Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Tuning silników benzynowych wolnossących => Zaczęty przez: Sternik w 27.10.2013, 20:37

Tytuł: [Escort] Swap w Esim
Wiadomość wysłana przez: Sternik w 27.10.2013, 20:37
Witam mam mały dylemat dotyczący swapu. Aktualnie  dzielnie mi służy Escort 1,6 EFi ale brakuje mu mocy. Mój kuzyn oddał 2 miesiące temu Escorta 1,8 na złom   ale zostawił silnik i całą resztę rzeczy typu wiązki kolektory  komputer itp z myślą że wmontujemy to na wiosnę do mojego Escorta. Pech chciał że  3 dni temu babka wjechała w tył jego Mondeo i samochód  prawdopodobnie będzie złomowany, więc znów mam silnik z całym osprzętem.  I teraz jest pytanie który wybrać 1,8 115 z escorta czy 2,0 130 z mondeo, głownie w wyborze kieruje się prostotą montażu i niskim kosztem. Jak sądzicie co wybrać?
Tytuł: Odp: [Escort] Swap w Esim
Wiadomość wysłana przez: przemtol w 28.10.2013, 16:47
2,0 miał przecież 150km o ile się nie mylę, a 1,8 występował w 2 wersjach: 115km i 130km xr3i. Najlepiej ten 2.0 lub xr3i. Takl w ogóle o którą generację chodzi?

dużo znajdziesz na: http://fordescort.pl/
Tytuł: Odp: [Escort] Swap w Esim
Wiadomość wysłana przez: Sternik w 28.10.2013, 18:31
A przepraszam że zapomniałem napisać mój Esi to mk VII kombi ze skrzynią IB5
A co do silników to przecież napisałem że jeden z ESCORTA 1,8 RKC 115 km  drugi pochodzi z MONDEO  2,0 130km z 1997r .
Precyzując pytanie jak to jest dokładnie z tą przekładką bo wiem że jeśli chodzi o 1,8 to jest plug& play ale korci mnie żeby wstawić te 2,0  a tu niestety nie wiem jak z montażem
Tytuł: Odp: [Escort] Swap w Esim
Wiadomość wysłana przez: MAG w 01.11.2013, 08:12
Sprawdź jak wyglada osprzęt bo z tego co pamietam, to czasami tam pojawiał sie problem przy swapie.

I nie jestem pewien, czy przypadkiem miska olejowe z 2,0 nie bedzie wymagała zmiany, bo zdaje sie gdzieś sie blokowala
Tytuł: Odp: [Escort] Swap w Esim
Wiadomość wysłana przez: Sternik w 03.11.2013, 17:44
Ok sprawdzę to wszystko