Witam wszystkich:-)Wiec tak po dlugim zbieraniu i szukaniu dobrej sztuki znalazlem moja nowa milosc! czyli fokis rs 2.5t 305ps ultimate green! :-D marzenie sie spelnilo :-) obecnie z modow seria program plus druga czesc wydechu 3 cale plus kat sportowy ktory nie dlugo zostanie usuniety :-)w planie jest od turbo down pipe z mgmotorsport bez kata pelen przelot ale to na spokojnie bo z kasa ciezko :-) jezeli chodzi chodzi o auto jestem bardzo zadowolony:-) wczesniej byl focus st 287km i powiem wam ze lepiej jezdzi pod kazdym wzgledem szpera duzo daje itp a myslalem ze nie bedzie roznicy na serii a jednak! :-D plan jest taki wydech felgi na czarny polysk bo wloty zrobilem juz :-) intercooler i program moze w przyszlosci zobaczymy czas pokaze to tyle :-)
http://zapodaj.net/0fbf9f8448ed4.jpg.html
http://zapodaj.net/269f653850632.jpg.html
http://zapodaj.net/8401513333ef5.jpg.html
http://zapodaj.net/34678be6ac82b.jpg.html
http://zapodaj.net/931f943f06d19.jpg.html
Wiecej zdjec niebawem :-)
Fajne auto ;)
Osobiście jestem przeciwnikiem całkowitego usuwania kata, a szczególnie tak jak u Ciebie, skoro masz sportowego, to już w ogóle totalny bezsens - IMHO dużo to Ci nie da, a będziesz truł spalinami, ale każdy robi jak chce....
sory pomylka...wycinam tlumik srodkowy na chwile obecna :-) a kat bedzie sportowy z wydechem 3 cale dwonpipe bo obecnie przednia czesc seria z seria katem :-(
A to tak jak najbardziej rozumiem i nawet popieram ;-)
Podziekowal :-D
graty fury.
czasem również rozważam taką opcje zmiany, ale moc podobna, szperę można dołożyć, tyle że młodszy, bo i pomarańcza jest również nietypowa jak ultimate green, główny plus to napewno nowsze auto....
Cytat: carlosc w 26.04.2014, 19:41bo obecnie przednia czesc seria z seria katem
umrze. umrze tan kat jak w każdym RSie. gratulacje autka. Gdybyś założył cały przelot 3", IC i wtryski 750ccm + program to 400 kuca pęknie bez problemu.
Pozdrawiam
Gratuluję auta! Jest co zazdrościć!
Najlepsze przednionapędowe auto na świecie.
Cytat: carlosc w 26.04.2014, 19:27wczesniej byl focus st 287km i powiem wam ze lepiej jezdzi pod kazdym wzgledem szpera duzo daje itp a myslalem ze nie bedzie roznicy na serii a jednak!
Mnie szczególnie interesują Twoje spostrzeżenia odnośnie różnic pomiędzy mocno podkręconym ST, a seryjnym RS.
Zwłaszcza jestem ciekaw ile przewagi w prowadzeniu daje sama szpera, a ile jest zasługą RevoKnuckle.
sseebbaa1 ja Ci odpowiem.
Jeździliśmy z Wilhelemem na torze w Radomiu. Jego podkręcony na te coś koło 290.Moj 370 ale.. Radom się wygrywa prowadzeniem. moc gra wręcz trzecie skrzypce. Nie miał szans. na 3 kółkach dostawał ok4s. Jak wsiadł do mnie zrezygnowany z zamiarem zdradzenia marki to stwierdził ze RS to przepaśc w porównaniu z ST. Dodał ze gdzieś ma audi i chce RSa.
A ten porównywany ST miał szperę?
Wilhelm nie ma szpery w swoim ST - zreszta chyba cos kojarzę raptem jedną osobę która w ST ma szperę, bo przełozyła skrzynie z RS'a do siebie i chyba jedna która ma Quaifa.
Róznica w prowadzeniu wynika przede wszystkim z innej zawiechy - ST ma zwykłą "cywilną" z kolumnami MacPersona a RS to specjalna konstrukcja Revocostam, gdzie w zakretach zupełnie inaczej ona pracuje i poza szperą to jest tajemnica super jazdy po zakrętach.
RevoKnuckle oznacza przesunięcie osi obrotu zwrotnicy do wewnątrz koła.
(http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2011/01/Ford-RevoKnuckle-and-GM-HiPer-Strut-Explained-Article-placement.jpg)
RevoKnuckle oczywiście po lewej.
Dzięki temu siły wzdłużne na zawieszeniu (przy przyśpieszaniu/hamowaniu) nie są przekazywane na układ kierowniczy.
Ale dalej jestem ciekawy ile daje sama szpera.
Powinna ona dawać przede wszystkim przewagę na wychodzeniu z zakrętów, a dzięki temu większą prędkość na prostej...
czy STek, czy RS oba mają nieprzyzwoicie ciężki przód i upalane na krótkich, krętych i ciasnych torach nie skręcają (((:
gratulacje autka.
No to chociaż akumulator trzeba wyrzucić do bagażnika :)
ale dodatkowo 40-50kPLN za RevoKnuckle mam płacić?
Przemo, please, sam napisałeś, 370KM do 290KM u Wilhelma, to przecie przepaść.
Z Bartim kiedyś łapałem się, jak miał 280KM, a ja 300KM. Odstawał o obmiar auta, ale jak już wpadło mu 330KM, to odstawałem na prostej po kilkuset metrach o dobre 50m.
Na logikę nie widzę podstaw do zmiany na RS. W tej cenie jest EVO X czy Lanos w sedanie :), a tam już jest odejście. Bo jak na razie brak przyczepności u mnie mocno mnie irytuje, a jak nawierzchnia jest morka, to szczerze powiedziawszy nawet Foki nie chce mi się odpalać....
wiem co mówię, bo jeżdze również mocnym SUVem 4x4
Cytat: vtec w 27.04.2014, 00:38ale dodatkowo 40-50kPLN za RevoKnuckle mam płacić?
No o to właśnie pytałem!
Może lepiej wyłożyć niecałe 4000 zł za szperę Quaife + parę stówek za jej montaż?
(celowo prowokacyjne pytanie w tym temacie :) )
Nie twierdzę, że RevoKnuckle jest przereklamowane, bo sam chciałbym je mieć, ale chętnie poznałbym opinie osób mogących porównać zwykłe zawieszenie do tego z RS, gdy moc w dwóch autach jest podobna.
za 3kPLN też da się kupić Quaife ;)
nie wspominając o rewizji skrzyni przy okazji :)
Cytat: vtec w 27.04.2014, 01:05za 3kPLN też da się kupić Quaife
Dawaj namiary!
Ja zastanawiam się nad montażem szpery do swojego Mondeo ST220...
do mondeo? przecież to wogole nie jedzie :)
Cytat: vtec w 27.04.2014, 00:24
do mondeo? przecież to wogole nie jedzie :)
+1...
Cytat: vtec w 27.04.2014, 00:38Przemo, please, sam napisałeś, 370KM do 290KM u Wilhelma, to przecie przepaść.
Na prostej tak ale na krętym radomskim torze to juz różnica. Jak wytłumaczysz EVO X 350KM vs Focus mk1 1.6b 120KM? Oba auta na seryjnej oponie a czasy porównywalne a nawet jedna próba na korzyść foki? Z resztą 12 maja jest superoes organizowany przez automobilklub radomski w którym planuje brać udział więc zapraszam STki.
Ostatnio kolega jechał w rajdzie monte karlino i był 4 w generalce. moc seryjna. Jeżdżąc na torze w Jastrzębiu miałem ściga z bmw z4 prowadzonym przez zawodowego kierowcę z vw cup i buma na każdym kółku traciła o długość auta czyli po 3 było ok 12m.
^^^
oba "tory" o których wspominasz to raczej "torki" kartingowe :). takie mamy realia, cóż począć. jakbym w totka wygrał, napewno przeznaczyłbym kase na budowe toru :), taki mamy kraj niewyżyty, iż kasa zwróciłaby się moment.
np. na Ułężu takie 1.6 może sobie....
PS. 12 maj to poniedziałek, i wtedy jest ten super oes?
tak. poniedziałek. Wiem że to torki ale nie o to mi chodziło. Chciałem Ci pokazać że na tych toreczkach nie moc odgrywa znaczenie.
...ale nadal nie ma odpowiedzi czy warto sprzedać fokę st ok 290KM (wychuchaną , doinwestowaną, bez szery) np za b. optymistyczne 50 k a potem dopłacić następne 50k do sensownego RS-a...
przy założeniu że auto ma jeździć po prostej, po krętej, po torze, na wakacje, po mieście...itd...
podsumowując nie mogę znaleźć sensu takiej dopłaty
no to masz problem.
...nie mam bo nie zamieniam. Jak już to 4-napęd w przyszłości, lub GTR...jak mi ktoś zero dołoży na rachunku bankowym :stupid:
Cytat: Kris1976 w 28.04.2014, 17:05
lub GTR...jak mi ktoś zero dołoży na rachunku bankowym :stupid:
zapodaj zrzut z ekranu z kontem, to Ci w paint-cie dorysuję brakujące zero :)
Marzenia trzeba spełniać ja spelnilem:) ja widzę sens :))))
Cytat: carlosc w 01.05.2014, 10:15Marzenia trzeba spełniać ja spelnilem:) ja widzę sens
Dokładnie. Gratulacje. Piękny RS.
oj tam oj tam, niby ST, a zamiata RS-a (fabrycznego oczywiście - z dłubańcami nie mam szans :) ) :)
więcej u mnie w wątku...
i czasy-wybrane:
Dominik S Lancer Evo 3.11.25
Damian P. BMW Z4 3.12.79
Witek P. Ford Focus 3.13.35
Piotr S. Honda Civic Type R 3.13.46
Przemek K. Ford Sierra 3.13.63
Tomasz W. Nissan 200sx 3.13.92
Michał Sz. Mazda MX-5 3.16.57
Darek K. BMW E30 3.20.48
Robert K Honda civic 3.22.74
Mariusz R. Ford Focus RS 3.23.17
Kwestia łącznika między kierownicą a pedałami.
Cytat: DejaVu w 02.05.2014, 06:53
Kwestia łącznika między kierownicą a pedałami.
co racja, to racja ;)
:-D
KrisSz Focus RS FWD 300+ slick sucho 3,10,97
z zeszłego roku
http://www.trackday.org.pl/czasy.php
Musze się jeszcze sporo nauczyć....
Cytat: KrisSz w 08.05.2014, 13:50
:D
KrisSz Focus RS FWD 300+ slick sucho 3,10,97
z zeszłego roku
http://www.trackday.org.pl/czasy.php
Musze się jeszcze sporo nauczyć...
widziałem, widziałem, ale te 300+ to chyba jakieś 360 :), nie wspominając o szperze, a te dwa aspekty napewno mocno wpłynęły na czas ;)
tak czy siak, czas chyba najlepszy z RS-ów, wybierasz się 24.05?
Dlatego napisałem że muszę się dużo uczyć...
Ułęż jest dość "kręta" i moc pomaga ale niska masa jeszcze bardziej. 1470 waga auta +moje 120 i idzie słabo.... 24-go chciałbym ale nie wiem czy się uda. Ze względów rodzinnych musiałem zrezygnować z 1 maja... :-( Mam nadzieję że tym razem się uda.....Według Rasty mogę urwać jeszcze cirka 5 sekund.
ehhh. ja liczyłem ze chociaż się wbije na super oes u mnie w Radomiu 17ego ale dzis dostalem tel ze mam spotkanie układowe.
Panowie mala aktualizacja :-)
-czarne felgi polysk
-wloty czarny polysk
-ciemne szyby full
-przelot NA RAZIE polowa 3cale za tydzien full mgmotorsport
Plany na wiosne intercooler plus program cel 380km! :-) o to kilka fotek pozdro!!!
http://zapodaj.net/ddfb6b460e0e7.png.html
http://zapodaj.net/1c673a3f34228.jpg.html
http://zapodaj.net/c9bc707224702.jpg.html
http://zapodaj.net/ba9e97b609c38.jpg.html
http://zapodaj.net/a645b11284946.jpg.html
powiem ci szczerze że tą przednio maskę sam bym w mondeo zamontował po prostu genialna jest :D
to nie widze problemu :-)
Idealny RS ;) a przeniesiesz tą moc na koła ;)
no jest szpera wiec sadze ze bedzie ok wiadomo na starcie bedzie ciezko ale jezdzilem kolegi ma 382km i jest mega roznica w stosunku do serii :-)
Cytat: carlosc w 02.01.2015, 17:03Panowie mala aktualizacja
Sorry za OT, ale fajne masz koleżanki. ;)
Tomasz to sa kolezanki ktore pracowaly na summer cars party :)
http://zapodaj.net/a3b6fa3035aa3.jpg.html (http://zapodaj.net/a3b6fa3035aa3.jpg.html)
« Dodane: 02.01.2015, 19:23 »
http://zapodaj.net/971b9d44386eb.png.html
jest pięknie ale prosi się chociaż o sprężyny jeśli nie gwint :)
No koleżanki też mi się widzą:
A RS klasa Premium. Super:)
carlosc - to może Ci się spodobać!
https://ford7.cwshops.com/pl/kolekcje-specjalne/rs/filizanka-ultimate-green-ford-rs
:) :) :)
Dobre!!!!!
Nie to zebym sie chwalił :-)
Ale brzmi mega!!! Plecam mg! Stanowczo :)
Obejrzyj film ,,Ford Focus RS w/ MGmotorsport.pl exhaust" w YouTube
Ford Focus RS w/ MGmotorsport.pl exhaust: http://youtu.be/f-akW5773ls
Też na ich wydechu w Golfie jeździłem. Sprawował się ok. Ale nie po drodze są :)
pięknie brzmi :)
jest dobrze, ale na Moongoose będzie lepiej ;)
widzę że chyba masz dystanse założone, jakiej firmy i ile mm?
Nie...to sa felgi tomason tn5 18ki zimowe heh takie maja et i tak zajebiście wystaja :-)
Cytat: vtec w 21.01.2015, 19:02jest dobrze, ale na Moongoose będzie lepiej
Jest 2x głośniejszy niż mongoose którego miałem w ST :)
Też mam wrażenie że to wersja max-głośna...trochę przesadziłeś chyba ;)
Jak się ma mongoose cenowo do MG ?
Kris1976 powiem tak jest rozpier...ol ale z drugiej strony patrzac... jak jezdzisz w miare spokojnie to jest cichutki jak dasz konkretnego buta to dzwiek poezja! a mina ludzi bezcenna no cichy to nie jest ale spoko przepali sie dopiero 1000km peklo ponad heheh
Wrzuć nowe fotki bo te są nie dostępne. Najlepiej najpierw tu a potem an forum dodaj zdjęcie. :)
ok macie kilka :-))
(http://s4.postimg.org/ad63fk9il/2014_10_20_12_32_31.jpg)
(http://s28.postimg.org/4edgrnvst/IMG_20141021_071652.jpg)
(http://s16.postimg.org/jv9yfsusl/20150121_170750.jpg)
(http://s1.postimg.org/sk7kpuey7/20141224_144438.jpg)
(http://s8.postimg.org/tr1ch4cwl/IMG_26907564144707.jpg)
Masakra... RS mógłby być nawet koloru sraczki a i tak by wyglądał jak milion dolarów. O wiele ładniejszy niż nowy RS.
Cytat: bishop w 07.02.2015, 18:34RS mógłby być nawet koloru sraczki a i tak by wyglądał jak milion dolarów.
W sumie brązowe auta są dość modne ostatnio. :)
Dyskusję o nowym RS przeniosłem tutaj: http://fordtuning.pl/index.php/topic,4039.msg41932.html (http://fordtuning.pl/index.php/topic,4039.msg41932.html)
jakiś taki brudny, no ale ładny :)
Cytat: yayko w 13.02.2015, 11:42
jakiś taki brudny, no ale ładny :)
Haha brudny to byl ST jak rok temu z carlosem byla imprezka :P
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/11002327_915614578482832_1108774423_o.jpg?oh=e698038327144482543105cc02a8ee31&oe=54E24D7A&__gda__=1424115882_04cbacd8ae0490cfab13efc2d0dcc7f6)
Podoba mi sie te malowanie... ;-)
El Wariato:) Ładne ledy :) Gdzie taki ładny odcień dostałeś? :D
Ładny jakby kopciuch:D
Na Śląsku takie klimaty :)
Cytat: wilhelm w 15.02.2015, 01:52Haha brudny to byl ST jak rok temu z carlosem byla imprezka
Za bogata mieszanka? ;)
Siema panowie o to przyszly nowe amorki ori jutro montaz :)
http://zapodaj.net/4ee028e64296d.jpg.html
To stare wytrzymały z 75 tys to spoko jak na taki profil i nasze drogi.Ile dałeś i gdzie kupowałes?
Moja wina wpadlem pare razy w dziure konkretna myslalem ze felga poszla....
I zrobił sie wyciek na prawym... w aso cena katalogowa 1400 dalem troche mniej :-)
przy okazji tej roboty proponowałbym wymianę łożysk amortyzatorów. żałuję że ich nie wymieniłem, przy okazji montażu Eibach'ów
Ponoć nie ma łożysk w naszych zawiasach
« Dodane: 14.11.2015, 16:51 »
Ale w St były
sa sprawdzalem ale byly w super stanie wiec nie bylo potrzeby :-) steveno obawiam sie ze amorki w rs jak i w st sa takie same tylko numerem sie roznia...maja mocowania do zwrotnicy jak seryjne amorki do zwyklego fokusa ale NIE WIEM jak z twardoscia itp tego ci nie powiem ale nie zdziwlibym sie jakby roznily sie tylko numerem :-)
Cytat: carlosc w 15.11.2015, 09:58obawiam sie ze amorki w rs jak i w st sa takie same tylko numerem sie roznia
Przednie są inne, mają w innych miejscach mocowania. Gdy jeszcze miałem oryginalną zawiechę ST, załatwilem sobie tanio oryginały RS-owe i zupełnie nie pasowały. No ale przecież zwrotnica w RS-ie jest kompletnie inna niż w ST. Co do tyłu to się nie wypowiem, bo nie sprawdzałem.
Cytat: TAM w 15.11.2015, 12:26
Co do tyłu to się nie wypowiem, bo nie sprawdzałem.
Thomas ma u siebie z tyłu zawiecho z RS :P
Ja też, ale jeszcze nie wymienialem amorów...
Panowie do rzeczy powracam z wariatem zakupilem ori amortyzatory przod w serwisie forda bo jeden zaczal lac po konkretnym wjechaniu w dziure :/
Nastepnie foto wykresu z hamowni na serii plus wydech przelot mgmotorsport 3 cale :)
Niebawem robie program tylko musze sie uporac z wyciekiem z rozrzadu :)
Pozdro :)
http://zapodaj.net/2d823234be49e.jpg.html
W koncu ruszasz z modami☺
« Dodane: 20.12.2015, 12:40 »
A ic masz wymienione?
bedzie bedzie :-) ale sadze ze na wiosne bo teraz nie ma sensu :)
Jak ogarne swojego to musimy sie w koncu gdzies ustawić. W końcu mieszkamy niedaleko:D
no ba a co ty wymieniales silnik? a co z tamtym? koniecznie jestem na tak :-D
Wpadł kompletny silnik z rs. Z tamtym coś się stało. Brał płyn. Damian rozbierze i się okaze. Może to tylko uszczelka.
Kozak! !!! Ciekawe jaka moc będzie a poloski od RSA masz?
Zawieszenie i połosie ST. Tyle dobrze że szpera siedzi. Celujemy w moc okolo 380ps
No i wjechał program wydech mg ic seria na wiosnę będzie większy :D
352km 500nm :D
« Dodane: 23.12.2015, 17:20 »
http://zapodaj.net/5f4b70dfd7322.jpg.html
Kto Ci robił program? Jakie rów Nmkie kreski☺
Kat jest?
a co z wyciekiem? jaki miałeś wynik przed programem?
Wydech mg bez kata pełen przelot..3 cale...312km 450nm przed program z pumaspeed znajomy mi robił
« Dodane: 23.12.2015, 23:32 »
Wyciek do końca nie stwierdzony...ale na bank nie uszczelniacz mają patrzeć po świętach..na spokojnie bo teraz mało czasu przed świętami było...
Piiiiiknie to brzmiało na rolkach :) strzały jak w nowy rok :)
Panowie po swietach wracam i tu taka niespodzianka :-/ spalony zarnik ksenona ;-/ macie jakies namiary na dobre ori sztuki?
http://zapodaj.net/3395961f0f95b.jpg.html
z 500-770 zł zapłacisz
z tego co wiem to ori jest w foce osram plus minus 400 zl komplet z tego co patrzylem i jest ds1 oznaczenie
Na pewno nie kupuj w ASO. Kup 2 osramy o zwykłej barwie (bodajże 4300 k) na alledrogo i finito - tylko nie te najtańsze ;-).
ok a ori jest 4300? czy 6000k????
Ja tam bym kupił 12000k, pod violet pochodzące, a tak na poważnie, ori ksenony mają barwę pomiędzy właśnie ta ilością k. Pasować będą, jeśli kupisz odpowiedni zarnik.
U mnie spalił się lewy, mechanik mi wymienił, no ale widać kurna różnice w barwie, jak wymieniać jednak to tylko parą.
Napewno nie 6000 jest 4300
12000k to chyba przesada 4300 bedzie takie jak seria :-) a 6000 jest bardziej niebieskie?
Carlos z allegro uważaj, w ch.... podróbek chińskich PHILIPS OSRAM itp...
to mi zalatw a u siebie w pracy masz????
wez 6000 lepiej odbijają białe pasy itp na drodzę
6000 moze lepsze ale tylko jak jest sucho. Jak jest mokra droga to masakra
6k to przegięcie
ale osramy cool blue intense sa idealne ;) Sam takie mam od prawie 2 lat.
Przejedź się Karolek do skiby w Katowicach. Mają w bardzo dobrych cenach i co najważniejsze pewny sprzedawca. Towar ori.
na mokrym nie ma dobrych świateł:(
Seryjna ciepłota światełek jest IMHO OK. Bardziej niebieskawe są bardziej COOL ale ja osobiście słabiej przy nich widzę na dalsze dystanse poza miastem. Jak masz 2 lata gwarancji i firma nie jest "krzak" i publikuje na youtubie jak odróżniać oryginały od podróbek to ryzyko minimalne.
Warto wybrać firmę, która wystawia normalne faktury VAT (nawet jak ktoś jej nie potrzebuje), wtedy ryzyko podróbki jest bardzo małe.
Kolega @Nokitel (Łukasz) z FCP oferuje ori xenony ds1 z salonu Audi, przeznaczone na I montaż za 160 pln/szt. i nie jakieś lewe (kradzione) tylko normalnie kupowane (f-ra vat itp.) Myślę, że dobra oferta.
Cytat: Tomasz w 30.12.2015, 22:12
Warto wybrać firmę, która wystawia normalne faktury VAT (nawet jak ktoś jej nie potrzebuje), wtedy ryzyko podróbki jest bardzo małe.
wystarczy, że zamówisz palox z chin podróbek, tam też dostaniesz fakture tylko bez vat.
Odsprzedając doliczasz- standardowe procedury
swego czasu zamawiałem kilka pierdół "podróbek" do motocykli z Rizomy przyszło mi z fakturą bez vat.
Bo vat w polsce musisz zapłacić :)
Idź do inter carsu i kup najszybszy sposób :)
byle nie na allegro tylko w sklepie stacjonarnym jak Yayko pisze
Nadszedł czas na intercooler wczoraj po kilku godzinach to mało powiedziane udało sie :) Przemo z Pawłem odwalili kawał dobrej roboty :D wrażenia bezcenne :D wykres jutro wpadnie jak pojade na hamownie :D moze peknie 370 kuni :D Poniżej dwie foty piona! :D
http://zapodaj.net/b01b28695c604.jpg.html
http://zapodaj.net/d4f5553288788.jpg.html
co to za sprzęt wygląda zacnie
fmic.pl :-)
« Dodane: 10.01.2016, 11:01 »
dokładnie taki tylko czarny Steveno :-D
http://zapodaj.net/c402db882e3bb.png.html
No i gra. Mam taki sam i jest super☺
czarny chinol :)
Cytat: vtec w 10.01.2016, 20:29
czarny chinol :)
Chinol, czy nie chinol, ale niszym od Airteca się nie różni...
Na airtecach w rs mają 370ps i ja mam 370ps. Po co płacic 3000 jak to samo mamy za 500zł
panowie troche wiecej plus minus 1000zl same czesci niecale 700 wyszly i montaz :-) ale i tak 2 kolka w kieszeni np na kolektor :-D
Cytat: PyRsHaL w 10.01.2016, 20:38
Chinol, czy nie chinol, ale niszym od Airteca się nie różni...
Tutaj bym polemizował/moze nie są mega inne ,ale skąś się różnica w cenie bierze.niech się sprawuje
Pytanie czy chcesz mieć Plug and Play czy nie. Airtec jest dobry (mam pierwszą generację i daje radę do 400+ KM). Dobrze dobrany icek chińczyk też pewno da radę.
Moim zdaniem jeśli chcesz się bić o każdy koń mechaniczny, oraz o każdy Nm, to airtec, jeśli nie to fmic z pewnością wystarczy. Sam mam 600/300 i naprawdę daje rade. Ktoś kiedyś pisał że dobrze schladza przy pełnym bucie na torze.
ja osobiscie w chinskie wynalazki nie wierze
ale to moje zdanie
Panowie wyniki na fimc nie odbiegają w żaden sposób od airteca po programach. Dodatkowo sprawdzone chłodzenie na wyjsciu przez kolege thomasa. Jest wiecej niż dobre. No ale jeśli kogos stać to why not
Fmic+wydech mg+ soft =372km 513nm tyle wyszło wykres poniżej :D :D
(http://zapodaj.net/images/f03617c8cc6cd.jpg)
Sensownie zduszony moment, żeby nie tracić trakcji no i oszczędzić elementy przeniesienia napędu.
Ładnie :)
Cytat: carlosc w 10.01.2016, 10:51
Nadszedł czas na intercooler wczoraj po kilku godzinach to mało powiedziane udało sie :) Damian z Pawłem odwalili kawał dobrej roboty :D wrażenia bezcenne :D wykres jutro wpadnie jak pojade na hamownie :D moze peknie 370 kuni :D Poniżej dwie foty piona! :D
http://zapodaj.net/b01b28695c604.jpg.html
http://zapodaj.net/d4f5553288788.jpg.html
Carlos, a jak wrazenia z jazdy? Gratulacje wyniku. Czyli podobnie jak u weksli, ale weksla ma.większy moment, co możliwe było większymi wtryskami chyba...
Wrażenia kozak ja mam serię wtryski :D
Świetny wynik i bardzo ładny przebieg momentu. :)
« Dodane: 11.01.2016, 18:16 »
Napisz mi, ale tak szczerze, jak jest z trakcją w tak zrobionym Focusie?
na mokrym ciezko :-) ale juz od 5tki jest ok :-D a na suchym nie wiem nie mialem okazji sprawdzic :-)
Na wykresie wygląda idealnie. Jaka to hamownia ? obciążeniowa czy inercyjna ?
obciazeniowa dynosoft.pl :-)
U kogo robiłeś program?
Pisałem wyżej program jest z uk z pumaspeed :-) znajomy mi wgrywał :-)
Gratuluje wyniku mam nadzieję ,że teraz jesteś zadowolony:)Zmień jeszcze puche na amelinium bo będzie kabuum
no jestem :-D no zmienie spoko :-D moze na wiosne na spokojnie :-P
u mnie chyba podstawowy mankament to ori wydech, reszte gratów mam takie same, a wynik 355KM, moment zbliżony do Twojego. Jak pracuje turbo przy spokojnej jeździe, przy przyspieszaniu nie szarpie odpuszczając gaz?
Graty.
nic nie szarpie wszystko jest ok wchodzi na polowe czerwonego wskaznika :-) vtec jak chcesz na priw o program :-) bo juz drugi rs na nim jezdzi i wszystko super :-) kumpel tez ma ori wydech ale bez kata i tlumika srodkowego i ma 377km na tym programie plus air tec :-)
Jak na gotowca bardzo ładny wykres.
No jest ok :-) kolega ma 3 opcje 350 380 i 420km soft tylko przy tym ostatnim musza byc grube mody :-D
Grube tzn? Pewnie hybryda, wtryski 550, itp
Ponad 400 przy ori silniku to juz ryzyko. Wg mnie.
Ale u krisa to hula, nawet bardzo dobrze, ale on chyba jeszcze coś tam ma pomodzone.
400kucy w jednej osce?? z calym szacunkiem ale do wykorzystania ta moc raczej od 150km/h w góre...
Wydaje mi się, że od 0- 100 czy będziesz mieć 330, 350 czy 400 nie ma już aż tak wielkiego znaczenia
A żeby faktycznie wykorzystać 400 w przedniej ośce startując od zera to trzeba być prze ch...kierowca i z laciami hmmm slickami?
Normalne drogowe kapcie nie dadzą rady skleić się z asfaltem... takie moje zdanie...
PS>
Ostatnio startnąłem z imprezą 250km, od 0-100 bez szans byłem, później zacząlem "lekko" doganiać ale jak to sie mówi, pewnie pipa a nie kierowca rajdowy ze mnie :)
Moc o 60 koni mniejsza (zakładające że masz serie) i nie mogłeś go dojść? Rozumiem na starcie, ale od powiedzmy 100km/h to chyba taka impreza 250ps zmięknie?
od 100 tak jak pisalem, juz zacząlem dochodzić ale nie było miejsca i drogi by ją zabrać, startnelismy ze swiatel i do następnych był zbyt krótki dystans...
Niestety ale nie mamy sie co oszukiwać, przy seryjnych kapciach i mocą powyzej 350 zabawy ze startem od 0 w góre są nieREALNE...
Pamiętam jedno ze szkoleń z firmy jakie mieliśmy na torze pod warszawą, mieliśmy do zabawy fiesty ST 185km i kumpel swoją a3 w quattro 160km był, kto by nie startował quattro na początku odchodził, później fieściny doganiały...
jak jest mokro,śnieg to ze startem może i lipa, swoją Tribeca objadę RSa w trybie sport, ale jak jest sucho to auta o zbliżonej mocy i mniejszej nie mają najmniejszych szans ... niejednokrotnie sprawdzone ;)
ośka to oska trzeba wiedzieć kiedy warto się ganiać a wstydu nie najeść heheh st z r-ką wv na mokrym i tak po dupie dostałe że szok ze świateł ,ale na sychym za gtr-em i m5 nadąrzałem:)
powiem tak macie troche racji ale jak jest dobry kierowca i ogarnia fure to nawet auto ponad 200koni 4x4 na suchym foka objedzie szpera jest wiadomo na 1ce i 2ce trzeba w miare spokojnie na 3ce but ,u mnie teraz na 4ce mieli na mokrym :-D ale jestem zadowolony bardzo :-) boro pamietam wisze flache wygrales wypijemy :-)
Potwierdzam na 4 mieli. Jak jest slisko to i na 5 mieli
...przy takim momencie to z 2b można od razu na 6b zapiąć ...na 6 już nie mieli :stupid:
Jakoś daje rade ale powiem ze przy tej pogodzie to trzeba delikatnie jeżdzic :-D
ja tam w taka pogode to 4x4 jezdze ... focusem to jedna wielka lipa, zero fun'u
no jakbym mial 4x4 to też bym jezdzil :-)
Gadacie hheheh nie ma tragedii. Przynajmniej teraz czuję różnice ze szperą i jak jej nie miałem
a jak np. SX4 czy nie wiem inny mały 4x4 na swiatlach zamiata cie to tez jest fun.
jezdze 4x4 ale suvem, mocy ma to i fun jest niemiłosierny :)
Panowie modów ciag dalszy :D
wpadl:
- short shifter z uk :D
- dolocik z dolu :D
- radyjko z androidem 4.4
Ogolnie jestem bardzo zadowolony dzwiek lepszy jesli chodzi o dolot,musze na hamownie podjechac, short shifter bajka kazdemu polecam super sie zmienia biegi a radyjko kozak!
Multum funkcji za mala kase :)
Foty ponizej :)
https://zapodaj.net/96b913adff5bd.png.html
https://zapodaj.net/955c0ae9ee7f9.png.html
https://zapodaj.net/0088a6e0b5b29.png.html
https://zapodaj.net/47ea3f288a19f.jpg.html
Nice!
Skąd dorwać taki short-shifter oraz radio? podaj linki i ceny jak możesz ;)
short shifter na jwracing.co.uk za 40 funciakow, a o radyjku jest w watku weksli ;)
Proszę o to radyjko
http://allegro.pl/radio-tablet-android-dvd-gps-wifi-usb-ford-mondeo-i6103173354.html
A ten short shifter nie powoduje przypadkiem szybszego padania synchronizatorów ? Z ciekawości pytam.
Teoretycznie moze, bo skracajac ruch szybciej wbijasz bieg, a w praktyce ja przejezdzilem tak dziesatki tysiecy kilometrow w WRX, ktore maja skrzynie z plasteliny i nic sie nie stalo.
nie tu mialo byc w diagnostyce sory :p
Cytat: carlosc w 12.04.2016, 17:28
Kris kupiłem w aso kable...są za krótkie pod nadkolem rs mię ma wtyczki jest głęboko schowana będziemy się wpinac w kabel pro ale 3/4 wymieniamy
po jakiemu to?
wrzuc zdjecia dolotu co i jak lub opis ale po ci Co krótsza skrzynia to nie kumam bo tu już jest króciótka :)
Skoro moze byç krótsza to czemu nie. Tez uzywamni to jeden z lepszym modow za. Nieduze pieniàdze
A cóż to za śmieszne znaczki w tekście? Francuska klawiatura się włączyła?
Cytat: paweleczek666 w 08.04.2016, 23:00
Nice!
Skąd dorwać taki short-shifter oraz radio? podaj linki i ceny jak możesz ;)
Radio tu masz to samo bodaj i jeszcze taniej: http://allegro.pl/ford-focus-mondeo-radio-nawigacja-gps-tel-android-i6091805985.html
Też sceptycznie podchodzę do short shiftera, wiadomo, fajne, szybko biegi wpadają, ale jeśli ten mod może spowodować, że po dwóch latach jazdy będzie skrzynia do remontu, hmmm... Pozostanę jednak przy tym co mam.
Short shifter powoduje tylko i wyłącznie skrócenie ruchu drążka (gałki) zmiany biegów. Nie ingeruje w żadne inne mechanizmy skrzyni.
Po jego zamontowaniu po prostu potrzebny jest krótszy ruch ręką, aby zmienić przełożenie.
W większości testów samochodów każdy testujący chwali krótkie skoki pomiędzy biegami, jeżeli auto akurat już w fabryce zostało tak skalibrowane. Więc co do zasady jest to korzystna modyfikacja.
Zatem short shifter w rzeczywistości daje MOŻLIWOŚĆ szybszego zmieniania biegów, ale to od kierowcy zależy czy z tej możliwości korzysta. Kierowca może nadal zmieniać biegi w identycznym tempie, jak dotychczas.
Natomiast przy wypadzie na tor, albo przy ściganiu się z kolegą z forum :) szybka zmiana biegów może przesądzić o wygranej - w takiej sytuacji konieczność wykonywania ręką dłuższego ruchu może być ograniczeniem w sprawności zmiany przełożeń. Short shifter to rozwiązuje.
Oczywiście jeżeli przy zmienie biegów większym ograniczeniem dla woźnicy jest chociażby szybkość wysprzęglania i ponownego załączania sprzęgła połączone z nieodpowiednim operowaniem gazem, to short shifter takiemu kierowcy nic nie pomoże.
Ja polecam przy scigankach jest lepiej :-) polecam kazdemu :-)
Panowie mam plan kupic kolektor dolotowy alu... plus wtryski 550cc..
jak sadzicie moc 400 plus jest bezpieczna dla ori silnika bez zakucia?
Zależy co rozumiesz przez ,,plus", ale 400 jest jak najbardziej ok, oczywiście pod warunkiem rozsądnego softu – dobrej kontroli EGT i żadnych absurdów typu 550 Nm przy 2000 obr.
Dokładnie jak napisał Tam. Aha no i użytkowanie auta z głową. Także Karol wskaźnik EGT musowo
max 420km program z pumaspeed ok przemysle I zobacze jak to wyjdzie teraz mam 372km I 513nm obawiam sie ze jak to zrobie to szybko sprzeglo pojdzie... wiec moze najpierw sprzeglo nalezaloby wymienic wloze jednomas o Tomasa ;-)
Pogadam z Krissem on ma 400 plus to ci coś podpowie jakie sprzęgło itp
Ja mam seryjne oryginalne sprzęgło przy prawie 70 tys.km i dalej działa ;-)
Prosiłem tylko o zmniejszenie Nm do 540 bo nie chciałem bawić się w inne sprzęgła. Imho jednomasy, sportowe sprzęgła, mocniejsze dociski etc w daily driverze to słaby pomysł no i ich żywotność będzie na pewno nie 70k km. Poza tym nie tylko peak momentu ale bardziej przebeg krzywej momentu się liczy żeby było szybko w realu a nie na hamowni.
Imho przepis na cywilne 420+koni to:
Icek, dp i decat /sportowy kat 3 cale, większe wtryski, kolektor dolotowy alu, turbo hybryda np perun i program od stroiciela. U mnie to działa
Jakos sie nie spotkalem z przypadkiem zeby na wyspach, czy u mnie ktos ladowal hybryde aby osiagnac 420 koni, za to np Mountune wymienia pompe paliwa, turbo, wstawia kucizne i reszte wymienionych cukierkow.
Bo ja chciałem zmiany charakterystyki a nie tylko cyferki. U mnie max mocy jest przy koło 6800. Moment rozwija się płynnie na dole i trwa dłużej. Służy to żywotności sprzęgła, półosi etc. Setup sprzętowy który mam starcza na 450km ale ja tym jeżdże do pracy, w delegacje i po bułki. Setup jest bezawaryjny to po co mam się bić o więcej koni ? Na gumie 265 i tak może się uślizgnąć na 3ce. W fwd po co więcej bez customowej kontroli trakcji etc. Dla mnie jest nawet za szybki ;-)
No co Ty, na 265 ślizga Ci się na trójce? Na suchym?
Goodyear f1 Assymetric 3... Trzeba sie postarać ale da się ;-)
Bardzo fajne podejście. :) Cyferki może robią wrażenie, ale to trakcja i dobry przebieg momentu sprawia, że auto jest szybkie w realnych sytuacjach. Myślę, że przy takim setupie bez problemu objedziesz formalnie mocniejsze RS-y. Dodatkowym plusem jest trwałość.
Cytat: KrisSz w 13.05.2016, 20:53
Goodyear f1 Assymetric 3... Trzeba sie postarać ale da się ;)
Nieźle... Na federalach rsr 235 ciężko na dwójce złapać poślizg jak się guma rozgrzeje, ale jest spadek komfortu (co akurat mi nie przeszkadza :)
noo, mi już FWD nie przeszkadza, bo jest 4x4. Mocowo nie porywa, bo jest coś ponad 300, ale uślizgów na prostej nie uświadczam, chyba że bokiem :)
Semi-slicki też robią robotę.
Cytat: vtec w 13.05.2016, 23:17
noo, mi już FWD nie przeszkadza, bo jest 4x4. Mocowo nie porywa, bo jest coś ponad 300, ale uślizgów na prostej nie uświadczam, chyba że bokiem :)
Semi-slicki też robią robotę.
. Pochwał się co kupiłeś Vtec
takie tam, niebieskie z kurnikiem ;)
pochwal się tez o tym myślę;
Blob STi, 2.0T PPP, bez DCCD. W skrócie - dzikus bez żadnych elektronicznych "kagańców" ;)
Cytat: vtec w 29.06.2016, 21:19
Blob STi, 2.0T PPP, bez DCCD. W skrócie - dzikus bez żadnych elektronicznych "kagańców" ;)
. Ostro
I jak więszky fun niż RSem? Warto było?
Osobiście wątpię, choć oczywiście liczy się opinia właściciela. Ale czy w stosunku do nowego nabytku będzie obiektywny? :-)
Tak pytam bo długo się wahałem czy zamiast Focusa nie brać Subaryny i do dziś wzdycham jak mnie gdzieś mija :)
mi jakos dubaru nie podchodzi..kazdy ma swoj gust... wiadomo naped 4x4 bajka ale nie stac mnie na subaru, a koszty utrzymania wzgledem rsa bardzo wysokie ;-)
mam focusa 2 lata i nigdy mnie nie zawiodl, kazdemu moge go polecic :-)
rs mk3 strasznie mie sie nie podoba ale to moja opinia :-)
Jako skromny właściciel ST MK2 dodam, że dla mnie także RS MK2 - wizualnie prezentuje się znacznie lepiej od RS MK3 :)
Rs zielony i biały to najpiękniejsze Fordy
Cytat: szaman696 w 02.07.2016, 20:35
I jak więszky fun niż RSem? Warto było?
inne auto, naped na 4 i brak elektroniki robi robotę ;)
Nie martwię się czy pada deszcz czy swieci slonce, na drodze mokro czy piach, wsiadam i jade :)
Start spod swiatel zdecydowanie lepszy niz RS, nie ma uslizgow czy podobnych temu zdarzeń, ale i tak zakrety, nawrotki, to jest dopiero zabawa :)
RS fabryka lanie dostaje, a wzmocnić STi do 370KM podobne koszty co przy RSie, także na razie cieszy to co jest, a i egzemplarz trafił się z ciekawa historia, pakietem startowym, także czas na jakiś tor....
RS oczywiście był ladniejszy i pewnie szybszy na prostej, ale to dwa rozne auta ...
PS. sąsiad odebral dwa dni temu nowego TypeR, mowie ladny, ale poczekam na deszcz lub snieg, pytanie kto wtedy będzie miał fun i kto będzie szybszy ...
STI ma mega dźwięk no i w zimie lub po deszczu....
Dla mnie w samochodzie cały fun jest w moemencie kiedy traci się przyczepność :) FWD tego nie daje. Na STI mnie po prostu nie stać dlatego padło na ST z którego i tak jestem mega zadowolony.
A sąsiad powie ,,poczekamy aż będzie sucho" :-) Ten argument w Polsce nie przekonuje w żadną stronę, bo mamy mniej więcej tyle samo dni jest suchych co mokrych.
To jeszcze chwila off-topic.
STI I RS to "troche" inne auta :). Przesiadłem sie z imprezy (nie STI) na ST I nie żałuje, inny komfort I wygoda, mimo iż czasami trakcji brakuje.
Wczoraj na suchym przegoniłem sie kawałek z SI GT. Czy na prostej, czy w zakręcie, GT nie odjeżdzało.
Cytat: szaman696 w 03.07.2016, 20:44
Rs zielony i biały to najpiękniejsze Fordy
Zielonkę parę razy widziałem ze znajomymi na żywo, ale nie zrobił ani na mnie, ani na nich takiego wrażenia jak ten flagowy kolor, który pojawiał się już w RS MK I: poniżej oczywiście najpiękniejszy RS MK2 :)
(http://images68.fotosik.pl/1209/ad0e9308b6fbe1ee.jpg)
Cytat: TAM w 03.07.2016, 23:14
A sąsiad powie ,,poczekamy aż będzie sucho" :) Ten argument w Polsce nie przekonuje w żadną stronę, bo mamy mniej więcej tyle samo dni jest suchych co mokrych.
ale na suchym rownie miło jeździ się, atrakcji tez nie brakuje ;)
W to nie wątpię :-) Ale wtedy TypeR pokaże przewagę.
Vtec kupił TypeRa?
Cytat: weksla w 07.07.2016, 06:26
Vtec kupił TypeRa?
Z tego co zrozumialem to STI blob'a.
nie zaśmiecamy tematu Vtec pochwal sie w końcu wrzuć foto i opis nowej zabawki
TypeR ma sąsiad Vtec-a, stąd rywalizacja :-)
Bardzo ładna foczka :)
Dzięki panowie plan na ten rok mam nadzieje ze się uda:
- kolektor Alu as
-większe wtryski 550c
-soft
CEL 420KM
....a to nie eksploduje bez kucizny ?
Z tego co wiem i się dowiadywalem to nie
Cytat: carlosc w 18.07.2016, 18:09
Dzięki panowie plan na ten rok mam nadzieje ze się uda:
- kolektor Alu as
-większe wtryski 550c
-soft
CEL 420KM
Turbo seryjne?
siema kolego na 400 + tylko hybryda
NA RAZIE w planach :
-sprężyny h&r
-dystanse
Cel 400 + moze na wakacjee :-D
« Dodane: 06.02.2017, 06:01 »
Ktos ma z was rsa na glebie plus dystanse? jak to sie zachowuje obciera o nadkole? :-D
Tylko hybryda powiadasz....
O czym ty mówisz po co Karol hybryda? Ori turbo w dobrym stanie spokojnie starcza na 400plus
Ale jak będzie jeździło 400 na ori a jak na hybrydzie? Celem jest, aby auto jeździło :)
Hmm wg mnie będzie jezdzić wystarczająco dobrze. Ale to moje zdanie. Kwestia wystrojenia przez kogoś kompetentnego
Cytat: weksla w 08.02.2017, 22:30
O czym ty mówisz po co Karol hybryda? Ori turbo w dobrym stanie spokojnie starcza na 400plus
ciężko będzie 400 złapać ... a jeszcze ten plus?
Ja osobiście jakoś nie ufam hybrydowym turbo. Zraziłem się do nich i tyle. Pogadamy za czas jakiś jak coś u mnie w temacie się ruszy. Tak czy inaczej turbo zostaje seria
U mnie hybryda daje sobie doskonale radę jak na razie. Wiem że gonimy cyferki ale największy benefit hybrydy to zmiana charakterystyki przebiegu momentu i mocy. W wartościach bezwzględnych w funkcji obrotów jest i tak lepiej, dół do 3000 jest łagodniejszy i możemy ruszać bez uruwania wszystkiego a co ważniejsze moc rośnie do końca skali, moment jest dostępny dłużej etc. Oczywiście mogę się mylić ;-)
Cytat: weksla w 09.02.2017, 06:21Ja osobiście jakoś nie ufam hybrydowym turbo. Zraziłem się do nich i tyle.
Dlaczego , ja na Twojej już parę lat śmigam bez problemu , ponad 60k najechane
Aaa no ta to co innego hehhe
dobra hybryda wstaje prawie jak seria i trzyma do konca, co za tym idzie moc rosnie do odciny a moment nie lei na leb na szyje :D
Skoro na oryginalnej turbinie daje się uzyskiwać ~420 KM, to nie widzę sensu wydawania ekstra kasy i bawienia się w hybrydę.
z ta ekstra kasa to nie ma co przesadzac , jest to jeden z tanszych modow vs przyrosty
lol panowie jakie poruszenie :-) sadze ze ori turbo wystarczy chcialbym miec 4 z przodu :-D czy bedzie 410 czy 401 km srednio mnie to interesuje :-) ale obawiam sie ze bede przy tej mocy musial odkladac juz na sprzeglo czyt jednomas :-D hehe
a jak będzie 397? :)
Musi być 4 z przodu
Po dlugim przestoju w końcu jakieś mody stylistyczne :D
Wpadły sprężyny h&r i felgi jr21 :D
« Dodane: 02.04.2017, 06:53 »
Kilka fotek :)
https://zapodaj.net/f3dff8d489951.jpg.html
https://zapodaj.net/e6d357094abfc.jpg.html
https://zapodaj.net/8a576894115a0.jpg.html
https://zapodaj.net/f920a8405beaa.jpg.html
https://zapodaj.net/ebcca87b43a05.jpg.html
Miód dla mych oczu, bomba ;)
Podziękował :D :D :D
extra wygląda - mój klimat :evil:
Japońskie felgi coraz popularniejsze
Nie no paskudnie to wyglada ....
Żartuje k o S a !!
Mordeczko ostatnio nawet zajechałem pod MM bo widziałem, ze bestia stoi- jest MOC !! :)
carlosc, jakie ET mają te felgi i jakie są dystanse?
Bosko wyglada na tych felgach
dystansow nie ma :-) z tylu jest 9.5 cala z przodu 8.5 ale z tylu musialem wyjac ori dystanse bo opona obcierala o nadkole.. delikatny naciag jest :-)
No fajnie, ale nie podałeś najważniejszego - jakie ET tych felg?
Niestety tylne felgi są wyraźnie za szerokie, cierpi na tym estetyka, trakcja na pewno też. Przód natomiast wygląda rewelacyjnie.
Oj nie masz racji estetyka jest o wiele lepsza! Kwestia gustu mi się bardzo podobają takie wklesle z tyłu
« Dodane: 09.06.2017, 19:02 »
Tobie się nie musi podobać
« Dodane: 09.06.2017, 19:02 »
:)
« Dodane: 09.06.2017, 19:11 »
Et 35 :)
Dzięki za info!
Oczywiście że taki naciąg nie musi mi się podobać. I nie podoba mi się... Jednak swoje subiektywne zdanie mogę wyrazić – nie musi Ci się ono podobać :-)
Gdyby tył był jak przód, to można by się w tym samochodzie zakochać - to znowu moja subiektywna opinia ;-)
No i fajnie :-)
« Dodane: 09.06.2017, 19:55 »
Mi się tak podoba mega bardziej bo przymierzaLem 8.5 całą przód i tył i z tyłu wziąłem szersze
A czy przy ET35 nie ma problemu z ocieraniem opon o błotniki? Mówię oczywiście o bardziej wymagającej jeździe niż po autostradzie.
Wyglądają o wiele lepiej niz na mk3 momenta z FKP. W tym samym czasie je kupiliście? :D
....a co z samym zachowaniem auta ? nie wierze że pozostało bez zmian...;)
Mam podobne zadanie jak TAM w kwestii estetyki . minimalna (ale jednak ) przesada z tyłem . Za szeroki felunek
Witam panowie wizualna zmiana felg wjechala :) ponizej foty...wtryski 550cc zamówione kolektor dolotowy takze na dniach wymiana ktos zamawial z uk ma jakis dobry kontakt sprawdzona stronke? :)
Cel 400+ :)
https://zapodaj.net/c59cdac9f7244.jpg.html
https://zapodaj.net/9a3913f39fb22.jpg.html
https://zapodaj.net/0cf45679389ca.jpg.html
https://zapodaj.net/57dcd823cc730.jpg.html
(http://zapodaj.net/images/c59cdac9f7244.jpg)
(http://zapodaj.net/images/9a3913f39fb22.jpg)
(http://zapodaj.net/images/0cf45679389ca.jpg)
(http://zapodaj.net/images/57dcd823cc730.jpg)
Karol w UK wszystkie strony ok. Szukaj najlepszej ceny.
Dzieki:) ale nie mam konta a podobno tam konto trzeba miec itp NIE WIEM nie kupowałem z uk nigdy:)
Cytat: carlosc w 07.11.2017, 07:44
Witam panowie wizualna zmiana felg wjechala :) ponizej foty...wtryski 550cc zamówione kolektor dolotowy takze na dniach wymiana ktos zamawial z uk ma jakis dobry kontakt sprawdzona stronke? :)
Cel 400+ :)
https://zapodaj.net/c59cdac9f7244.jpg.html
https://zapodaj.net/9a3913f39fb22.jpg.html
https://zapodaj.net/0cf45679389ca.jpg.html
https://zapodaj.net/57dcd823cc730.jpg.html
Pięknie się prezentują, a i do mycia wyglądają na wygodniejsze od oryginałów RS-a. :)
Ja ma RS-a, ale 18-stki i dosyć wredne są do umycia :S
Co do zakupu w UK kolektora to ja zleciłem to mojemu zięciowi, który zna perfect angielski. Płacił kartą i nigdzie się nie musiał logować. Napisał do sprzedawcy chyba ze dwa maile. Po ok 10-ciu dniach towar był u mnie.
Jak chcesz coś pod kolor to tu jest rzetelny sprzedający:https://www.ebay.co.uk/itm/AIRTEC-Motorsport-AS-Inlet-Plenum-for-Ford-Focus-Mk2-RS-ST/253234322896?hash=item3af5f11dd0:g:OosAAOSwKoRZYAdD
Mój był kupowany bodaj przed rokiem za 345 funtów - czarny, bo i tak go później dawałem na hydrografikę.
A tak to wyszło:
(https://images76.fotosik.pl/72/0b4f3d5ea0e95211.jpg)
(https://images77.fotosik.pl/325/c534d516f936dd97.jpg)
Dziekowac :) np nie ukrywam ze tak jest rs ori sa na zime :)
Cytat: carlosc w 07.11.2017, 08:44wizualna zmiana felg wjechala :)
Odważne felgi!
Ale muszę przyznać, że ładnie pasują do szalonego wyglądu RS mk2.
Tylne felgi są chyba szersze, tak?
Z tylu jest 9.5 cala z przodu 8.5 - wcześniej o tym było napisane :)
Piękna maszyna :) Ja wolałem poprzedni kolor
strojenie już było?
Szerokość felg idealna, naciąg opony również. Dlatego z ciekawości pytam o profil i szerokość opon...
Witam panowie:))))))
Dziekuje na poczatku weksla za pomoc!
Kolektor air tec wczoraj zamontowany wraz z rurka o wiekszym przeplywem powietrza! 500zl za kawalek gumy poje..alo ich w uk! Usuniety zostal sympozer, okazalo sie ze ori rura byla peknieta :)
Na sprzedaż bedzie kolektor ori pozostale rurki za jakies grosze:)
Gotow na moc 400+ korekta czyt nowy soft na dniach :)
Ponizej kilka fotek :)))
https://zapodaj.net/3c4d8d2acfe4f.jpg.html
https://zapodaj.net/b908d8dda3c8e.jpg.html
https://zapodaj.net/8dd341f408196.jpg.html
https://zapodaj.net/238a40e4b29ff.jpg.html
« Dodane: 24.11.2017, 07:38 »Cytat: carlosc w 07.11.2017, 08:47
Dziekowac :) np nie ukrywam ze tak jest rs ori sa na zime :)
Gdzie zanowiles te karbonowe oslony akum itp?:)
Więc tak na chwile obecna udalo sie zblizyc pod 400hp mam nadzieje ze po nowym roku bariera zostanie złamana obecnie 397km i 563nm :) sądze ze jest niezle ale walczymy dalej i w styczniu mam nadzieje ze 400 peknie :) Ponizej wykres :)
(http://zapodaj.net/images/ca63a13e06f52.jpg)
« Dodane: 21.12.2017, 21:45 »
Zapraszam na mój Fp :
https://www.facebook.com/carlosrsmk2/
temperaturka mocno sprzyjająca, ale wynik i tak zacny ;)
podziekowal :-)
Trzeba tylko nad momentem popracować i będzie ok.
...ale że co ? ...ze za mały moment? Max i tak jest dopiero od 3000rpm czyli dobrze dla trakcji
563 Nm to za dużo, przy 3000 obr. nie jest to do niczego potrzebne. Trzeba ograniczyć moment do ok. 530-540 Nm, ale ma być równy aż do osiągnięcia założonych 400 KM, a potem powoli spadać tak, żeby utrzymać 400 KM do 6000 obrotów, a jak się da to nawet dalej. Wtedy będzie perfekcyjnie.
Sie wie Tam:)
Mamy To!
410.7km i 535nm!
Dziękuję wszystkim za pomoc weksla tobie też!
Poniżej wykres z grudnia i obecny z wczoraj :)
https://zapodaj.net/5cedeb7a71f44.jpg.html
(http://zapodaj.net/images/5cedeb7a71f44.jpg)
Brawo. :)
Dziękuję bardzo udalo się :) kolejna regulacja aktuatora turbo twardsza sprężyna i filtr k&n pomogły! :)
Teraz jest jak należy, szczere gratulacje!
Cytat: TAM w 22.12.2017, 12:51
563 Nm to za dużo, przy 3000 obr. nie jest to do niczego potrzebne. Trzeba ograniczyć moment do ok. 530-540 Nm, ale ma być równy aż do osiągnięcia założonych 400 KM, a potem powoli spadać tak, żeby utrzymać 400 KM do 6000 obrotów, a jak się da to nawet dalej. Wtedy będzie perfekcyjnie.
Tam chyba sie udalo zerknij :)
« Dodane: 09.01.2018, 17:03 »Cytat: TAM w 09.01.2018, 16:59
Teraz jest jak należy, szczere gratulacje!
Dziękuję bardzo!!! :)
Wykres wygląda naprawdę profesjonalnie. Książkowo wręcz 8)
A osiągnięcie mocy 400+ rozbudza wyobraźnię!
Może nagrasz jakiś filmik przedstawiający możliwości autka?
Chociaż co ja gadam, przy obecnych temperaturach, to nie wiem czy na czwartym biegu złapiesz przyczepność :D
PS. Pozwoliłem sobie edytować posta #261 i wstawić od razu widoczne zdjęcie wykresu (bo wcześniej był tylko goły link), bo absolutnie każde forum mogłoby być dumne z pokazywania takich parametrów!
Jasne :) moge wyslac link do filmiku :) od 100km/h do 200km/h na 4tym biegu :)
Dawaj, dawaj!
Zresztą przyśpieszenia od 100 do 200 km/h są w warunkach drogowych chyba najbardziej miarodajne, bo eliminują poślizg w autach FWD i sprawność przełączania biegów. Czyli najłatwiej wtedy porównać co dokładnie siedzi pod maską.
Czekamy!
Proszę :)
https://m.youtube.com/watch?v=y98eQOq677Q
uwielbiam ten dźwięk 2.5T :)
gratulacje kresek ;)
Dziękuję:)))
Alez ten prędkościomierz zapierdala ...
Cytat: MAG w 11.01.2018, 12:24
Alez ten prędkościomierz zapierdala....
Daje rade..hehe :D
Witam dawno nic tu nie wrzuciłem więc kilka miesięcy temu wyleciał w końcu set up hamulcow:) długo myslalem nad 6cio tlokiem z porsche cayenne,ale jednak na poklad trafiły zaciski z Megane rs 4 tlok, przewody
W oplocie, plus tarcze Zimmerman 345mmx30mm grubość i powiem wiem ze niebo A ziemia w porównaniu z seria:) teraz to w końcu hamuje..bo wcześniej na Ori zaciskach tarczach kilka hamowan i po hamulcach dramat, ale w końcu temat ogarnięty poniżej kilka fotek :))
https://zapodaj.net/61f41a4f9363f.jpg.html
https://zapodaj.net/51a2dab284d01.jpg.html
https://zapodaj.net/2db08c53d1c12.jpg.html
https://zapodaj.net/8ce315414ec75.jpg.html
https://zapodaj.net/ece5fe5be739f.jpg.html
Gratulacje!
Mógłbyś opisać dokładnie całą modyfikację? Jakie maksymalne ET felgi?
Rozumiem, że do tych zacisków również potrzebowałeś adapterów? Cenowo taki swap wychodzi lepiej niż na zaciskach z Cayenne?
Tam opisalem mniej wiecej zapomnailem oczywiscie dopisac ze sa rowniez adaptery wykonane na zzmowienie obecnie mam felgi jr 21 i potrzebowalem dystans 5mm bo w japanach mam et 35 :-) gorzej bedzie w zime bo w ori rs felgach sa et 60 wiec dystans bede musial grubszy zalozyc ;-)tak wychodzi lepiej :-) po ppierwsze cenowo po drugie nie trzeba wymieniac pompy paliwa bo pedal nie wpada na maxa tylko jest twardy jak seria ;-)
Dzięki za info. Czyli wynika z tego, że maksymalne ET felg wynosi ok. 30. Pokrywa się to dość dobrze z tym, co mówił mi kolega Artur - według jego obserwacji ET 35 jeszcze wystarcza, ale 40 z reguły nie da się już założyć; zależy to od konstrukcji felg. Ja nie jestem fanem dystansów, staram się ich unikać, dlatego informacja o ET jest dla mnie bardzo ważna.
Karol a po co do hebli chcesz pompe paliwa wymieniać? :):):D
Weksla nie paliwa..hahaha pewnie mi się po..jebalo haha Bo chodziło wiadomo o jaka pompe haha Bo w zaciskach od cayenne pedal wpada głębiej do środka:) mówiłem Ci o tym lamo A w tym moim set upie jest super Czyli nie trzeba teho robic:)