Witam czy ktoś zakładał gwintowe zawieszenie do mondeo? zalety wady? dostępność na rynku? cena ? gdzie najlepiej szukać ?
ja tylko jak na razie oblukałem na ebayu
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=mondeo+coilovers&_sacat=See-All-Categories (http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=mondeo+coilovers&_sacat=See-All-Categories)
Tomasz w zasadzie wszystko Ci napisał w innym temacie o zawieszeniu
odemnie na plus to że można zglebić bardziej niż na eibachach :D a na minus to samo w zasadzie :evil: bo jak już bym wstawił to była by maxymalna gleba bo by kusiło :P no ale zależy po jakich drogach się jeździ u mnie będzie gwint jak zanabędę drugą furę :]
Z gwintów jest jeszcze AP, Weitec, KW o których wspomniałem. Ale one mają chyba tylko gwintowany przód, jeśli chodzi o Mondeo oczywiście.
no to nie za fajnie bo ja myślałem o gwincie przód/tył
Na niemieckim ebayu poszukaj, tam tego trochę jest. Ceny z tego co pamiętam zaczynają się już od 1600 + przesyłka. Do sedana i hatchbacka sa w pełni regulowane gwinty, a do kombi niestety tylko z przodu ze względu na konstrukcje zawieszenia :/ a sam chciałem gwint.. Tylko szkoda mi było tyle kasy, żeby regulować tylko przód, bo 40mm z tyłu to mało.
No zastanawialem sie nad gwintem ale Oktan mial racje jesteśmy w Polsce i tylko sprezyny obnizajace kupie bo amorki mam w dobrym stanie
Cytat: Cinkciarz w 30.09.2010, 11:44
No zastanawialem sie nad gwintem ale Oktan mial racje jesteśmy w Polsce i tylko sprezyny obnizajace kupie bo amorki mam w dobrym stanie
i tak ci się amory szybko wysrają :)
Myślę że gwint to już za dużo. Jeśli chcesz się ścigać w KJS to spoko, tylko silnik nie ten, a na codzień będziesz przeklinał na czym świat stoi, że to ustrojstwo włożyłeś.
Cytat: Ry2y w 15.10.2010, 18:00
Myślę że gwint to już za dużo. Jeśli chcesz się ścigać w KJS to spoko, tylko silnik nie ten, a na codzień będziesz przeklinał na czym świat stoi, że to ustrojstwo włożyłeś.
Zgadzam się całkowicie. Do Mondeo są dwa rozwiązania które można uznać za sprawdzone i stosunkowo tanie. Tańsze KYB+eibach i droższe B6+eibach (ew. B8 w sedanie/liftbacku). Auto wygląda z takim zawieszeniem dobrze i dobrze się też prowadzi. Nie ma także problemów przy ew. uszkodzeniu któregoś z elementów, co może być bardzo nieprzyjemne w przypadku montażu jakiegoś egzotycznego, kompletnego zawieszenia. Moim zdaniem nie ma co kombinować. ;)