Witam,
Jestem tutaj nowy i od waszej opini zależeć tez będzie czy zakupie forda :) mowa o 2007 rocznik.
Mianowicie chciałem się zapytac o takie rzeczy jak:
-Jakie są minusy tego samochodu. Tzn na co mam zwrócić uwagę przy kupnie .
-czy moc podniesiona na 280 hp i 480Nm jest bezpieczna i czy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi
-czy te samochód rdzewieje :)? Słyszałem ze przed 2009 gnija :)
-czy lubi gaz :)
- kupić ten czy poczekać na polifta :)?
Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce . 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.
Z góry dziękuję i sory ze zawracam gitarę :)
Jak zadbany egzemplarz to nie ma minusów ;),
Witaj. Zajrzyj do działu giełda , może już był na tapecie :)
Cytatczy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi
IC - intercooler? tego raczej się nie wycina ;) , a moc podniesiona przez program.
Kolego, byłem oglądać tego czarnego ST'ka. Auto źle poskładane, spartolona robota - bite w przód (nie składa się reflektor z błotnikiem/maską). Po podpięciu komputera wyskoczyło masę błędów.
Poniżej LOG:
===PCM DTC P2127-22===
Kod: P2127 - Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy
Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy
Napięcie wejściowe APPS 2 jest mniejsze niż limit kalibracji.
Wskazówka: Ten kod DTC dotyczy APPS.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Otwarty obwód w przewodach lub elemencie
Zwarcie sygnału z masą lub z sygnałem powrotnym.
Uszkodzony czujnik APPS.
===END PCM DTC P2127-22===
===PCM DTC P0299-62===
Kod: P0299 - Zbyt niskie ciśnienie doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej
Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej
Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P0299-62===
===MC DTC U1900-20===
Kod: U1900 - błąd magistrali komunikacyjnej CAN
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny
Szczegóły kodów usterek
Usterka magistrali komunikacji CAN - błąd odbioru
Uwaga :
DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
===END MC DTC U1900-20===
===MC DTC B1389-20===
Kod: B1389 - Usterka obwodu czujnika temperatury oleju
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny
Szczegóły kodów usterek
Usterka obwodu czujnika temperatury oleju
===END MC DTC B1389-20===
===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
===END ABS DTC Brak===
===HCM DTC B1318-30===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł regulacji reflektorów
Szczegóły kodów usterek
Niskie napięcie akumulatora
===END HCM DTC B1318-30===
===EPS DTC C1956-20===
Kod: C1956 - Usterka obwodu czujnika kata skretu
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
Szczegóły kodów usterek
Usterka obwodu czujnika kata skretu
Możliwe przyczyny:
Usterka obwodu czujnika kata skretu
Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.
Wykonaj reset ECU
Jezeli usterka jest trwala, nastapila awaria czujnika SAS.
Wymien czujnik jedynie wtedy, gdy usterka jest wciaz obecna.
===END EPS DTC C1956-20===
===EPS DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
Szczegóły kodów usterek
Niskie napięcie akumulatora
Sprawdź napięcie zasilania
Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.
===END EPS DTC B1318-20===
===EPS DTC U1900-20===
Kod: U1900 - Brak komunikatów sieci CAN
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
Szczegóły kodów usterek
Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów)
Możliwe przyczyny:
Brak komunikatów sieci CAN
Nieprawid_owe dane RPM silnika.
Nieprawid_owe dane czujnika pr_dko_ci pojazdu.
Sprawdz przewody CAN /czy siec CAN dziala.
Uwaga :
DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
===END EPS DTC U1900-20===
===IC DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Tablica przyrządów
Szczegóły kodów usterek
Zbyt niskie n apięcie akumulatora.
Możliwe przyczyny:
Przewód wyjściowy akumulatora - otwarty lub zwarty
Zły stan akumulatora.
===END IC DTC B1318-20===
===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC Brak===
===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury
===END EATC DTC Brak===
===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio
===END ACM DTC Brak===
===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
===END GEM DTC Brak===
Brak słów. Masakra. Co to za STek?
. Kosz
Cytat: Wawrzi w 24.01.2016, 11:24
Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce. 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.
Witam,
Samochód należy do mnie. Wszystkie błędy sprawdzone przy padniętym akumulatorze - samochód nie odpalił. Panowie błędy sprawdzili, nie skasowali. Na tym ich sprawdzanie się zakończyło. Należało skasować i sprawdzić jeszcze raz. (proszę osoby znające się na temacie o weryfikacje, kto się zna wie o co chodzi). Zapraszam wszystkich kupujących z komputerem, nie mam nic do ukrycia. Błąd P0299 - problem wyeliminowany nie związany z akumulatorem. Osoba która oglądała samochód została poinformowana przez telefon o bardzo delikatnym parkingowym uszkodzeniu lewego narożnika samochodu. Reszta 100% bezwypadkowa. Zapraszam znawców :)
Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.
Spokojnie, skoro kupujący się wypowiedział to i sprzedający ma do tego prawo. Nie wiem jak ze stanem blacharskim, bo nie widziałem auta, ale akurat wyjaśnienie takiej ilości błędów brzmi całkiem wiarygodnie.
Według mnie taka ilość błędów to lekka przesada :)
Ale właśnie tak duża ilość różnych dziwnych błędów może świadczyć o jakimś jednym problemie elektrycznym. Nie zrozumcie mnie źle -- nie znam tego auta ani jego właściciela, ale to po prostu jest prawdopodobne.
Cytat: fabio210 w 09.02.2016, 02:18
Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.
A gdzie to ogłoszenie tutaj jest wystawione? Jest odpowiedź na pytanie potencjalnego kupującego od którego otrzymałem informacje o takim poście na forum. Ciekawe że nie można się ustosunkować do zarzutów jak to Ty napisałeś z d#py. :) Przy rozmowie telefonicznej klienci są informowani o uszkodzeniu lewego narożnika a co do błędów jakbyś był mądry to byś wiedział od czego są (przewija się przez log x razy problem z akumulatorem ale widać lista długa więc nie chce się czytać). Takiemu "znawcy" to ja dziękuje ;P
Znawcy... Kolego, nie będę dyskutowal o czymś czego nie widziałem. Tak, zauważyłem że nie które błędy są związane ze słabym aku, ale nie które także wskazują na większy problem z elektryka auta. Nie będę się klocil, gdyż to nie mój problem. Ale na przyszłość, taka rada. Takie sprawy lepiej załatwić między sobą, a nie na forum publicznym. Głupie tłumaczenie się sprzedającego że stanu auta, wskazuje zazwyczaj na to że coś jest nie halo.
Fabio210, ale będąc sprawiedliwym, to kupujący najpierw opisał auto na forum publicznym. Jest więc logiczne, że sprzedający odpowiada w taki sam sposób. Zawsze warto dać się wypowiedzieć obu stronom i na tej podstawie wyrobić sobie opinię.
Jak mówiłem, nie staję po żadnej ze stron w kwestii stanu auta, to jest tylko taka ogólna uwaga.
Cytat: Wawrzi w 09.02.2016, 16:49
Według mnie taka ilość błędów to lekka przesada :)
Nie komentuj bo sam powiedziałeś podczas oglądania że się nie znasz na samochodach.
Cytat: fabio210 w 10.02.2016, 14:42
Znawcy... Kolego, nie będę dyskutowal o czymś czego nie widziałem. Tak, zauważyłem że nie które błędy są związane ze słabym aku, ale nie które także wskazują na większy problem z elektryka auta. Nie będę się klocil, gdyż to nie mój problem. Ale na przyszłość, taka rada. Takie sprawy lepiej załatwić między sobą, a nie na forum publicznym. Głupie tłumaczenie się sprzedającego że stanu auta, wskazuje zazwyczaj na to że coś jest nie halo.
A czy ja wrzuciłem temat na forum? Proste że jak ktoś szuka ofert/informacji na necie może trafić na ten post. Konto zostało założone po to by ustosunkować się do informacji "znawców" którzy błędów nie potrafią sprawdzić.
dajcie sobie buzi i po sprawie :D
Dobra koniec kłótni :) nikt się tutaj nie zna tylko Black_st koniec kropka :D temat zamkniety.
właśnie się w.....łem
czy ktoś tu ma pojęcie o czymkolwiek??
auto znam na wylot
błedy zapisane wszystkieeee, od padniętego aku (po skasowaniu od 2 tyg. ani jednego!!!
przód był robiony, stłuczka minimalna, są foty!!
zgadza się, źle poskładany, trzeba było wymienić pas przedni, już zrobione, wszystko leży idealnie
jak wiedzę co ludzie kupują, jakie rozp..duchy, a tu naprawdę auto godne polecenia !!!!!
Nie chciałem sie odzywać ale ze Heko napisał to też dodam swoje , czytajcie błędy ze zrozumieniem , a nie od razu obsmarujecie człowieka i zrobicie z dobrego samochodu kupę złomu. Jak sie czegoś nie wie to lepiej sie nie odzywać. Takie mam zdanie ale nie każdy z nim musi sie zgadzać , w końcu mamy wolność słowa przez które niewinni ludzie obrywaja po uszach.
Cytat: thomas198 w 14.02.2016, 11:32Jak sie czegoś nie wie to lepiej sie nie odzywać
święte słowa , nie którzy widać o tym zapominają .
Kolego tak z innej beczki bo widze grube poruszenie :-D
Wiec tak miałem auto foke st 3 lata ogolnie polecam!
Nie miałem gazu I nigdy nie bede miał!
uwazaj na 3 rzeczy odma standard w tych autach, poloski lubia sie przeguby ukrecac wewnetrzne :-)
na tylnych nadkolach przy łaczeniu ze zderzakiem odchodzi lakier od wibracji zderzaka I tam wychodzi rdza ogolnie auto godne polecenia :-) jak bedziesz dobrze jezdził z glowa to moc 280km w zupelnosci wystarczy I wrazenia tez bardzo dobre :-)
ech, skąd ja to znam ;-)