka zegara jest wypukła i nie wiem czy da się ją usunąć
(http://img524.imageshack.us/img524/8237/imag0392aa.jpg) (http://img524.imageshack.us/i/imag0392aa.jpg/)
Cytat: Cinkciarz w 12.10.2010, 16:53
napotkałem problem w moich zegarach :/ obwódka zegara jest wypukła i nie wiem czy da się ją usunąć
W przedliftach tego nie było. Jeśli nie da się usunąć to możesz kupić przedliftowy licznik z anglika za 50 zł i sobie przełożyć ten plastik. ;)
Cytat: Tomasz w 12.10.2010, 16:58
W przedliftach tego nie było. Jeśli nie da się usunąć to możesz kupić przedliftowy licznik z anglika za 50 zł i sobie przełożyć ten plastik. ;)
no właśnie tak mi sie wydawało ze w przedliftach tego nie było mnie w sumie zalezy na samej tej czarnej tarczy mam nadzieje ze bedzie sie dało przełozyć bez problemu ;)
przy przerabianiu na inny kolor tych tarcz nie ma problemu, tez mam juz poliftowe. A przy wymianie całej tarczy też chyba to nie jest problem :)
Cytat: Cinkciarz w 12.10.2010, 16:53
napotkałem problem w moich zegarach :/ obwódka zegara jest wypukła i nie wiem czy da się ją usunąć
(http://img524.imageshack.us/img524/8237/imag0392aa.jpg) (http://img524.imageshack.us/i/imag0392aa.jpg/)
nie za wysoko obroty są u ciebie ? silnik rozgrzany to powinno byc jakies 750obr/min a masz 1000
tj zdjęcie robione w ruchu jak jechałem samochodem prawdopodobnie wrzuciłem na luz i nie spadły obroty poniżej 1000 bo normalnie jest poniżej także nie ma problemu tak sie fotka zrobiła
Cytat: Cinkciarz w 12.10.2010, 17:56
tj zdjęcie robione w ruchu jak jechałem samochodem prawdopodobnie wrzuciłem na luz i nie spadły obroty poniżej 1000 bo normalnie jest poniżej także nie ma problemu tak sie fotka zrobiła
to teraz sie wszystko zgadza ;)
Mnie się to indiglo średnio podoba gdyż widziałem to na żywo ale w jakimś vw także w mondeo może to wyglądać inaczej. Pewnie gdybym nie miał zegarów od ST ze względu na brak innej możliowści kupiłbym sobie coś takiego ;)
To może wyglądać fajnie. Na zdjęciach goście dali z potencjometrem na maxa. A jak się da na 70% powinno być elegancko.
Na ebayu jest jeszcze coś takiego:
http://cgi.ebay.de/Innoparts-Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Ford-Mondeo-/400141065722?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2a441dfa (http://cgi.ebay.de/Innoparts-Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Ford-Mondeo-/400141065722?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2a441dfa)
Nawet fajne tylko świecą jedynie na niebiesko niestety.
Cytat: Tomasz w 13.10.2010, 19:50
Na ebayu jest jeszcze coś takiego:
http://cgi.ebay.de/Innoparts-Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Ford-Mondeo-/400141065722?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2a441dfa (http://cgi.ebay.de/Innoparts-Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Ford-Mondeo-/400141065722?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2a441dfa)
Nawet fajne tylko świecą jedynie na niebiesko niestety.
indiglo dużo ładniejsze a poza tym niebieskie nie pasuje do zielonego podswietlenia
Znalazłem też coś takiego:
(http://images.esellerpro.com/2347/I/145/86/400yy.jpg)
http://cgi.ebay.co.uk/Lockwood-WHITE-Dial-Kit-Ford-Mondeo-Mk3-w-Washer-D-/120339975016?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c04d24b68
niestety licznik w milach :/
kilometry też tam przecież są...
mi się właśnie podoba, kiedy na liczniku są i km i mile
jak dla mnie to takie tarcze za bardzo zalatują need for speed'em ;p ale wymiana jest prosta kalibracja tak samo, jeśli chodzi o obroty to musisz wiedzieć ile ma wolnych obrotów dokładnie, do tego ustalasz obrotomierz, potem do obrotomierza ustawiasz prędkościomierz, np. ja na 2gim biegu przy 3tys. jadę równe 50.
Jak masz już to ustawione to bierzesz się za wskaźnik paliwa (potrzebujesz zdjęcia stanu przed zdjęciem wskazówki, natomiast temperaturę ustawiasz do pionu jak już jesteś pewien że masz 90 stopni. Obrotomierz można jeszcze ustawić do wskazań komputera w trybie serwisowym.
Pozdrawiam
A nie ma trybyu serwisowego licznik tak jak w Focusie ?
Jak w Foce zmieniałęm zegary to potem tryb serwiswoy.
Ile rpm tak 'wtykłem' wskazówkę. Ile km/h tak wtykłem wskazówkę paliwo trzeba zapamiętać a temp pionowo do góry jak sie zagrzeje :)
test zegarow robisz i ustawiasz wszystkie wskazowki dokladnie jak byly w 30 min