Witam,
poczytałem trochę o modyfikacji przepustnic. Jak to w praktyce odniesie się do mojego silnika 2.3l, mało popularny silnik, nie ma wiele na jego temat. Ile można koni zyskać, obecnie 160KM, i w jakiej skali obrotów, wysoko czy nisko? Jest to automat wiec go trochę muli na niskich obrotach czuć brak Nm. Jak się to ma do spalania teraz średnia to 8-10l/100km, bez tragedii, jestem w Emiratach arabskich benzyna po 0.35 euro. Czysto teoretycznie pytam dla kultury osobistej.
Pozdrawiam.
Takie modyfikacje to maksymalnie kilka KM.
Cytat: radekrogo w 29.12.2012, 19:22
Witam,
poczytałem trochę o modyfikacji przepustnic. Jak to w praktyce odniesie się do mojego silnika 2.3l, mało popularny silnik, nie ma wiele na jego temat. Ile można koni zyskać, obecnie 160KM, i w jakiej skali obrotów, wysoko czy nisko? Jest to automat wiec go trochę muli na niskich obrotach czuć brak Nm. Jak się to ma do spalania teraz średnia to 8-10l/100km, bez tragedii, jestem w Emiratach arabskich benzyna po 0.35 euro. Czysto teoretycznie pytam dla kultury osobistej.
Pozdrawiam.
Jak jest tam taka tania wacha to zmień na Mustanga V8 wtedy będzie moc :D
Poważnie to jak Tomasz napisał kilka KM, możesz wymienić wydechy, katy i powinno być lepiej.
Panowie, jak pisałem, czysto teoretycznie mnie to tylko interesuje. Ktoś kto robił thinblade-a niech mi powie czy jest odczuwalna różnica czy jej nie ma.
Z innej beczki, w CX-7 jest silnik 2.3 turbo, baza ta sama czy inna? Mona turbo dorzucić czy nie w prosty sposób ?
Nie znam tego silnika, ale turbo praktycznie nigdy nie można dorzucić w prosty sposób. Nawet jeśli silnik występuje w wersji wolnossącej i turbo, to różnią się one mechanicznie, prawie zawsze taniej jest zmienić całe auto niż uturbiać.
javascript:openwin('huge',%20'http://cordovamotorsports.com/dyno_results1.html')