W sumie mam ją prawie już rok, wypdałoby wrzucić autko w końcu do tego działu, tym bardziej, że dostała dziś nowe szaty - wlecą na nie jeszcze reklamy sponsorów. Obiecuję podesłać na dniach profesjonalne fotki.
https://drive.google.com/file/d/0BxeVyaKfdXpJb3RlNVdFb3lpUmc/view?usp=sharing
2005 rocznik. Ściągnięta ze Szwajcarii. przebieg 110 000. W moich rękach od niecałego roku. Auto kupione i budowane z przeznaczeniem do track day, KJS. Auto było po stłuczce, do wymiany poszły grile i lampy, masce wystarczyło małe klepanko, błotniki, poduszki, silnik, chłodnica, podłużnice i tak dalej nie ruszone, czyli nie była to stłuczka "allegrowa", po której pół auta zostało wymienione.
Look:
- oklejenie folią,
- ze środka wyleciały boczki, kanapa, podsufitka, tunel, fotel kierowcy, słupki itp.
- kubełkowy fotel kierowcy Mirco ST,
- 4 punktowe pasy szelkowe,
Mechanika:
- wymieniony silnik po awarii, aktualny jest z 2007 roku i ma najechane 60 000,
- szpera Quaife LSD,
- przednia rozpórka,
- short shifter B&M,
- sprężyny obniżające Eibach,
- komplet poliuretanów Powerflex,
- customowy, wydajniejszy układ chłodzenie płynu do wspomagania,
- dolot ITG, 2 nawiewy, ściana grodziowa,
- kolektor wydechowy Milltek 4-1 Evo2,
- cały wydech przelot z kwasówki z przelotowym tłumikiem końcowym,
- swap hamulców tył i przód z Focus ST170,
- tarcze tył i przód Brembo, klocki Ferrodo DS2500,
- przewody hamulcowe w oplocie metalowym Goodrige,
- płyn hamulcowy Motul RBF660,
- silnik zalany olejem Millers CFS 5W/40,
- akumulator przeniesiony na tył,
- zdemontowany cały układ klimatyzacji.
Auto jest aktualnie zhamowane na 162 KM / 210 Nm, ale pomiar robiony na nieaktualnym już setapie, czyli ori kolektorze wydechowym i flex Milltek. Na dniach będzie strojona. Na tych gratach co ma aktualnie celujemy w 180+ KM / 220+ Nm.
Plany na przyszłość to never ending story. Ale TOP10 to:
- sportowa kierownica,
- rozwiercenie przepustnicy,
- kolektor dolotowy,
- sportowe wałki (remap na 200 KM),
- przegroda do miski olejowej,
- rollbar,
- zawieszenie gwintowane,
- TYLNY stabilizator,
- lekki akumulator,
- lepsze sprzęgło.
Przy okazji jak ktoś zainteresowany to mam do sprzedania środek oraz flex pipe Millteka (kupiony nowy w 2014.06 / najechane 1000 km).
to be continued...
Gratuluje zakupu i modow gdzie latasz ?
Wrocław i okolice. Ale mam zamiar odwiedzić parę miejscówek w innych rejonach PL.
Tak z ciekawości czemu akurat taki wygląd foli?
To jest "rajdówka", ma przyciągać maksymalnie uwagę = większa ilość zdjęć, filmów z zawodów = większa ekspozycja logotypów sponsorów = większe ich zadowolenie = $$$
Przeleciałem setki zdjęć rajdowych Fiest mk6 i nic ciekawszego nie znalazłem. Oczywiście według mnie (((:
Parę fotek z niedzielnych zawodów:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Bardzo fajna :) kolory bardzo pasują :)
Mi się podoba niezły melanż:D
Jakie oponki są upalane w Twoim gokarcie? :)
Najczęściej jeżdżę na Toyo R888. Czasem zakładam Federal RSR-595. Na śnieg mam Continentale. Ostatnio na deszczu używałem intermediatów dociętych Michelin TA10, ale one nie mają homologacji drogowej więc nie na każdych zawodach można je używać. Aktualnie jestem na kupnie nowego polskiego "wynalazku" semi slicków Extreme Type-R. Poluję również na używane slicki w średniej mieszance Michelin SA20.
Federale do tych Toyo, to chyba jednak nie są porównywalne. Chociaż znalazłem opinię, że w ciepłe dni Federale mogą kręcić podobne czasy, a przez swoją większą twardość wystarczają na dłużej. Jak Ty to odbierasz?
No i daj jakieś szczegóły tych wynalazków, bo nie słyszałem o tym.
ja mam federale i jak jest ciepło to bardzo dobrze trzymają :P
« Dodane: 17.03.2015, 10:42 »
PS:Masz fajny kask:D
Federalse RSR595 to odczuwalnie gorsza opona od Toyo R888 (im zimniej tym to się pogłębia), ale znacznie tańsza i starcza na około 2x dłużej.
Opony Extreme kosztują tyle co Federale a nawet mniej i według zapewnień twórców oraz osób testujących robią lepsze czasy niż R888, co zresztą było ich strategicznym celem konstrukcyjnym.
http://extreme-tyres.com/pl/opony/
Kask ma swoją historię, dopóki nie miałem kubełka - była to jedyna opcja, żeby mieć coś na głowie i nie haczyć o sufit (mam 201 cm wzrostu). Od kiedy jest kubeł - jest wystarczająco miejsca na profi kask, ale powiedzmy, że się jeszcze zastanawiam nad wyborem,
1. Spotkałeś się już z jakimiś niezależnymi opiniami w internecie odnośnie tych opon?
Kiedy będziesz je testował?
2. To kubełek jest aż o tyle niższy? Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jakbyś był 30 cm niższy :)
(tylko długość rąk została hehe)
1. Jest trochę opini na temat tych opon w netcie (chociażby racingforum.pl) - są OK. Myślę, że do miesiąca je będe miał.
2. Kubeł jest mega niżej, oczywiście z 3 ustawień z przodu i 3 z tyłu wszystko jest najniżej w moim przypadku.
a tyle daje rozwiercenie przepustnicy z 55 na 59 mm i włożenie kolektora Milltek 4-1 EVO2. Według angoli powinno być 172 kuce bez programu, a u mnie kosmetyczne różnice.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/60ocdn1yguxd)
Ale nie ma złego, co by na dobre nie wyszło - jutro, czyli z miesiąc wcześniej niż planowałem, dolewamy paliwa i przesuwamy zapłon, znaczy się strojonko u Mirasa w ECU Project. 180 musi pęknąć ((((:
stay tuned...
Silnik kręci do 7.000 obr/min (czyli fajnie), a moc maksymalną masz już przy 5.600-5.700 obr/min.
Moment w końcówce zbyt mocno spada. Wydaje się, że strojenie powinno poprawić zwłaszcza to. Wtedy 180 KM rzeczywiście powinno pojawić się na wykresie.
Czego Ci życzę.
do 180 zabrakło, ale moment zacny.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/va5crzzszane)
Było mi trochę smutno (((; że nie ma 180, skoro Pumaspeed ten stage robi na 182 konie. Więc zacząłem szperać i okazało się, że wiele osób na tym stage-u ma 170 koni, łącznie z tymi, którzy kupowali cały pakiet od pumaspeed (graty + program). Jak się okazało Pumie 182 wyszło na inercyjnej hamowni
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/a14ku009rx6u)
Mountune dla tego pakietu gwarantuje 165 koni, choć piszą, że w większości wypadków jest to 170, to dla asekuracji nazwali go 165, jakby jakiemuś klientowi nie wyszło 170.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/4zt1s3t4d849)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/pojqry68c4d4)
Dzisiaj widziana we Wrocku na Powstańców jeśli mi się ulice nie pokićkały :D Kierowca był w środku więc pozdrawiam ;)
Dzięki, ja niestety chyba jestem mniej spostrzegawczy, bo Twojej pomarańczy nie widziałem, tylko białego STka na Karkonowskiej.
P.S.
Karkonowska to jeszcze nie Powstańców, ale ta sama nitka.
Mogłeś nie widzieć bo jechałem czerwonym leonem III FR. ale fiesta rzuca się w oczy jak meteoryt :D Heheh pomarańczę byś bankowo usłyszał :P
a Leona widziałem ((;
Z tym meteorem to bardzo trafne porównanie, pozwolę je sobie zapożyczyć.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.tinypic.pl/2fxehjza0dg9)
Przejazd na torze sfilmowany z drona:
https://drive.google.com/file/d/0BxeVyaKfdXpJSXI1MnRsbVJrVmM/view?usp=sharing
IV Runda Wyścigowej Ligi Mistrzów
Wrocław Tor Rakietowa, kwiecień 2016
Fajnie pomykasz.
Jaka jest waga auta?
Ważyłeś je?
Nie ważyłem, ale myślę, że ciut ponad tonę.