Przepustnica 65 mm w 2,5 V6

T, 13.05.2010, 08:17 « poprzedni - następny »

boro

Cytat: Schem w 16.07.2010, 07:57
To teraz napiszmy ile to dalo :)

U mnie jakieś 10 koni, zero Nm.
Schem coś mi się wierzyć nie chce, żeby przepustnica dała aż 10 KM. IMO pierwszy pomiar, ten 164 KM, był sknocony. To sporo za mało jak na ST200...

Schem

Też mnie to dziwi, ale sam wiesz, że nasze auta jechały podobnie (inna sprawa, że STek RavenMOHa też), więc te 164 KM było wiarygodne. A że nie 200, no to cóż...
A Heko się zarzeka, że jego hamownia jest idealnie zestrojona z tamtą V-techowską i spokojnie można uznać, że pokazują to samo...
Nie mam powodu przypuszczać, żeby gostek w V-techu nie umiał obsługiwać hamowni...
There's no replacement for displacement

boro

Cytat: Schem w 23.07.2010, 10:20
Też mnie to dziwi, ale sam wiesz, że nasze auta jechały podobnie (inna sprawa, że STek RavenMOHa też), więc te 164 KM było wiarygodne.
Weź poprawkę, że ja miałem wtedy oponki 15", a Ty 17" więc jakieś niewielkie pogorszenie dynamiki w Twoim przypadku pewnie było...

Cytat: Schem w 23.07.2010, 10:20Nie mam powodu przypuszczać, żeby gostek w V-techu nie umiał obsługiwać hamowni...
Ale sama hamownia może błędnie pokazywać. W siedzibie V-techu miałem 166 KM, w Kryspinowie prawie 172 KM (nie wiadomo skąd), a u heko 164 KM. Wszystkie hamownie V-techu. Więc teraz z każdym modem jeżdżę do heko i sprawdzam wszystko na jednej i tej samej hamowni...

Schem

Cytat: boro w 23.07.2010, 10:42
Weź poprawkę, że ja miałem wtedy oponki 15", a Ty 17" więc jakieś niewielkie pogorszenie dynamiki w Twoim przypadku pewnie było...

I to jeszcze 225  :D

Cytat: boro w 23.07.2010, 10:42
W siedzibie V-techu miałem 166 KM, w Kryspinowie prawie 172 KM (nie wiadomo skąd), a u heko 164 KM. Wszystkie hamownie V-techu.

Ta w Kryspinowie, to była Heko, tylko jeszcze przed kalibracją  :D

A teraz sam widzisz, 166 w V-techu i 164 u Heko... to jest porównywalny pomiar... mniej jak 2% różnicy.
W moim przypadku 164 w Vtechu i 174 u Heko... więc jeśli między nimi jest nawet 2%... to mogę mieć 172, czy coś... dalej niezła różnica...
There's no replacement for displacement

eng

Ale tak czy siak 172 konie to bardzo malo jak na ST200 Schemu. Mierzyłeś silnik przed montażem przepustnicy? Skąd taka strara. Niektóre ST200 wypluwały przecież 190 koni. Wiem, że w V - kach często są spore różnice ale nie aż 20 koni. Może masz coś nie tak z silnikiem?

heko

..małe sprostowanie...w Kryspinowie była inna..."wypożyczalska" hamownia słabo skalibrowana...na Kaszubach już moja, nówka, ale przed ostateczną kalibracją (-3%)...
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

GrekuPL

czyli mój wynik z Kaszub to jeszcze 3% mniej ? no to 186kuniów i 221Nm to mało też :( pocieszam się tym, że miałem imrc na trytkę zrobione (linka się rozciągnęła i doloty nie otwierały się maksymalnie chyba) niedługo planuję wizytę w Trzebini u rodzinki i chętnie bym się odhamił na nowym wydechu, na większej tb i stożku GaBB-a  :D

heko

..Greku..wpadaj :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

nokitel

czy może ktoś sprawdzić mi tą część ?
1s7e-6k817-bc  katalogowy 4461858

i do czego jest ta rurka? podobnoż mi pękła i łapie powietrze w fordzie chcą 130zł za kolanko gumowe 10 na 16 rurkę (przejściówka/kolanko) z 6 cm rurką. A najlepsze podobno jest to element od 3L motora i do 2.5 nie pasuje  hehe to w jaki sposób u mnie się to znalazło jako część seryjna :)

KLUSEK

Rzeczywiście MC podaje ze to dla 3.0 :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



nokitel


KLUSEK

tzn ?

eng

nokitiel zapytał od czego to kolanko. Pewnie jakiś przewód od podciśnienia czy coś w tym stylu.

KLUSEK

Ciezko mi powiedziec. Wklepalem numerek i strzelilem screena :) trzeba by bylo dokladniej przyjdzies sie rysunkom, bo na pierwszy rzut oka tylko tyle widac w MC

nokitel

po zaciśnięciu tej rurki opadają obroty do jakiś 650-700 obr. pytam o to od czego to kolano gdzie idzie rurka bo nie wiem jak ważna jest ta część i czy kupować oryginał czy kombinować z byle czym.