Czesc oto moja Foka ST :)
(http://i42.tinypic.com/vsnxc3.jpg)
(http://i40.tinypic.com/2rr5g8z.jpg)
(http://i40.tinypic.com/mtmkwl.jpg)
Auto w praktycznie pelnej wersji tylko bez xenonow, ktore moze kiedys zawitaja :)
Co do zmian to:
Customowy FMIC - z fmic.pl
3" Customowy dolot powietrza z filtrem stozkowym w nadkolu
Wydech: 3" downpipe i 2'75" reszta na 2 tlumikach przelotowych wystrugane w firmie Kalinski
Ze zmian zewnetrznych przyciemnilem tylko deliktanie szyby przod 50 tyl 30 w przyszlosci, moze dojdzie spojler od RS'a
W najblizszym czasie chce zestroic auto zeby przybylo kilka koni ale nie zdecydowalem sie jeszcze na firme :)
A hamowany był ? ciekawe ile dał ten custom-wydech + icek bez strojenia, hę ?
osobiście darowałbym sobie przyciemnianie szyb z przodu. Pały Cię dorwą i będzie mandacik
pozdr
Kris
Szyby z przodu kwestia sporna, mi sie w czarnym aucie podoba - na zywo prawie nie widac ze sa przyciemnione :) dopoki mnie nikt nie zlapie i nie kaze sciagac nie bede sie tym przejmowal :)
Nie byl hamowany jeszcze, najwiecej odczuwalnie dal wydech + dolot (odczuwalnie doslownie jakby 20km doszlo), IC nie bedzie tak odczuwalny w zimie wiec i ja za duzej roznicy nie czuje :)
Na hamownie skocze jak znajde troche czasu i wiarygodna hamownie w rozsadnej cenie :) a jak nie to przed strojeniem sie shamuje :)
witamy
jeszcze te ramki przy lampach na czarno i bedzie git ;)
co do gratow, odezwe sie jak wroce do PL
No w końcu pokazałeś foke :) Fajnie ten kolor się prezentuje. Tylko strojenie i będzie latał :) Czekam na ifno priv Pzdr
wlasnie czarny jest troce nudny i chcialbym go troche urozmaicic ala pomaranczowa lub grafitowa felga i eibachy :)
Zajebiscie wygląda, zawsze podobały mi się czarne foki :) Aż się prosi o eibacha i pomalowanie tych srebrnych ramek razem z plastikami pod kolor nadwozia.
Szkoda że rejestracja zasłania 30% wysokości IC który i tak jest dość schowany.
Mi się srebrne ramki podobają -- fajny kontrast. Natomiast przyciemniłbym białe fragmenty tylnych lamp (albo może całe?) i być może kierunki w lusterkach folią do lamp przednich (bodajże 97% przepuszczalności, do dostania na Allegro). Bardzo fajny efekt, w stylu lamp delikatnie przyciemnianych fabrycznie, bez wiochy. :)
siema :-DDDD identyczna jak moja hehe:-DDDD ja mam gelebe sprezyny eibacha i ciemne szyby full 20% i super wyglada chcesz moge ci poslac foty...
pytanie jak zamontowales tego ic??????bo to jestuniwersalny fmic nie ejst typowy do naszegto st....ja mysallem o airtecu..ale 1600zl z przesylka a ten moge miec za 500zl napisz jak mozesz:-DDD
trzeba spawac uchwyt z malym dystansem i mocowanie do belki a nie do chlodnicy bo mocowany od chlodnicy bedzie za wysoko :)
fmic i tak ma wystarczajaca ilosc powietrza ale zamiast rejestracji przydalaby sie naklejka chociaz nie wiem czy warto kusic los :)
« Dodane: 05.01.2012, 12:24 »
o fotki z gleba i bez bardzo bym prosil :) na wiosne zaloze u siebie eibachy bo poki co boje sie ze jeszcze beda zaspy i tarcie zderzakiem :)
mi z gleba udalo sie, za 250zl uzywke eibacha kupilem;)
nic nie trze, ani razu o nic nie zachaczylem, takze nie wiem co narzekacie, wczesniej ST220 tarlo sie zderzakiem o byle prog ...
ares mysle ze cos tam jeszcze zostalo dla mnie :)
OT
Vtec zrób miejsce w skrzynce bo masz pełną :)
ok, zlozowane, nie zauwazylem przepelnienia :)
sorry za ot
wymyslilem, odkrece podkladki i tablice dam na tasme mocujaca - pancerna :) odzyskam 2cm nawiewu na IC dzieki temu :)
eibachy zagoszcza na bank :)
Radziłbym raczej po prostu wkrętami przykręcić. :)
bedzie brzydko wygladac a mam dostep do tasmy do zadan specjalnych :)
Cytat: ares w 05.01.2012, 21:31bedzie brzydko wygladac
Daj czarne wkręty, przewierć się przez literki i nie będzie widać. :)
Cytat: ares w 05.01.2012, 21:31a mam dostep do tasmy do zadan specjalnych
Tylko żebyś potem nie żałował. ;) Byli tu już tacy co osłonę pod silnikiem przy większych prędkościach zgubili albo... tylny zderzak. ;)
teoretycznie tak ale na tej tasmie jezdzi kilka aut i byla testowana przy predkosciach >270km/h :D
najlepsza bylaby naklejka i tak by nie zaslaniala nic, tylko ciemne szyby + naklejka - latwo mozna stracic papierki :)
ladnie:-DDDD a moglbys mi zdjecia wyslac jak masz??bylbym ci bardzo wdzieczny gdzie to robilaes?:-p :-DDD
wlasciwie sam montowalem IC, najlepiej by do tego bylo miec stelaz do montazu do belki - mi dorobil taki tata nie jest to jakos specjalnie trudnie wykonac ale trzeba znac wymiary i miec dostep do wytrzymalej stali.
Nie polecam wiercenia w belce bo jest cholernie twarda i beda potrzebne wiertla kobaltowe (pewnie nawet wiecej niz jedno bo moga sie zlamac) - najlepszym sposobem bedzie spawanie :)
po zamocowaniu IC do belki reszta to tylko formalnosc wchodzi bez zadnych problemow i kombinacji, potrzebujesz opaski zaciskowe, 2x 10cm kwasowki 51mm i 2 kolanka redukcyjne 57-51mm
- cala ta taktyka dotyczy IC 550x230x65 inny IC bedzie trzeba napewno inaczej zamontowatac.
a masz jakeis foty z montazu????:-))))
Cytat: ares w 06.01.2012, 12:34550x230x65
to jest wymiar rdzenia? To jest ten którego wymiary całkowite to 700x230x65? pozdro
tak tak to ten, niestety nie mam fotek z montazu ale jak bede na kompie to wrzuce fotki kolesia z UK na ktorym sie wzorowalem :)
ten 550 powinien idealnie starczyc wkoncu ma byc do 300km a nie 400 wiec nie potrzeba jakiejs krowy :)
no tez tak sadze:-))) ok ckema na foty :-D bo za niedlugo zamawiam i montuje:-DDDDD
http://imageshack.us/photo/my-images/585/zdjdh.jpg/
Tu jest fotka mniej wiecej jak wyglada u mnie pod maska dolot :)
Setup dolot + IC + wydech bez strojenia jezdzi juz jakis czas i spisuje sie naprawde dobrze, zadnych przeladowan turbosprezarki, zadnych bledow, spalanie normalne a mocy wiecej odczuwa moj tylek takze wszyscy sa zadowoleni :)
teraz tylko remap i zobaczymy czy bedzie 300km jesli nie nastepny diwajs to aktuator turbo, ktory bedzie trzymal cisnienie sprezarki na wyzszych obrotach - z tym diwajsem powinno na 100% peknac 3 z przodu jak zadne kwiatki nie wyjda :)
nice:-DDD powiem tak jak peknei 300 to sprzeglo tez nei wytrzyma i bedzie trzeba wzmocnic:-) dolot spoczko a stozek gdzie masz dokladnie?;p nie brudzici sie bardzo?????ja myslalem o tym ale chyba zostane przy wkladce k&n lub filtr bmc...ale za ten filtr trzeba 1200 wywalic wiec lipa;-/
Moze mi ktos doradzic gdzie mozna dostac paski idace przez srodek i przez bok do focusa ST?
orientuje sie ktos jaka jest ich cena?
a moze ma ktos wymiar? to zrobilbym takie w agencji reklamowej gdzie oklejaja auta
plan na wiosne: pomaranczowe felgi + lusterka oklejone na pomaranczowo + pomaranczowe pasy przez srodek (ew przez bok tez ale nie wiem)
Cytat: ares w 22.01.2012, 17:55Moze mi ktos doradzic gdzie mozna dostac paski idace przez srodek i przez bok do focusa ST?
orientuje sie ktos jaka jest ich cena?
Na ebay.co.uk jest tego pełno. :)
ale w sumie jak zrobie to w firmie gdzie oklejaja auta lub agencji reklamowej to wyjdzie mnie to tyle co za przesylke z UK :D a do tego jeszcze tym samym kolorem obkleja mi lusterka
+ felgi w pomarancz
taki plan na lato obmyslilem, jeszcze chcialbym pomaranczowy dyfuzor w tylnym zderzaku ale niestety nie mam pomyslu co z tym dyfuzorem zrobic jak nic nie pasuje :(
hmmm..kolego szczerze to takei pomaranczowe paski to wiocha sory za szczerosc ale takei jest moje zdanie:-) nie krzywdz foki slicznie wyglada:-)
Na czarnym lepsze chyba srebrne albo białe paski jak już chociaż z drugiej strony też chciałem pasy do pomarańczy ale wybijał mi to z głowy każdy z kim to konsultowałem ....
no..powiem wam ze byla moda kiedys na to teraz..mega obciach takie moje zdanie:-)
mi tam sie podobaja te paski na ST do wiekszosci aut to wiocha tu to jakos tak pasuje ze wzg na to ze w serii tez takie wychodzily
felgi detale i lusterka beda na bank pomaranczowe z pasami jeszcze pomysle ale raczej jestem na tak
rob jak uwazasz:-) twoje autko;p o gustach sie nei dyskutuje:-)
Mi osobiście białe paski na czarnym ST podobają się i sam nad tym myślałem. Ale z drugiej strony to takie "ej zobaczcie, jade ST".
raczej,
'ej, zobaczcie... nie stać mnie na GT40, to se chociaż paski nakleiłem...'
Cytat: NeroN w 24.01.2012, 10:20
raczej,
'ej, zobaczcie... nie stać mnie na GT40, to se chociaż paski nakleiłem...'
Przeraza mnie twoj tok myslenia :] wnioskuje, ze jezdzisz mondeo bo nie stac Cie na szybkie auto? :]
-------------------------------------------
Wracajac do tematu:
(http://i44.tinypic.com/2hzq2y1.jpg)
Co prawda nie ford, ale ford na eibachach i w takich kolorach moim zdaniem wygladalby jak mala wyscigowka
A może na zielono? :)
http://www.flickr.com/photos/nwvt/6418576297/in/photostream
biale paski daja rade w 100% ale biale maja wszyscy
tez myslalem o opcji zielony vs pomaranczowy ale pomaranczowy chyba lepiej z czarnym z grafitem bylby fajny zielony
tutaj jeszcze niebieski na pomaranczowych paskach:
http://www.flickr.com/photos/nwvt/6415139805/in/photostream
moim zdaniem jest super, zreszta to tylkok paski jak sie znudza mozna odkleic jednym pociagnieciem :)
Cytat: ares w 24.01.2012, 11:51
Przeraza mnie twoj tok myslenia :] wnioskuje, ze jezdzisz mondeo bo nie stac Cie na szybkie auto? :]
Dokładnie - Ty też jeździsz Focusem bo nie stać Cię na szybkie auto ;) ?
Ja tam wolę cichociemne a nie oklejone i IMO jako reklama Salonów były fajne oklejone auta - w domu bym takiego oklejonego poza Mustangiem albo GT40 nie trzymał.
Nie wiem w czym to ma pomóc ? Wizualnie IMO kicha.
To twoja opinia i obiecuje ja sobie wziasc do serca :)
moim zdaniem czarny fokus nie jest wizualnym hitem a mozna to latwo poprawic, wiec nie bede jezdzil nudnym autem bo nie stac mnie na gt40 :)
jakbys wiedzial gdzie dostane felgi z gt40 to daj znac
Mi chodziło o coś takiego
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTT7xvDFmG5UyGRNsA6gJO944lu6WW9zj7s4ZrN8sX2YXKpPRZZ7SKsU5qm
Ale białe paski wzdłuż czarnego ST są IMO ok, te pomarańczone na niebieskim już wioska.
(http://www.tuningnews.net/news/071107a/ford_focus_st500-01.jpg)
wlasnie srednio hitem jest ale lepiej tak niz seria chyba :D
ew. na poczatek same felgi + lusterka na pomarancz na obnizonym aucie powinno to fajnie wygladac
Cytat: ares w 24.01.2012, 12:35
To twoja opinia i obiecuje ja sobie wziasc do serca :)
moim zdaniem czarny fokus nie jest wizualnym hitem a mozna to latwo poprawic, wiec nie bede jezdzil nudnym autem bo nie stac mnie na gt40 :)
jakbys wiedzial gdzie dostane felgi z gt40 to daj znac
:)
A tutaj np. http://www.vintagewheelsus.com/ :)
Fajne autko i IMHO szkoda je psuc wizualnie takimi oczojebnymi dodatkami
Jeśli już, to białe fele i białe pasy - ale to czywiście tylko moje zdanie, a ja pod tym wzgledem jestem akurat dosyć hmmm, "staromodny"?
Generalnie lubi jak autko sie delikatnie wyróżnia z tłumu, ale nie lubię takiej ostentacji ...
Mam jeszcze pytanko o downpipe - kupiony gotowiec czy gdzies strugane?
No i ile kosztowało jesli to nie problem ujawnić ...
mag zgadzam sie z toba w 100% ale ares zrobi jak bedzie chcical jego foka:-DDD
MAG - ja robilem caly wydech u Kalinskiego w Poznaniu na moich zaleceniach.
Dzisjaj smigal ze mna Kris1976 bo zrobilismy malego spota i pewnie jak wroci z Poznania to sie wypowie jak mu sie wydech podobal :)
Z autem wizualnie to jeszczem mysle zielone felgi + lusterka lub pomaranczowe felgi + lusterka ale to dopiero jak snieg na kasprowym stopnieje :)
Jesli będę robił wydech, to musze zrobic tak, aby auto było ciche w trasie (bo mam male dzieciaki i duzo jexdzimy w trakcie wakacji) ale może miec pazura przy "pełnym bucie".
Miałem ST220 w którym wywaliłem środkowe tłumiki i dzieki temu ten wydech nabrał fajnego brzmienia przy pełnym otwarciu przepustnicy i nie chciałbym aby w nowym planowanym nabytku ten dzwięk był zbyt natarczywy, bo będzie to i tak auto rodzinne - moze troszke twardsze i szybsze niż zaplanowała fabryka, ale nadal w pełni funkcjonalne i uzytkowane na codzień przez cała 5-osobowa rodzine z małymi dziecmi ...
Zawsze możesz zrobić wydech z jakąś klapką, która będzie się otwierać przy 100% wciśnięciu pedału gazu :D
tak mnie świerzbiło i przekleję odpowiedź jednego z Wykonawców custom-owych do którego zwróciłem się z zapytaniem dot. IC:
W temacie intercoolera -byłbym ostrożny przy montażu intercoolera "made in China" do auta o mocy 300KM.
Moim zdaniem jedyną ich zaletą jest rozsądna cena, z wad- są wykonane z grubego aluminium, więc kiepsko oddają ciepło i mają kiepską przepustowość, w porównaniu ze sportowym intercoolerem wykonanym na zamówienie, z prawdziwego sportowego rdzenia. Porównując je - chiński aby zapewnić odpowiednią przepustowosć i wydajność często musi być nawet półtora raza większy od customowego, robionego na zamówienie do danego auta. Większa objętość to niestety wieksza ilość powietrza potrzebna do stworzenia ciśnienia w dolocie, a więc większy lag.
Przy mocy rzędu 200KM nie byloby to aż tak zauważalne, ale przy mocy 300KM...tu bym jeszcze się zastanowił.
Ares, nie masz nic przeciwko, że to w Twoim wątku, ale to jest tylko opinia...
Bardzo słuszna uwaga vtec, często widać na forach dyskusje o wymiarach intercoolerów, a mało mówi się o wydajności w szczególności rdzenia i mam tu na myśli zarówno chłodzenie jak i przepływ. Pomiędzy różnymi modelami różnice potrafią być bardzo duże (także pomiędzy "chińczykami").
jestem tego samego zdania vtec co ty :)
dlatego jesli kupujemy chinski to musi byc najlepszy z chinskich czyli nie z allegro tylko z fmic.pl bo tu maja najlepsze dostepne w PL chinczyki o lepszym zebrowaniu niz te zwykle.
Do 300km wydaje mi sie ten byc i tak zdecydowanie wystarczajacy, temp na nim nie powinna przekraczac 40-50*C w cieple dni i to w zupelnosci wystarczy do robienia mocy - na seryjnym coolerze jest ponad 100*C w upalne dni.
Dla mnie nie ma roznicy miedzy 200km a 300km (nie oszukujmy sie 300km to dalej malo :)). Moc w focusie robi sie z podstawowych przerobek i podwyzszenia cisnienia doladowania 2krotnie(!).
walka o jak najzimniejsze powietrze i jak najwydajniejszy intercooler ma racje bytu ale troszke dalej niz dodanie +25% mocy do auta z turbosprezarka ale majacego fabryczny intercooler powierzchni kartki a4
jakbys w planach mial 400km to rozumiem, ze trzeba by sie martwic tym :D skoro na tym jestes w stanie osiagnac temp 2 krotnie nizsza niz na fabrycznym to jest Si
zgadzam sie z aresem:-)
Cytat: ares w 25.01.2012, 23:54
MAG - ja robilem caly wydech u Kalinskiego w Poznaniu na moich zaleceniach.
Dzisjaj smigal ze mna Kris1976 bo zrobilismy malego spota i pewnie jak wroci z Poznania to sie wypowie jak mu sie wydech podobal :)
Z autem wizualnie to jeszczem mysle zielone felgi + lusterka lub pomaranczowe felgi + lusterka ale to dopiero jak snieg na kasprowym stopnieje :)
W kwestii wyglądu się nie wypowiadam, niech Ares rzeźbi co mu tam w duszy gra :)
co do wydechu to jego custom wykonany jest git, żadnych "smarków" na łączeniach, na moje ucho brzmi jak głośniejsza wersja milteka, efekt na zewnątrz powoduje gęsią skórkę ! w środku trochę za głośno ale to moja opinia, ważne że czuć lepsze odpychanie niż seria (opinia obiektywnego kumpla !:)
Daj cynk co tam na hamowni wypluło ale przed strojeniem!
pozdro ...
(http://i41.tinypic.com/30sbng8.jpg)
Ten projekt wizualny mi sie bardzo podoba, widzialem kilka aut z tymi ori paskami i robia robote :)
Też mi się podoba, wygląda jak młodszy brat RS'a :D
Moim zdaniem zalatuje wiejskim tuningiem. Za dużo tego naraz. Jakieś naklejki, owiewki, kolorowe znaczki, wloty, pasy tu, pasy tam. Pasy to są dobre na Mustangu. ;)
O toto :)
jest troche przesadzony ale u siebie bym sie smialo zdecydowal na lotke od RS, czerwone zaciski i paski te boczne
szkoda, ze nigdzie w PL nie idzie znalezc jakiegos aftermarketowego znaczka zamiast ford typu ST lub takiego jak ten ma
Cytat: ares w 13.02.2012, 13:52szkoda, ze nigdzie w PL nie idzie znalezc jakiegos aftermarketowego znaczka zamiast ford typu ST lub takiego jak ten ma
A musi być w Polsce?
http://fordtuning.pl/index.php/topic,983.0.html (http://fordtuning.pl/index.php/topic,983.0.html)
Dla mnie jest zajebisty i na pewno nie ma nic wiejskiego. Choć osobiście wywaliłbym pasy na masce,dachu oraz owiewki. Felgi kozak :)
dzieki za linka porozgladam sie wieczorem.
widzialem na forum rpa fajne pomaranczowe st na czarnym tle moze cos takiego znajde
Tam sobie możesz zaprojektować jaki chcesz, logo ST też mają do wykorzystania w projekcie.
mi sie w sumie tylko owiewki i ten pasek na szybie nie podobaja takto tez uwazam ze kozak :)
Ares taki projekcik będzie git dla Ciebie, paski wporzo, lotka RS też. Owiewki to bym sobie podarował a ten felunek to chyba od bmw X5 jest. Jest ogromny, wygląda na 20", profil tez jakiś extremalny.
Za dużo też napisów i napisików poza tym nie widzę to żadnej wioski - jest git.
Cytat: Kris1976 w 13.02.2012, 17:46
...a ten felunek to chyba od bmw X5 jest. Jest ogromny, wygląda na 20", ...
W żadnym wypadku nie sa od BMW - to jest akcesoryjna felga (oficjalnie dostepna w salonach Forda) z pakietu od MS Design.
Opony na to powinny byc chyba 235/30/20 załozone.
Osobiście wywaliłbym pasy z maski i dachu i te wszystkie naklejki i naklejeczki (i owiewki) - reszta jest OK, chociaz na polskie drogi uważam, że 18-tki są naprawde wystarczające ...
Niech będzie że MS Design ale i tak to nie na nasze hajłeje takie felunki
Cytat: Kris1976 w 15.02.2012, 22:28
... ale i tak to nie na nasze hajłeje takie felunki
Z tym się zgadzam - zresztą napisałem to wyraźnie w swoim poprzednim poście ...
Cytat: ares w 12.02.2012, 23:50
(http://i41.tinypic.com/30sbng8.jpg)
Ten projekt wizualny mi sie bardzo podoba, widzialem kilka aut z tymi ori paskami i robia robote :)
Owiewki na szybach mógł już sobie darować...
testowal ktos gotowce typu bluefin stage 3 juz? da rade znalezc to gdzies w necie zeby wrzucic do auta na testy? :)
Cytat: ares w 24.02.2012, 14:47
testowal ktos gotowce typu bluefin stage 3 juz? da rade znalezc to gdzies w necie zeby wrzucic do auta na testy? :)
Ale jak wrzucić do auta na testy?
Jeden bluefin może zostać użyty tylko w jednym aucie, więc chyba bez zakupu się nie obędzie!?
calkiem mozliwe :)
napewno bede go stroil u kogos indywidualnie ale ciekaw jestem jakie efekty daje taki bluefin czy inne gotowce
u nich niby wychodzi powyzej 300km u nas po sofcie mowia, ze nie da rady takze chcialbym zobaczyc wykres z takiego softu na maha
softow do tdi sporo lata po torrentach :D
Cytat: ares w 24.02.2012, 15:19napewno bede go stroil u kogos indywidualnie ale ciekaw jestem jakie efekty daje taki bluefin czy inne gotowce
Raczej na pewno gorsze niż dobre, indywidualne strojenie. :)
tego jestem pewien, tylko ciekawi mnie dlaczego wychodzi tak duzo sosu na tych softach
druga sprawa, ze angielskich czy amerykanskich koni zawsze jest troche wiecej :)
Tak dużo czego?
http://pumabuild.com/pumacat/product_info.php?cPath=183_184_186&products_id=2128
305koni np.
widzialem wykresy gdzie mialy takie gotowce po 290-310km tylko nie wiem czy te hamownie sa wogole w jakikolwiek sposob realistyczne
Ale trzeba pamiętać, że:
Stage 3 software is freely available to any ST225 Bluefin customers with the extra parts listed below:
1.Replacement air intake system
2.Good quality replacement Sports-Cat & full exhaust system including downpipe
3.Up-rated intercooler
Chociaż taki wynik to tak czy inaczej byłoby dużo.
no wiem, ale w PL na takim setupie mowia, ze bedzie 280km a niektorzy nawet 260...
Bo tak działa marketing.
Kup pzretestuj wkur...z się i pojedź na idywidualne.
Nie da się softem z tak małymi zmianami zrobić 300KM, wejdź na FKP, tam jest gość co ma 295KM i właśnie paliwa mu brakuje...
do 300km w foce brakuje powietrza dalej zaczyna sie paliwo
ale nie chce NA RAZIE ani wiekszego turbo ani wtryskow bo to przerost formy w moim przypadku
No to sam sobie odpoweidziałeś.
W foce tzreba podlać i nadmuchać więcej żeby było ponad 300KM - to uniwersalnym Bluefinem to zrobisz z modem dolotu, wydechu i intercoolerem ?
no seryjne turbo jakis tam zapas ma ale raczej nie utrzyma doladowania jakie bedzie potrzebne, no
chyba, ze by ten aktuator zmienic na forge ale potem podobno ciezko jest wystroic auto
Trojan z FKP miał bluefine i z tego co kojarze nie był z niego zadowolony bo cały czas były jakies problemy z autem. Nie chce kłamać co do mocy ale chyba było cos ok 293ps później przeszedł na indywidual i wystroili auto na 286ps, ale za to lepszy zakres użyteczności mocy i momentu oraz brak problemów. Bluefine daje wszystkie parametry na max możliwości, lecz później pojawiają sie jakieś problemy (nie wiem jakie bo nie dochodziłem tego) Myśle ze na dobrym paliwie i z dolotem okolice 300ps są możliwe.
z tego co mi wiadomo trojan trochę przjechał sie na tym bluefine-ie ...
mój będzie strojony z aktuatorem forge, na poczatku marca wstawiam ... zobaczymy co wyjdzie, tym bardziej ze mój bez zmian 233KM pluje ..
No to wlasnie chyba o Twoim slyszalem jak dzwonilem do promotora :)
mozna wiedziec ile dales za aktuator? bo mi zalezaloby zeby turbo zostalo seryjne po to kupowalem STka.
Ja sie chyba tez wybiore w marcu na strojenie tylko jeszcze nie mam pomyslu gdzie.
A ja na początku kwietnia się wybieram :) więc to będzie początek sezonu w focusach :P Ciekaw jestem vtec co tam u Ciebie wyjdzie tym bardziej że zmieniasz aktuator, bo nie od dziś wiadomo że seryjny niestety nie daje rady przy wyższych obrotach i większym booscie.
Ja pewnie będę stroił w kwietniu/maju :)
standardowo ten:
http://www.pumaspeed.co.uk/product-Focus-ST-225-High-Pressure-Forge-Actuator-inc-yellow-spring_776.jsp
może pare funciaków gdzieś taniej znajdziesz, praktycznie w każdym shopie w UK jest na stanie.
no to mój pierwszy wyjedzie z tej ekipy ...
apropo ... u PromotoR-a powinna być jakaś zniżka dla FKP lub fordtuning :)
Cytat: ares w 24.02.2012, 21:42bo mi zalezaloby zeby turbo zostalo seryjne po to kupowalem STka.
Ale masz jakiś konkretny powód, dla którego chcesz zostać przy tym malutkim (jak na pojemność silnika) turbo? ;)
male turbo wstaje szybciej, lepiej sie wkreca i bardziej nadaje sie do jazdy
duza loche ciezko jest wystroic i ma wiekszego laga na dole
Bez przesady z tą "lochą", mi chodzi o takie turbo, na którym moment nie spadałby prawie do odcinki, a seria raczej tego nie zapewnia. :) Ale co kto lubi. :)
jakbym mial dokladac do parunastu(parudziesieciu) koni bardzo duzo pieniedzy za turbo, ktore bedzie potrzebowalo dodatkowo wtryskow i pompy (a zeby znalezc trakcje to i tak +3000zl na szpere) to sorry ale wole sprzedac auto i kupic cos awd/rwd
takze zdrowym rozsadkiem wole zestroic tak jak jest teraz a nie robic wydumki czy bolidu z auta, ktore nim nigdy nie bedzie
Dobrze Ares prawi ! ST to nie bolid chociaż szpera przy ok 300KM i tak sie przyda . A swoją drogą czy któryś z forumowiczów ma większe turbo ? Co to dało i jakie inwestycje dodatkowe za sobą pociągnęło ? ....Jakie koszty ?
trojan i barti cos kombinuja z turbo. napewno jest gosc na focusklubpolska (nick st350), który ma takie turbo i wiele innych bajerow, ale jak na razie 292KM mu pluje.... wstepnie przy zakupie miał miec 350 stad nick, ale hamowania w PL zweryfikowala rzeczywistosc ...
...aż ciekaw jestem co moja hamownia by pokazała...bo zazwyczaj u mnie jest najmniej :P
http://www.youtube.com/watch?v=8CCjXb_pt0k
dla rozruszania tematu filmik z gopro pokazujacy jak smiga wydech :) troszke wiatr znieksztalca dzwiek ale i tak jest fajnie
Fajnie. ;)
pieknie:-D podobnie jak u mnie:-DDDd gratulacje;-p ares keidy program i hamownia zapodaj wykres czekamy:-DD ja dolotu nei robie zobacze wykres na hamowni po icku;-p i nie inwestuje w foke kupuje rsa zielonego:-DDD postanowione:-)
Cytat: ares w 23.03.2012, 22:12
http://www.youtube.com/watch?v=8CCjXb_pt0k
dla rozruszania tematu filmik z gopro pokazujacy jak smiga wydech :) troszke wiatr znieksztalca dzwiek ale i tak jest fajnie
efekty dla oka od 1 do 10 na 1 ale dla ucha 10/10 :)
Super dźwięk :)
Ares i co zrobiles remap?:-) czy byles na serii na hamowni zapodaj wykres:-)