Witajcie
Mam do sprzedania kompletny dolot SVT lite po konkretnym tuningu!
Najpierw zdjęcia:
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt1.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svtbonus.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt2.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt3.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt4.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt5.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt6.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt7.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt8.jpg)
(http://tomasz.warszawa.pl/img/sale/svt9.jpg)
W skład zestawu wchodzi:
Big bore LIM
- Średnica kanałów 37/34, płaskie śruby, na motylkach wygrawerowany napis "SVT".
- Wykonany na wzór tego: http://www.shosource.com/catalog/product_info.php?products_id=173 (http://www.shosource.com/catalog/product_info.php?products_id=173)
Kosztował mnie 600 zł + dużo pracy.
UIM ST200
- Rozwiercony do przepustnicy 75 mm i do większego LIM.
- Dodatkowo wyrównany tam, gdzie był dostęp.
- Z zaślepionym i wyrównanym kanałem EGR.
- Z wypustkami pozycjonującymi do uszczelki.
- Z nowym, trójwarstwowym lakierem (czarny połysk) odpornym termicznie.
Przepustnica 75 mm
- Z uchwytem na linkę ST200.
- Z płaskimi śrubami.
- Daje blisko 2x większe pole powierzchni przekroju niż przepustnica ST200 i fajniejszą reakcję na gaz (liniowa sprężyna).
Kosztowała mnie 500 zł + mnóstwo pracy.
Oprócz tego:
- uchwyt linki gazu ST200 (z nowym lakierem, takim jak UIM),
- linka gazu ST200,
- uszczelka przepustnicy z PTFE (izolująca termicznie),
- czujnik położenia przepustnicy ST200,
- łącznik przepustnicy i przepływki ST200,
- przewód do zaworu bocznikowego ST200,
- uszczelki pod UIM.
I jako gratis:
- seryjny LIM ST200,
- seryjna przepustnica ST200,
- uszczelka seryjnej przepustnicy ST200,
- oryginalny, metalowy emblemat ST200 (zdjęty z UIM do malowania, nie przyklejałem, bo moim zdaniem wygląda lepiej bez),
- wtryskiwacze ST200 (wymagają wymiany o-ringów - standard, kosztuje to grosze).
Oprócz tego do wyboru:
- seryjny airbox ST200 pasujący do mk2 (kompletny, z łącznikiem w błotnik, uchwytem itd.), lub
- lekko poprawiony airbox ST200 + silikonowy łącznik do przepustnicy + łącznik do zaworu bocznikowego + krótki łącznik w błotnik zakończony "trąbką" + nowy filtr powietrza (jako opcja używany panel K&N).
Krótko o całości
Oferuję kompletny zestaw do tuningu. Jest, pod względem działania, porównywalny z tym, który mam obecnie w aucie. Ostatnie zmiany nic już praktycznie nie dały. Każdy zmodyfikowany element był robiony z myślą o moim aucie i był przeze mnie używany. Całość daje zdecydowanie lepszy efekt od seryjnego SVT lite — tak wizualny, jak dźwiękowy i mocowy. Oczywiście wynik na hamowni zależy od innych modyfikacji w aucie, ale różnicę w reakcji na gaz, ze względu na liniową sprężynę w przepustnicy, każdy wyczuje od razu.
Jedyne, co musicie dokupić, to uszczelki pod LIM (o ile macie stare), a w przypadku mk2 metalowe zaślepki EGR (do dostania za grosze na szrocie, seryjna część w mk3).
Gratisy dodaję celowo — jeśli ktoś chce, może np. zamontować zwykły LIM i przepustnicę, a big bore i 75 mm sprzedać. Większe wtryskiwacze mogą się okazać przydatne przy swapie na 3,0.
Zestaw jest świetny w szczególności jako dopełnienie swapu na 3,0, jednak w seryjnym 2,5 także da fajne efekty.
Wszystko jest czyste w środku, wymaga tylko przepłukania!
I teraz ceny:
Bez airboksa: 1999 zł
Z airboksem ST200: 2099 zł
Z airboksem ST220: 2099 zł
Z airboksem ST220 i panelem K&N: 2199 zł
Powyższe ceny nie obejmują nawet całkowitego kosztu wykonania powyższego zestawu (blisko 3000 zł), nie mówiąc o pracy, którą w niego włożyłem.
Nie porównujcie go z pojawiającymi się czasem na Allegro seryjnymi zestawami za 1000 zł, które są niekompletne (trzeba wydać dodatkowo kilkaset zł), brudne (czyszczenie jest kłopotliwe) i dają dużo gorszy efekt pod każdym względem.
Dla zdecydowanego nabywcy, przy odbiorze osobistym, możliwość negocjacji ceny.
Sprzedane