Dziś zapaliła się kontrolka akumulatora i zaczął się wydzielać nieprzyjemny zapach(czuć spalenizną) ,który czuć także w kabinie
Wczoraj jak wracałem to jakieś 200-300 metrów od domu też poczułem smród spalenizny w aucie ale nic się nie zapaliło,żadna kontrolka
Jak otworzyłem maskę czuć spalenizną
Podejrzewam że padł altek tylko teraz czy padł kompletnie i nie da się go naprawić czy jest jeszcze szansa na naprawę
Czy jest to może całkiem coś innego
Sprawdziłem miernikiem i napięcie na aku jest 12V a jak odpale brak ładowania
Błąd wyskoczył ale nie zapisałem numeru ale pokazało coś takiego ALTERNATOR LOAD INPUT FAILED
Znacie jakiegoś dobrego elektryka w Toruniu
Czas mnie nagli i muszę mieć auto sprawne ,żona w 9 miesiącu ciąży a za parę dni muszę jechać po rodziców 100km
z góry dzięki za pomoc
Jak się spalił to raczej mała szansa na regenerację, zresztą w mk3 regeneracja nie zawsze się udaje, ze względu na elektronikę w alternatorze.
Witam
Mam problem ze swoim st 220 gdyż alternator odmówił posłuszeństwa po wymianie na nowy kontrolka ładowania dalej swieci, i teraz pytanie, czy na tym grubym kablu który idzie z akumulatora do alternatora po podłączeniu akumulatora powinien pojawić się prąd, u mnie napięcia brak i nie wiem teraz czy jest jakiś bezpiecznik pomiedzy alternatorem i aklumulatorem jeśli tak to gdzie??
W cougarze 2,5 jest taki bezpiecznik w plastikowej obudowie przymocowanej do głowicy po stronie ściany grodziowej dostęp ciężki.Więc może i u Ciebie jest
dzięki kolego problem juz rozwiązałem powodem byl wlasnie ten bezpiecznik na głowicy
Czesc powie mi ktos dokładniej gdzie jest umiejscowiony ten bezpiecznik w st220
Cytat: uzi008 w 30.12.2013, 21:21
W cougarze 2,5 jest taki bezpiecznik w plastikowej obudowie przymocowanej do głowicy po stronie ściany grodziowej dostęp ciężki.Więc może i u Ciebie jest
dokładnie tak samo, jak zdemontujesz kolektor dolotowy to będzie zdecydowanie łatwiej się do niego dostać z tego co pamiętam