Fordtuning.pl

Codzienna eksploatacja => Napęd, zawieszenie, hamulce, opony => Zaczęty przez: zajc w 26.03.2014, 11:59

Tytuł: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: zajc w 26.03.2014, 11:59
czytalem na tym forum wiele na temat zawieszenia do ST220, widze ze polecacie komplet sprezyn Eibach Pro Kit + amory Bilstein B6/B8, cenowo wychodzi to ok 3000zl, moze troszke mniej, szukalem innej opcji, mianowicie zawieszenia gwintowanego, wielkiego wyboru nie znalazlem, na ebayu jest AP http://www.ebay.pl/itm/AP-GEWINDEFAHRWERK-FORD-MONDEO-ST220-TURNIER-BWY-/221094762561?pt=DE_Autoteile&hash=item337a465841 i Vogtland w podobnej cenie (do 3000zl) i teraz moje pytanie:
1. czy jest cos tanszego? mialem do czynienia z gwintem FK, TA Technix, bylem zadowolony ze stosunku ceny do jakosci a przede wszystkim z mozliwosci regulacji wysokosci i jezeli mialbym zmieniac zawieszenie to tylko na gwint
2. dlaczego nikt nie decyduje sie na gwint tylko na Eibach/Bilstein (nie wierze ze wszyscy oczekuja torowych osiagniec zawieszenia itd, w codziennym uzytkowaniu jesli bylaby roznica pomiedzy wspomnianymi przeze mnie gwintami a E/B to niewielka, na torze mysle ze podobnie, a wizualnie roznica bedzie kolosalna na korzysc gwintu), cenowo wychodzi prawie to samo
3. czy ktos z was ma u siebie w ST220 gwint i czy moglby cos na ten temat powiedziec, cos polecic, odradzic

wiem ze temat zawieszenia byl poruszany nie raz i nie dwa ale o gwincie nic nie piszecie, pozdrawiam ;)
Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: JAM w 26.03.2014, 23:34
Sprawdż jeszcze gwint firmy Weitec. Jest sklep w Warszawie. Na stronie weitec.pl można było kiedyś sprawdzić cennik ale teraz juz chyba tej opcji nie ma więc pozostaje telefon.
Pamietam, ze sprężyny mieli chyba ciut taniej niż Eibach.

Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: zajc w 27.03.2014, 09:17
weitec cenowo rowniez podobnie, hmmm trzeba przemyslec sprawe...
Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 27.03.2014, 15:23
Bo ST220 to nie torowy szatan tylko auto na co dzień i gwint mu zbędny a E/B zaspokaja 98% potrzeb userów.

CO chcesz tym gwintem regulować w STku ? Podnieść go wyżej niż seria ?
Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: zajc w 27.03.2014, 16:17
nic nie chce podnosic tylko zglebic jak trzeba (w zimie wiadomo ze mozna podniesc), mialem do czynienia z zestawami amory plus springi (wielu znajomych montowalo), zakladalem tez same sprezyny obnizajace (jak i inni) i w obu przypadkach efekt jaki?? lipa!!! tyl siadal w miare dobrze a przod slabo, trzeba bylo uciac zwoj lub dwa a to juz jest druciarstwo! jak mam dac 3000zl za zawias to ma siedziec jak mu rozkaze a nie znosci jego humory
Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: sseebbaa1 w 27.03.2014, 16:48
Argument o podnoszeniu auta na zimę trochę do mnie przemawia.
Tytuł: Odp: zawieszenie gwintowane do ST220 mk3
Wiadomość wysłana przez: linkgrabber w 27.03.2014, 19:25
Na mkp są dwa mk3 z gwintem więc ich podpytaj:

GumaMK3:
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/126552-Kolejnie-(już-trzecie)-Mondeo-mk3-Gumy-ST220-Prawie-leży

Glinek:
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/97000-BMW-e30-v8-4-4L-25litrów-100km-pojazd-do-koscioła