Fordtuning.pl

Giełda i ogłoszenia => Sprzedam lub kupię Forda => Sprzedam => Zaczęty przez: TowerST w 07.05.2015, 14:36

Tytuł: [Focus] FF II ST FL 2008 290/460
Wiadomość wysłana przez: TowerST w 07.05.2015, 14:36
cześć,

w pierwszym etapie na szybko i bez detali: Za 40 000 PLN sprzedaje swoją pomarańczę.
http://fordtuning.pl/index.php/topic,2986.0.html

Wątek uzupełnię na dniach o najświeższe informacje, ale wtedy też ogłoszenie wyjdzie po za te forum.
W skrócie auto jest konkretnie porobione, od kiedy się nim nie ścigam ma nowy silnik (kupiony nówka, bez przebiegu), turbo, sprzęgło, zawias. Ściągnąłęm z niego boczne oklejenie WRC. Więcej info jak znajdę czas w tym tygodniu, chyba, że się sprzeda - moim zdaniem mega okazja.

pozdrawiam
Tomek
Tytuł: Odp: [Focus] FF II ST FL 2008 290/460
Wiadomość wysłana przez: TowerST w 11.05.2015, 15:56
obiecany komplet informacji:

Focus ST mk2 Face Lift (tapicerka skórzana + podgrzewane fotele).
Data prdukcji: 27.05.2008
VIN: WF0GXXGCDG8C59719

Jestem drugim właścicielem, przywieziony z Francji, miał lekkie wgniecenie nad lewym tylnym nadkolem.
U mnie od początku 2013 roku. Auto przez 1,5 roku służyło mi jako prywatne wozidło oraz samochód do zabaw na torze.
Na torze nie miałem z nim poważnych przygód czytaj wypadku, kolizji. Najpoważniejszym zdarzeniem był wystrzał pirotechnicznych napinaczy pasów po "skoku na hopce". Oczywiści zostało to naprawione.

Od strony mechanicznej tor dał autu w kość, dlatego "wszystko" zostało w nim wymienione (skrzynia, zawieszenie, silnik, turbo, sprzęgło). Po włożeniu nowego silnika (kupiony jako nowy / 0 km przebiegu) i turbo dałem sobie totalny spokój z zabieraniem auta na tor i kupiłem do tego celu Fiestę ST.

Auto tej zimy zostało na parkingu przyrysowane z lekkim wgnieceniem  (lewy błotnik przód i drzwi kierowcy). Choć wgniecenie było kosmetyczne to ASO (Ford Germaz) przyznało mi nowy błotnik i nowe drzwi. Przy okazji wymieniłem również przedni zderzak, który był już zmęczony oraz usunąłem boczne oklejenie WRC.

MODYFIKACJE:


Outside:

- oklejony dach (czarny mat),
- oklejona listwa nad grillem (czarny mat),
- oklejone ringi świateł przeciwmgielnych (czarny mat),
- pomalowane na czarno felgi (czarny mat),
- oryginalna lotka RS (czarny mat),
- ciemne lampy tył LED in.pro,
- logo ST na grillu,
- dołożone większe płetwy do tylnego dyfuzora (czarny mat),
- duże, czarne końcówki wydechu

Inside:

- skrzynia RS ze szperą Quaife LSD,
- sprzęgło spiek, jednomas (trzyma do 480 Nm )
- nowiutki silnik T5, rok produkcji 2013, aktualnie przebieg 17 tys. km / łączny przebieg auta 109 tysięcy
- dolot ITG z customową rurą i przegrodą,
- sterownik na boxie z RSa,
- mocowanie skrzyni Vibra Technics,
- customowe wzmocnione półosie (przeguby z RS500),
- stabilizator poprzeczny na tył Elevate,
- Bilstein B12 Pro Kit, przód zregenerowany w Zerkopolu 3000 km temu.
- poliuretany w zawieszeniu (nie założone),
- downpipe Milltek,
- customowy deCAT,
- customowy duży FMIC intercooler,
- tarcze tył i przód Brembo + klocki DS2000,
- przewody hamulcowe w stałowym oplocie Goodridge + RBF660,
- podwyższony lewarek dźwigni ręcznego,
- większe wtryski z RSa (nie założone),
- nowe DV (nie założone),
- chłodnica oleju z RSa,
- płyny Millersa,

Auto wystrojone i shamowane na 290/460.
500 km temu założone nowiutkie (r.prod 2015) opony letnie Dunlop Sportmaxx
500 km temu zalany Millers i wymienione filtry.

Auto jest zrobione z głową, świetnie wygląda i super jeździ. Z ewentualnych z mocnym akcentem na ewentualnych rzeczy do zrobienia to:

- sprzęgło jednomas przenosi lekkie wibracje i chyba docelowo lepszą opcją jest dwumas z RSa (dołączam ori sprzęgło ST z przebiegiem 1000 km więc trzeba się z jakimś handlarzem wymienić za dopłatą),
- pierwszy właściciel usunął z oryginalnych lamp silniczki i wsadził ksenony bez innych modyfikacji, od razu je wyciągnąłem i wsadziłem oryginalne żarówki, ale silniczków do regulacji nie ma.

Do auta dorzucam wtryski z RSa oraz poliuretany. Wystrojenie wtrysków to koszt 600 PLN w Ecuproject (oni stroili auto).

Aktualnie auto prezentuje się tak (kliknij, aby powiększyć):

(http://pics.tinypic.pl/i/00663/0sey2argporc_t.jpg)

(http://files.tinypic.pl/i/00663/njuxu9pq9ljb_t.jpg)

(http://files.tinypic.pl/i/00663/cn3dcdb0wpha_t.jpg)

(http://images.tinypic.pl/i/00663/n39kt8z06qdt_t.jpg)

(http://images.tinypic.pl/i/00663/9l67kf64st7o_t.jpg)

(http://images.tinypic.pl/i/00663/r2jbt6cnwsc5_t.jpg)


Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:

(http://images.tinypic.pl/i/00663/ytlplo2r27dw_t.jpg)

(http://images.tinypic.pl/i/00663/yrb05f7hqtdj_t.jpg)



Cena :  40 000 PLN (nienegocjowalna). Dla tych którzy chcą negocjować cena 43 000 PLN (((:


Tytuł: Odp: [Focus] FF II ST FL 2008 290/460
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 11.05.2015, 23:57
nie da sie powiekszyc zdjec
Tytuł: Odp: [Focus] FF II ST FL 2008 290/460
Wiadomość wysłana przez: TowerST w 12.05.2015, 13:29
poprawione zdjęcia, teraz po kliknięciu otwierają się duże:


(http://pics.tinypic.pl/i/00663/0sey2argporc_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/0sey2argporc)


(http://files.tinypic.pl/i/00663/njuxu9pq9ljb_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/njuxu9pq9ljb)


(http://files.tinypic.pl/i/00663/cn3dcdb0wpha_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/cn3dcdb0wpha)


(http://images.tinypic.pl/i/00663/n39kt8z06qdt_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/cn3dcdb0wpha)


(http://images.tinypic.pl/i/00663/9l67kf64st7o_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/9l67kf64st7o)


(http://images.tinypic.pl/i/00663/r2jbt6cnwsc5_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/r2jbt6cnwsc5)


Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:


(http://images.tinypic.pl/i/00663/ytlplo2r27dw_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/ytlplo2r27dw)


(http://images.tinypic.pl/i/00663/yrb05f7hqtdj_t.jpg) (http://www.tinypic.pl/yrb05f7hqtdj)
Tytuł: Odp: [Focus] FF II ST FL 2008 290/460
Wiadomość wysłana przez: TowerST w 07.08.2015, 17:51
Uaktualniam ofertę. Nowa cena to 36 000 PLN.