Tak się zastanawiam i tylko głośno myślę. Czy takie rozwiązanie jest zgodne z prawem?
http://allegro.pl/cree-h11-high-power-led-11w-dzienne-drl-smd-zabrze-i2905434913.html
Nikt się nad tym nie zastanawiał?
Eee szkoda sobie napytać biedy - raz, że halogen nie jest homologowany jako światło dzienne - mogą się o to przypiąć, dwa, trzaby w instalacji rzeźbić.
Ja miałem spyrciałe halogeny (konkretnie szkła) więc wywaliłem halogen zostawiając sam uchwyt przykręcany do zderzaka. Po lekkiej obróbce dremelam pasuje tam idealnie DRL w okrągłej obudowie. Co prawda też musiałem rzeźbę z instalacją robić, ale za to mam moduł odpalający je automatycznie jak wykryje ładowanie
Jakoś byłbym sceptyczny do tych ledów - co nie znaczy, że sa złe
Nie bardzo widzę sens. Kosztuje to prawie tyle, co homologowane DRL-e wraz z modułem, pasujące w miejsce fabrycznych halogenów. A takie coś nie będzie już ani DRL-em, ani światłem przeciwmgłowym...
wydaje mi się że będzie lepiej świecić niż światło przeciwmgłowe
Cytat: weksla w 02.01.2013, 22:18
wydaje mi się że będzie lepiej świecić niż światło przeciwmgłowe
Oj nie bardzo jest to bardzo jasne światło co w warunkach mgły może nawet pogorszyć widoczność, będąc ostatnio we Francji widziałem kilka samochodów dość nowych które miały w halogenach przeciw mgłowych żółte żarówki które się sprawdzają we mgle. Dołączę się do poprzedników lepiej zamontować w halogeny DRL okrągłe i z homologacją.
Mój kolega ostatnio zamontował w halogeny HID xenon z Allegro z barwą 4300K i nie cieszył się długo gdyż ITD zabrało mu dowód, pewnie wszytko kosztowało go więcej niż 500 zł.
To raczej nie jest dobry pomysł,choć nie jestem pewna musiał byś sie zapytać najlepiej jakiegoś policjanta z drogówki:P
http://www.konstrukcje-xxx
Ostrzeżenie: Proszę przestać spamować (wygasa za 2 tygodnie).