...pierwszy 2.0EB 240KM po chipsie, standardowo braki w serii, wszelkie próby zrobienia mocnej góry bez rewelacji, ale przebieg momentu... :D
(http://img690.imageshack.us/img690/5909/mondeo20stci240km.png)
...no to dokładam jeszcze 1.6EB 160KM :D
(http://img171.imageshack.us/img171/9830/mondeo16eb160km.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/171/mondeo16eb160km.jpg/)
Duży potencjał 1,6 ecoboost ! fajny byłby na służbowe wozidło - dołożyć czipsa i już jest prawie jak w serii ST ... ;)
W ST220 tylko dwie rury mogą przestraszyć osoby w takich autach. Ale co się dziwić 10 lat różnicy.
Turbo Panie kolego, turbo robi praktycznie całą robotę ...
Oczywiscie sposób przenoszenia mocy na asfalt w 3-litrowej V-ce jest troszke inny niż w tych 4-cylindrowcach, ale i on ma swoje zalety ...
Cytat: Essio w 13.11.2012, 21:44W ST220 tylko dwie rury mogą przestraszyć osoby w takich autach. Ale co się dziwić 10 lat różnicy.
Zdrowe ST220 pogoni i jedno i drugie, a jak wjadą w zakręty to już w ogóle. :)
Zdrowe ST220 nie objedzie zdrowego Mondka 2.5T, a ten 240KM w wiekszości przypadków objeżdżał 2,5T (delikatnie ale jednak)
Foka podkręcona na 211KM powinna "zjeść" ST220 - różnica wagi robi tu chyba jednak znaczenie, chociaz z drugiej strony nie wiem ile waży ta nowa Foka ...
turbo motory o podobnej mocy co wolnossaki, zjadają na śniadanie te drugie, zabijają je momentem :P
A tu zdrowy :)
(http://imageshack.us/a/img209/7835/hamownia.jpg)
to powershift ?
Tak
Chociaż ktoś mi powiedział że na wykresie widać niestabilną pracę układu doładowania + zapłonowego.
Cokolwiek to znaczy.
..a na wykresie zapisali manual transmission :) ...jeśli to powershift, to interesuje mnie jak go hamowali, bo aby pomiar był miarodajny, trzeba depnąć i obciążyć na jednym biegu, a w przypadku poweshift, nawet przy 4500obr następowała redukcja biegu
Tego niestety nie wiem.
Ale nawet po postach z fcp widać, że mój PS zachowuje się nieco inaczej niż u innych.
Jak kiedyś będę w okolicy Krakowa to zgłoszę się na hamowanie u Ciebie to będzie porównanie :)
Widzisz na tym wykresie jakąś niestabilną pracę układu doładowania + zapłonowego?
widzę standardową pracę układu doładowania :P
Cytat: kapode w 29.12.2012, 16:27Widzisz na tym wykresie jakąś niestabilną pracę układu doładowania + zapłonowego?
Na tym wykresie nic takiego nie widać. Problemy z doładowaniem widać zwykle po dziwnym kształcie wykresu (jakiś "cycek", coś takiego), przy problemach z zapłonem wykres jest zwykle poszarpany.