Nie polecam, ale też nie hejtuje, po prostu uznałem, że ciekawy egzemplarz, więc rzucam link.
http://allegro.pl/ford-focus-st-rs-i6050773649.html#thumb/1 (http://allegro.pl/ford-focus-st-rs-i6050773649.html#thumb/1)
Wygląda fajnie :)
Ciekawe jak TYLNY zderzak spasował?
Coś długo nie może się sprzedać.
Widziałem na żywo ten samochód. Stoi przy drodze z kartką za szybą (mieszkam niedaleko).
Wygląda ładnie, ale, ale, ale... czy 10.000 - 15.000 zł za ten "RS look" nie jest zbyt wygórowaną ceną? Pytam bo nie wiem :)
Poza tym jak ktoś tu pisał "dzwon podstawą tuningu" - trzeba by się przyjrzeć, nie było czegoś grubszego niż tylko połamane zderzaki.
Panowie czy ktoś go oglądał i czy warte to może być aż tyle ?? pytam dla kolegi
jak kupować to albo ST albo RS, a tu nie jest to ani jedno ani drugie.
To tak jak mój ani st ani rs a jednak wolałbym go niż st.
I dodam że nigdy żadnego dzwona nie miał
Weksla - tyle ze twoj kierunek modow jest ok, a ja osobiscie nie lubie kiedy auto wyglada na szybsze niz jest w rzeczywistosci. Co mi po aucie ktore wyglada na 300-konnego potwora, a w rzeczywistosci ma 30% mniej...
Trochę się nie zgodzę z Tobą @MAG. Są ludzie, którym zależy tylko na wyglądzie samochodu, robią tylko tuning optyczny przez duże "T". Pomijam tutaj oczywiście amatorów agro-tuningu ;)
95% kierowców (albo i 99%) i tak nie będzie miało pojęcia co to za wersja samochodu i czego można się po nim spodziewać, jaką ma moc, jaki silnik itd.
Oczywiście niesamowita frajdę daje sytuacja kiedy masz niepozorny zadkowóz, a pod maską dużą moc i mina objechanych kierowców :D
Osobiście foka II przedlift ST średnio mi się podoba, polift jest już ok, a RS poezją ;)
Zgodze sie tylko czesciowo.
Rozumiem tuning optyczny, ale nie rozumiem przerabiania auta z zewnatrz na najmocniejsza wersje, a silnikowo bida...
Oczywiscie nawet zwykle ST jest fajnym autem (nawet bardzo - szczegolnie poliftowe), ale przerabiac je na RS'a - nie kumam..
Tak samo jak na FCP jest koles co swojego 1,6 z zewnatrz przerobil na ST. Szanuje wysilek ale sensu nie bardzo rozumiem.
Widziałem w UK kolesia co z przedliftowrgo ST zrobił całkowitego RS z zewnątrz i wewnątrz oraz silnik. Nawet tylne błotniki zrobił
Tu jest oferta na nie przerabianego, ale cenę to wystawił chyba po zażyciu czegoś bardzo mocnego :D:http://olx.pl/oferta/ford-focus-rs-mk2-CID5-IDeESvH.html#4c9ba5704a
Cena proporcjonalna do przebiegu i o ile stan zgadza się Z opisem. W De takie egzemplarze kosztują 24 do nawet 30 tyś euro..Najtańszego jakiego widziałem to za 19 500 euro z przebiegiem 165 tys...
Rs trzyma wartosc zaobserwowalem w ostatnim czasie duzy wzrost ceny i coraz wiecej pojawiajacych sie ofert Rs Mk2 co moze miec zwiazek z Wejsciem Rs mk3 :)
Miesiąc temu był wystawiony performance blue RS z przebiegiem 11tys.km za 95tys.. Za ile poszedł nie wiadomo, ale na pewno nie za sto kawałków.
Tu zazyl ktoś coś bardzo mocnego ;)
Fahrzeugangebot: Ford Focus 2.5 RS für 32000 EUR
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223690680
« Dodane: 25.03.2016, 00:00 »
A tu dla porównania; )
Dziś dodany ;)
Fahrzeugangebot: Ford Focus RS*Xenon*Supersprint Rennspr*Leistungsst* für 24900 EUR
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223952943
Jak ktoś będzie szukał Rs-a w De to wcale nie taka łatwa sprawa znalesc coś w granicach 80 tyś zl...+ oczywiście opłaty itp dla Naszych politycznych złodziei...
No faktycznie ceny bardzo "optymistyczne", patrząc z pozycji sprzedającego.
Jeden z forumowiczów kupił ST-ka z Niemiec i długo nie pojeździł. Niedługo po kupnie robił remont silnika... Niemieckie "autobany" wyraźnie nie służą tym silnikom, wiadomo brak ograniczeń prędkości, czyli ile fabryka dała...