http://moto.allegro.pl/item1017709476_ford_mondeo_mk2_cougar_silnik_2_5_v6_st200.html
widzicie to co ja :P komplet msds-ów ... za 300zł poszedł...
Ktoś nie wiedział chyba co sprzedaje. ;)
No, ale na aukcji jest silnik za 1800 a nie wydech? Poza tym jest to chyba zwykły silnik od mk2 a nie st200...jak myślicie?
Wyjściowo był to na pewno 170, bo raz, ze w Cougarze nie montowali 205, a dwa, ze ma srebrne pokrywy zaworów. Tylko kto wie, czy gość nie włożył wałków SVT, a wtedy to już niewielka różnica.
To jest dokładnie to co kupił smallviania :D
Cholercia ja oglądałem tą aukcje kilka razy i niedostrzegłem, że to nie są stockowe kolektory :(
A dość rzeczywiście, poprostu nie wiedział co sprzedaje.
Do tego wszystkiego dolot poszedl za 400 zł ;( Ciekawe czy wałki zostały chociaz.
Nie wiadomo jakie tam są wałki, mogą być zwykłe, trzeba by po numerach sprawdzić. ;)
Panowie ten kolektor z przepustnicą zakupiłem ja ale co z tego jak ci ludzie to oszuści. Nie dość że upierali sie że to wszystko z st200 wyciągnięte to po otrzymaniu paczki załamałem się .... kolektor wgnieciony i pęknięty na forum ford zdjęcia dawałem wgniecenia. Oczywiście oni wysłali OK !?! teraz czekam co kurier odpisze na reklamacje bo z fiu..ami nie da sie pogadać bo cwaniaki. Gdy powiększysz zdjęcia widać ewidentnie że w miejscy wgniecenia i pęknięcia coś widać ... gdybym bliżej nich mieszkał rozerwał bym frajerów
Że to nie jest ST200 mogli nie wiedzieć, bo skoro puścili MSDS-y za taką śmieszną cenę to raczej nie siedzą w temacie. Co do pęknięcia to przykra sprawa, ale jak dasz do naprawy to i tak wyjdziesz na swoje. Większość z nas dało za kompletne "SVT lite" 1000-1500 zł.
i to jedynie mnie pociesza. Teraz muszę znaleźć kogoś kto sie zaopiekuje chorym kolektorem. Są dwa pomysły : dziurka z drugiej strony i wystukanie a dwa to z dwóch zrobić jeden tzn z mojego wyciąć uszkodzony element i przeszczepić do tego. w środe jade po przepustnice od mustanga i do soboty mam zamiar mieć przeszczep zakończony
@nikitel, a pochwalisz sie ile zaplaciles im ? :)
Skoro nabywasz przepustnice od mustanga, to tą od SVT masz na handel ?
Cytat: nokitel w 06.06.2010, 14:14
i to jedynie mnie pociesza. Teraz muszę znaleźć kogoś kto sie zaopiekuje chorym kolektorem. Są dwa pomysły : dziurka z drugiej strony i wystukanie a dwa to z dwóch zrobić jeden tzn z mojego wyciąć uszkodzony element i przeszczepić do tego. w środe jade po przepustnice od mustanga i do soboty mam zamiar mieć przeszczep zakończony
Hmm...ciekawy pomysł ciekawe kto Ci to podpowiedział:P
Tak tą oryginalną od SVT będzie do sprzedania. Eng pomysłów było wiele od wielu ludzi ale przyznam sie szczerze ani jeden mój :)
A w jaki sposób uchwyt do tej 65 mm planujesz zrobić?
Cytat: nokitel w 07.06.2010, 14:28
Tak tą oryginalną od SVT będzie do sprzedania. Eng pomysłów było wiele od wielu ludzi ale przyznam sie szczerze ani jeden mój :)
Cena ? :)
cena wyżej napisana ... 400zł + 20zł za rurę aluminiową. wiem wiem przepłaciłem :) a co do przerobienia przepustnicy to jeszcze nie wiem dokładnie bo to będzie od mustanga 3.8 a nie jak wasze 5.0. W środę jadę po nią ( miała być dziś ale wypłata w środę ;D :P ) tam jest zupełnie inne rozwiązanie http://www.allegro.pl/item1043123137_ford_mustang_99_04r_kolektor_ssacy_3_8l.html (http://www.allegro.pl/item1043123137_ford_mustang_99_04r_kolektor_ssacy_3_8l.html)
Tylko proszę nie dzwonić że dam więcej niż tamten hehe :o
Jaką masz pewność, że ta przepustnica ma 65 mm? Coś mi się wydaje, że ona ma tyle co zwykłe ST czyli 60 mm. No ale cholera wie.
dzwoniłem do kolesia i on zmierzył ma 65mm. Kolektor odebrany ładnie pospawany. Jeszcze dla pewności że mnie nie oszukał muszę od kogoś pożyczyć telefon z fleszem i zrobić zdjęcie w środku czy nie ma glutów czy wgniecenia.
Cytat: nokitel w 11.06.2010, 19:09
dzwoniłem do kolesia i on zmierzył ma 65mm.
Ale na pewno zmierzył od tej strony co trzeba? ;)
jadę ją sam odebrać 25km od mojego miejsca zamieszkania więc sprawdzę sam zanim ją kupie
nom i mieliście rację :( alleee niezły numer wyszedł ... ta przepustnica jest niesamowita :) przy wejściu od strony gdzie montuje się gumę łącznik ma średnicę 65mm ale zwęża się i przy motylku ma już 58mm :) niezły patent tylko po co tak zrobili? nie mam pojęcia. Czyli teraz zaczynamy szukam przepustnicy od mustanga ale 5L albo explorera
pozdrawiam
Cytat: nokitel w 14.06.2010, 12:42
niezły patent tylko po co tak zrobili? nie mam pojęcia.
Prawie każda przepustnica ma większą średnicę na wejściu niż przy motylku. ;)
Cytat: nokitel w 14.06.2010, 12:42
Czyli teraz zaczynamy szukam przepustnicy od mustanga ale 5L albo explorera
Najlepiej od 4,6 V8 bodaj z lat 96-04 (Mustang, Crown Victoria, coś tam jeszcze) bo one mają regulację idle air, czy jak to tam nazwać. Ew. może być też z 4,0 V6 (np. Explorer). Te drugie są tańsze i łatwiej dostępne.
no tak zauważyłem że od explorera to za 100zł jest parę. ale chyba będzie gorzej ją przerobić :( z tego co sie dowiedziałem to nie ma możliwości jak w waszych mustangowych zostawić stary wkład od motylka i dokonać przerobienia samego uchwytu rzekomo jest odlany a nie przykręcony lub wciśnięty. Nie wiem ile w tym prawdy bo to teoria jednego z Panów do których dzwoniłem (a może to tylko ta sztuka, rocznik ? )
Cytat: nokitel w 14.06.2010, 16:12
no tak zauważyłem że od explorera to za 100zł jest parę. ale chyba będzie gorzej ją przerobić :( z tego co sie dowiedziałem to nie ma możliwości jak w waszych mustangowych zostawić stary wkład od motylka i dokonać przerobienia samego uchwytu rzekomo jest odlany a nie przykręcony lub wciśnięty. Nie wiem ile w tym prawdy bo to teoria jednego z Panów do których dzwoniłem (a może to tylko ta sztuka, rocznik ? )
Ten uchwyt jest z tworzywa, teoretycznie możesz więc odciąć fragment, wyszlifować na płasko i do tego co zostanie coś przykręcić. Darek chyba tak kombinował. Pytanie jak z wytrzymałością, ale skoro u Darka działa, to chyba OK.
Dokładnie ja tak robiłem i jak tylko znajdę fotki mojej przepustnicy wrzucę jak to wygląda u mnie.
Bardzo bym cie prosił Darku o te zdjęcia. A gdzie kupowałeś linkę gazu od st?
Cytat: nokitel w 15.06.2010, 14:42
Bardzo bym cie prosił Darku o te zdjęcia. A gdzie kupowałeś linkę gazu od st?
Darek ma zwykła linkę, a wspornik nie pamiętam już jaki ale chyba przerabiany.
Linka zwykła a wspornik od ST220. Wkrótce fotki.
Darku i jak tam zdjęcia? czekamy z utęsknieniem na twoje fotki jak przerobiłeś przepustnice od exsplorera i jak możesz podeślij fotki jak wygląda wspornik od st220. Albo czy sie da na tym od st200 lub standardowym zamontować to wszystko?