Witam
Szukam Focusa II ST po lifcie.
Jeśli ktoś z forumowiczów chciałby sprzedać lub zna kogoś kto chce sprzedać zadbaną sztukę, proszę o kontakt: mail adamlan@o2.pl
Dzięki i pozdrawiam
Adam
Pytanie , ile masz zamiar wydać lub ile mozesz wydać, bo zadbane sztuki kosztują, a nie mówmy jak juz sa jakieś mody .
W granicach 50k, ale jak będzie zdrowa sztuka granice mogą się rozszerzyć :D
http://otomoto.pl/ford-focus-st-C35521651.html Dokładkasz trochę i masz limitowaną wersję :D
Cos wiesz na temat tego auta, czy tylko tak wrzuciłeś linka. Szukam auta sprawdzonego
Steveno noe sprzedaje ?
http://fordtuning.pl/index.php/topic,3625.0.html
Cytat: adamlan w 29.12.2014, 09:14Cos wiesz na temat tego auta, czy tylko tak wrzuciłeś linka
Tylko wrzuciłem. Ale tutaj masz z forum pomarańczę: http://fordtuning.pl/index.php/topic,3500.msg39203/boardseen.html#new
Wątek lub dział, którego szukasz nie istnieje albo nie masz do niego dostępu.
hm.. to jest jego wątek: http://fordtuning.pl/index.php/topic,961.0.html Uderz do Vtec http://fordtuning.pl/index.php?action=profile;u=258 i dopytaj się.
A poniżej to co dziś napisał:
odświeżę kotleta po ponad roku:
Ford Focus ST
Dane o aucie:
- rocznik 2006 (pierwsza rejestracja 30.10.2006)
- salon Polska
- przebieg 91100km
- II właściciel - w moim posiadaniu od ponad 4 lat,
- pełen serwis FORD, książka serwisowa do 2012 włącznie - do potwierdzenia w każdym salonie Forda, w 2013 w nieautoryzowanym sprawdzonym serwisie,
- przed przeglądem po 90kPLN, a dokładnie to jutro.
- przegląd techniczny ważny do 25.11.2015
- wyposażenie fabryczne, jak to w ST-ku, bez navi i ksenonów.
Dodatki niefabryczne:
- pełny układ wydechowy (przelotowy) Moongoose 3 cale, sprowadzony z UK (nie jakaś tam chinszczyzna czy samoróbka)
- IC AIRTEC GEN3 sprowadzony z UK (nie jakaś tam chinszczyzna czy samoróbka)
- actuator FORGE sprowadzony z UK
- całość montowana wraz z programem/mapą w PROMOTOR-ze w lutym 2012 przy przebiegu około 70kkm - wynik, bagatela 301,5 KM 449,5Nm (bezpiecznie), jest filmik na stronie PROMOTOR-a
- wzmocnione fabryczne sprzęgło (spokojnie może pracować przy mocy 400KM i 600Nm), jednakże nie sprawia ciężkości podczas zmiany biegów, pracuje jak fabryczne, z tą różnicą, że nie uślizguje się Smiley
- sprzężyny EIBACH (auto siedzi niżej o 22mm i nie bują się jak fabryczne ST),
- felgi 19" z RS-a wraz z oponami letnimi w idealnym stanie
- oklejony dach, lusterka i kilka innych detali w czarnym macie
- wloty na masce z RS-a (poza optyką, idealnie sprawdzają się w ciepłe dni)
- wtryski od RSa
- DV
- solenoid
- rura dolotowa z elevatecars
Samochód jest bardzo, ale to bardzo zadbany i w idealnym wręcz stanie. Zarówno mechanicznie jak i wizualnie z zewnątrz i wewnątrz. Mogę bez zawachania sprzedać auto komuś w rodzinie, jednakże nikt nie jest fanem aut "usportowionych".
Nie był przeze mnie "upalany" pomijając dwa wyjazdy na Ułęż, na trening, celem wyczucia auta. Auto odpowiednio chłodzone i rozgrzewane, tak jak to w tego typu autach z turbiną powinno się robić. Użytkowane tylko i wyłącznie przeze mnie.
Przed zakupem sprawdzałem ten samochód w wyspecjalizowanym warsztacie bardzo dokładnie oraz dodatkowo auto sprawdzane było przez DEKRA. Auto u poprzedniego właściciela miało obcierkę parkingową na tylnym prawym błotniku. Grubość powłoki lakierniczej na każdym elemencie (poza wspomnianym prawym tylnym nadkolem) jest oryginalna.
Dodatkowo w pierwszym roku eksploatacji starałem się w ramach gwarancji fabrycznej pozbyć się problemu łuszczącego (warstwy ochronnej) się lakieru na przednim zderzaku. Pomimo kilku pism w różne miejsca w FORD-zie, z uwagi na brak postępów, odpuściłem. Nie jest to jakaś specjalna bolączka, jednkaże dla "pedanta" może to być uciążliwe Smiley.
Brak jakichkolwiek błędów w komputerze. Tarcze i klocki wymienione podczas ostatniego przeglądu. Nowy akumulator.
Podsumowując samochód w stanie bardzo dobrym bez potrzeby jakiegokolwiek wkładu.
Co gwarantuję:
- autentyczny przebieg,
- pochodzenie,
- bezwypadkowość,
- super wygląd, nie pozostawiający auto bez uwagi na ulicy,
- banan na twarzy przy każdym wciśnięciu pedału gazu,
- pozostawienie młodszego brata - RS-a (fabrycznego) z tyłu, nie wspominając o nowym ST.
- vmax 270km/h
Samochód można obejrzeć w Warszawie.
Zgadzam się na przegląd w ASO i "nie-ASO" na koszt kupującego. Nie mam nic do ukrycia.
Dodatkowo płatne oryginalne felgi ST wraz z zimowymi oponami w idealnym stanie. Cena 2kPLN.
Cena 41000 PLN - umowa.
Rozważę zamianę z dopłatą po mojej stronie, nic słabszego, i chyba tylko 4x4.
z Vtec-em jestem w kontakcie.