K&N sprzedaje w stanach FIPK do Mercury Cougara (to samo co nasz Ford Cougar). Do tej pory zestaw był absurdalnie wręcz drogi, ale ostatnio widziałem go po $240, czyli jakieś 800 zł po obecnym, niekorzystnym kursie. Niby sporo, ale K&N obiecuje dodatkowe 9 KM. Szczerze mówiąc średnio wierzę w tak duży przyrost, ale ciekaw jestem, co Wy o tym myślicie.
Wygląda to tak:
(http://www.knfilters.com/images/m/57-2534.jpg)
Wykres z hamowni:
http://www.knfilters.com/dynocharts/57-2534_dyno.pdf (http://www.knfilters.com/dynocharts/57-2534_dyno.pdf)
Jakoś ciężko uwierzyć w taki przyrost pozatym u nas nie ma tyle miejsca pod maską jak na tej fotce zostało to przedstawione.
w porównaniu do tego co mają do mondeo to jest jakaś namiastka izolacji, ale 57-0577 kosztuje duuużo mniej (75 funtów na przykład), choć do V-ki chyba nie pasuje?
Patrząc na ten wykres nie wiadomo co on w ogóle pokazuje? Owszem niecałe 9 koni ale dokładnie ile koni wyszło w mierzonym egzemplarzu?
Cytat: eng w 31.05.2010, 19:37
Patrząc na ten wykres nie wiadomo co on w ogóle pokazuje?
Zdaje się, że moc na kołach. Amerykanów zwykle mało obchodzi moc na silniku, popatrz na tamtejsze fora. I mają w sumie rację. ;)
122 konie na kołach to całkiem niezły wynik. Jak mi mierzyli za pierwszym razem auto to moc na kołach wychodziła właśnie w granicach 119-121 koni także tak powinno być.