Witam mam problem z biciem kierownicy przy hamowniu sadze ze sa to tarcze...a takze przy ruszaniu na kazdym biegu...mialem walniete przeguby,strzelaly mega wiec wymienilem obie poloski...teraz nic niestrzela dalej bije przy ruszaniu i hamowaniu...jak sadzicie czy jest to spowodowane tarczami?ze przenosza drgania na polos?bicia sa na boki tzn trzesie cala buda...
prosilbym o pomoc z gury dziekuje...:-)
« Dodane: 21.06.2012, 16:26 »
góry tak mialo byc;-p
Im szybciej jedziesz tym mocniej bije? Miałeś reklamować tarcze, co w końcu zrobiłes?
Może ale nie musi, u mnie np. taki efekt dawała krzywa piasta...
Krzywa piasta ew. bród między piastą a tarczą tak miał Marcin chyba, nie ?:)
zareklamowalem ale nie uznali gwarancji kupilem nowe tarcze jak mialem walniete przeguby i po jakims czasie znow te nowe bija;-/ przeguby sa ok niec nie strzela itp....piaste jedna wymienialem jakos 4msce temu...ja sie nei znam ale przez brud pomiedzy tarcza a piasta takei drgania moga sie wydobywac?????????? wyczytalem ze moga byc poduszki skrzyni lub silnika ale wilhelm mial poduchy silnika ale szarpalo mu autem przod tyl a nie na boki... Tomasz a jak sprawdzic czy mam krzywa piaste???musze dmeontowac dwie?
« Dodane: 21.06.2012, 17:43 »
bije na kazdym biegu...najbardziej na 1,2,3 biegu na wyzszych takze....ale przy 120km/h juz zanika...
W Foce mi budą trzęsło od wew przegubów... ale nie przy hamowaniu...
sluchajcie jak odpale auto i jest zimne to bardzo delikatnie trzesie na wszystkich biegach jak sie rozgrzeje to bardzo wali od 1dynki...a i jeszcze czuje pod pedalami pod podloga takie dziwne dzwieki nieiwem jak to opisac...mam nadzieje ze nie sa to lozyska w skrzyni:-(((jak sadzicie?
« Dodane: 22.06.2012, 15:57 »
takie wibracje pod podloga..szum....
« Dodane: 22.06.2012, 19:23 »
Dzisiaj sprawdzilem luz w tej polosi co kupilem uzywke jest mega duzy..wiec chyba wiem jzu skad takie bicie...w tyg ja wyciagam odsylam i stara regeneruje przegub wewnetrzny napisze jak wszytsko ogarne :-)
kolego do sprawdzenia wewnętrzne przeguby bo pewnie przez nieuwagę wypadł kamień na wewnętrznym przegubie przy wymianie łożysk w piastach lub mniej prawdopodobne ale możliwe to, że padło łożysko podpory półosi
A przegub nie jest elementem półosi?
Siema problem rozwiazany pomogla regeneracja przegubu wewnetrznego:-) koszt 650zl:-) bo nowa poloska 4 tys ;-) pozdro
może być piasta może być wahacz