Hej. Rzadko tu piszę ale dość często zaglądam. Mam do was prośbę o pomoc.
Niedawno złożyłem silnik 3.0 na głowicach od 2,5. Przed tą zabawą z poprzednim silnikiem nie miałem takiego poroblemu jak teraz.
Do 3000, 4000 obrotów (w zaleznoći od obciążenia) autko przyśpiesza pieknie, powyżej tej wartośći jest spadek obrotów o około 1000 i strzał z wydechu i tak cyklicznie. Z początku myślałem że wina IMRC, wyjąłem to ustrojstwo i okazała się winna linka, wymieniłem założyłem nową, IRC zaczął działać o broty trochę się podniosły do góry ok 5000 i ...... znowy strzał z wydechu.
Nie chce tak jeździć bo szkoda mi silnika.
co mam robić? co jest jeszcze do poprawienia?, a może samo strojenie silnika mi zostało.
(http://images36.fotosik.pl/496/e836d4fa84387450.jpg)
(http://images41.fotosik.pl/2060/9054d0692e078eb9.jpg)
« Dodane: 02.06.2013, 14:57 »
Dodam jeszcze link do pliku http://przeklej.net/file_details/99709.html
OK,..... nikt nie odpowiedział, znalazłem przyczynę, może komuś się przyda, jeden kabel masowy pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika nie był przykręcony.
Tego bym się nie spodziewał.
Także problem rozwiązany
Cytat: TOMY w 21.06.2013, 15:50OK,... nikt nie odpowiedział, znalazłem przyczynę, może komuś się przyda, jeden kabel masowy pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika nie był przykręcony.
No właśnie, bo to bardzo dziwnie wyglądało.
A jak się ogólnie jeździ po swapie?
rewelacyjnie, jestem mega zadowolony z jazdy, przyśpieszenia, dźwięku i w ogóle mam rogal na twarzy jak wciskam gaz do dechy. Do ukończenia projektu zostało mi jeszcze, wydech z Kwasówki oraz strojenie
No ! Wilhelm to już wiesz co zrobić ! ;)
Zmienić silnik czy poszukać luźnego kabla? :P
Cytat: wilhelm w 26.06.2013, 22:34
Zmienić silnik czy poszukać luźnego kabla? :P
O proszę... masz Ci babo placek.
Co do wyboru, polecam kupić silnik a kabelek będzie gratis. 8)