W skrócie:
-Gwint Weitec Hicon GT
Ustawiony na -60 bo zgubiłem klucz do regulacji :/ ale już nowy zamówiony. Zdjęcia jako ciekawostka bo jeździć sie po Krakowie po prostu nie da szybciej niż 30km/h...
Wszystkie info i opisy zmian które nastąpiły w aucie opiszę jak wyreguluje zawias i na spokojnie porobie fotki wszystkiego.
(http://img8.imageshack.us/img8/1741/20110530021.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/8/20110530021.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img577.imageshack.us/img577/7255/20110530020.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/577/20110530020.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
gabb zmarwychwstal :D|
z tylu tez mozesz regulowac wysokosc?
niestety do kombi nie ma (z tego co wiem) zawieszenia z możliwością regulacji tyłu z racji konstrukcji zawieszenia...
Także tył można regulować jedynie sprężyną :)
A chwilowo auto wygląda tak jakby ciągle hamowało :P
wg danych z instrukcji:
obniżenie: przód 35-65 mm : tył ca.40 mm - czyli przód też będzie ustawiony na -40
o proszę jaka nowość, ale faktycznie po kraku nie pośmigasz:) raczej nigdzie nie pośmigasz heheh
a poza tym pochwal sie fotelami, bo widzę nowości:D:D heheh i jak wujek dobra rada pomógł??
zawias podniosłem o około 1 cm bo tyle się bez klucza udało :) i już da sie przemieszczać autem :) reszte uniosę jak dotrze klucz.
jak skończę wszystko (max 2 dni) to się licznymi zmianami będę chwalił :)
A co do pomocy - dupę mi uratowałeś jak w tym nowym dworze mazowieckim byłem ale to już mówiłem przez telefon :) kto by pomyślał, że skubany ford schowa tak głęboko ten przekaźnik :)
Bosko wygląda to -60 mm. Przypomniało mi się jak tak miałem uglebione z gwintem Supersporta. Muszę chyba znowu coś takiego upolować.
Cytat: GaBB w 31.05.2011, 14:45
niestety do kombi nie ma (z tego co wiem) zawieszenia z możliwością regulacji tyłu z racji konstrukcji zawieszenia...
Także tył można regulować jedynie sprężyną :)
A chwilowo auto wygląda tak jakby ciągle hamowało :P
wg danych z instrukcji:
obniżenie: przód 35-65 mm:tył ca.40 mm - czyli przód też będzie ustawiony na -40
Jest Weitec z regulacja gwintu tył, budowa to spręzyny dwie na suwie z śrubą retyfikacyjną po środku na tył., ostatnio przeglądałem ofertę Weitec-a i ten zestaw bez gwintu z tyłu ma razor666 i kosztuje teraz około 1800zł, z gwintem na 4 koła kosztuje około 3000zł
Cytat: GaBB w 31.05.2011, 17:29
A co do pomocy - dupę mi uratowałeś jak w tym nowym dworze mazowieckim byłem
Gabb byłeś u mnie w mieście i nic się nie chwaliłeś że przyjedziesz? Byśmy spota i foty porobili... A można wiedzieć co żeś u mnie robił? :/
Cytat: sly100jak w 07.09.2011, 13:33z gwintem na 4 koła kosztuje około 3000zł
Biorąc pod uwagę to że b6 (2200zł) + eibach (650zł) wychodzą cenowo podobnie to wg. mnie warto, ciekawe jak dostępnością części jeśli coś padnie...