Cześć Wszystkim,
mam nadzieję, że pasuje do tego działu. Od dłuższego czasu walczyłem z różnymi bolączkami silnika. W maju byłem na hamowni i wykres poniżej:
(https://oi155.photobucket.com/albums/s308/Presto80/Mondeo%20MK4/th_mdo_hamownia_wykres_1.jpg) (http://s155.photobucket.com/user/Presto80/media/Mondeo%20MK4/mdo_hamownia_wykres_1.jpg.html)
od tego czasu wymieniłem oba zawory zmiennych faz rozrządu bo były błędy, włożyłem filtr K&N oraz założyłem nowy IC FMIC (wymiary rdzenia 550x230x65mm). Wczoraj zrobiłem wirusa i trochę się zasmuciłem. Myślałem, że chociaż 250 KM i pod 400Nm da radę zrobić.
Co mam nowe lub zregenerowane:
- pełna regeneracja turbo - zrobione około 7000km
- nowe cewki zapłonowe oryginalne - około 10000km
- wkład filtr powietrza K&N w oryginalnej obudowie - około 800km
Świece zapłonowe DENSO mają około 40kkm, paliwo było 95, wydech seryjny oraz beznadziejna temperatura powietrza. W dolocie podczas hamowań było 50st.
Wykres:
(https://oi155.photobucket.com/albums/s308/Presto80/Mondeo%20MK4/th_mdo_hamowania_wykres_wirus.jpg) (http://s155.photobucket.com/user/Presto80/media/Mondeo%20MK4/mdo_hamowania_wykres_wirus.jpg.html)
Pozdrawiam
No niestety niektóre Mondeo i S-Maxy są oporne na strojenie.
Z moim walczę od kilku lat i pomimo setup'u który w ST pozwoliłby spokojnie przekroczyć 300KM, to nie chciał pokazać więcej niż 250 kucy ...
Te softy które wgrywacie są robione indywidualnie do samochodu, czy wrzucacie gotowce?
Ja miałem softa robionego indywidualnie. Koło 4h z wyjęciem kompa na stół.
Moj z dzis - idzie jak wsciekly. Nie lejcie PB95. Moj na 98 zdrowa seria. Mody to przelot, KN, spacer, DV pro perfect.
P.S. Seryjny DV nie jest w stanie utrzymac serii wiec nie dziwne wyniki po mapie. Pojezdzij na 98 i wymien DV na cos lepszego - to na poczatek. No i tuner tez nie pierwszy z brzegu stasiu ;)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191025/e044eb503d8fad1b4dee5c811b5b8f52.jpg)
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka