Panowie mam pytanko,czy zawieszenie(chodzi mi o wszystkie gumy w zawieszeniu przód) jest takie samo jak w zwykłym Mk2.Planuje wymianę i chciałbym wiedzieć zeby dwa razy częsći nie zamawiać.:)
Jeżeli wymieniasz wszystkie gumy, to zdecydowanie polecam montaz poliuretanów - ja tak zrobiłem w obu moich autach i jestem super zadowolony.
Ważne żeby wybrać te nie "betonowe" - ja zamawiałem u Tomka z FSV Performance
Kolega miał poliuretany i jak dla mnie to było za twardo,chce mieć wzystko w oryginale
Możesz dobrać twardość poliuretanów do potrzeb. Jeśli ten twój znajomy miał takie "betony" typowo na tor, to nic dziwnego że było za twardo.
Ja mam średnia twardość tych polibuszy zarówno w S-Maxie jak i w ST i uważam, że jest idealnie, a dodatkowo mam oba auta na glebie.
W przypadku S-Max'a mam sprężyny Eibach i amory Motorcraft dedykowane do fabrycznego zawieszenia sposrtowego, a w ST mam APEX'a i KONI STR.T
Zafundowałem sobie z tyłu Strongflex i mieszankę żółtą, czyli twardą. Po roku miałem rozklepane małe wahacze (tzw. kości) a przy rozbiórce również wyszło, że duże wahacze, na których siedzą sprężyny zaczynają pękać. Jeśli ten nowy zestaw również złapie luzy to niestety będzie trzeba się wycofać z tej mieszanki ;)
Poniżej masz link gdzie możesz kupić poliuretany twarde oraz o twardości zbliżonej do ori.
https://poliuretany.olkusz.pl/